  • 11. Data: 2004-02-16 21:32:56
    Temat: Re: Fajna reklama :)
    Od: "Dżony Bigut" <d...@W...gazeta.pl>

    JaKi <j...@g...pl> napisał(a):

    > Nie tylko lukas, Rajfi tez jako pop-up

    Ale trzeba przyznać że Raiff ma najtańsze przelewy przez internet:)))

    Pozdrawiam
    DżonyBigut

  • 12. Data: 2004-02-16 21:40:34
    Od: "Dżony Bigut" <d...@W...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Honor Milosc i Przelewy przez Internet.
    > Rzeczy, których nie mozna miec za pieniadze.
    >
    > Zgadnijcie - co to za bank?

    Mam małe dejavu. Przypomina mi to piersze kampanie mbankowe i
    inteligowe. "Nie funduj bankowi marmurów". Gdzie się to podziało? Pożyjemy,
    zobaczymy czy i Lukas nie będzie odszczekiwał tego co teraz tak buńczucznie
    wypisuje.

    Pozdrawiam
    Dżony Bigut

  • 13. Data: 2004-02-16 22:18:33
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Dżony Bigut" <d...@W...gazeta.pl> napisał:
> [...]
    > zobaczymy czy i Lukas nie będzie odszczekiwał tego co teraz tak buńczucznie

    O właśnie ! Dobrze powiedziane ;)

  • 14. Data: 2004-02-16 22:58:45
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Feb 2004 17:55:51 +0100, "Artur Czeczko"
    <n...@e...one.pl> napisał(a):

    >Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >Gazety też czytasz wierszami? :-)

    Te czasy to już minęły ;-)

    Kiedyś w "Echu Krakowa" było:

    Zwycięstwo rozsądku || Leonid Breżniew nie żyje

    ;-)))

    BAH

  • 15. Data: 2004-02-17 10:28:01
    Od: "AlekO" <b...@w...tylko.bez.smieci.pl>

    Użytkownik "SebCz" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > eKonto Pro Lukasa ma chyba oplate za token wciąż? No to nie jest to tak
    > darmo zupełnie. Bo chyba nie mieli na mysli zwyklego eKonta, bo tam jednak

    eKonto Pro może być zupełnie darmowe, wystarczy mieć stałe wpływy 2000 zł
    /mc i utrzymywać saldo minimum 5000 pln = brak opłaty za konto oraz robić
    conajmniej jeden przelew miesięcznie = brak opłaty za token :-)

    Pozdrawiam.
    --
    AlekO.

  • 16. Data: 2004-02-17 10:55:17
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > eKonto Pro może być zupełnie darmowe, wystarczy mieć stałe wpływy 2000 zł
    > /mc i utrzymywać saldo minimum 5000 pln = brak opłaty za konto oraz robić
    > conajmniej jeden przelew miesięcznie = brak opłaty za token :-)

    Mam niedparte wrażenie, że osoby, które mają się wyprowadzić z mBanku z
    powodu tych 50 groszy w większości nie mają stale 5000zł na koncie ;) Ale
    może sie myle :))
    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 17. Data: 2004-02-17 12:00:30
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Tue, 17 Feb 2004 11:55:17 +0100, SebCz <a...@a...pl> wrote:

    >Mam niedparte wrażenie, że osoby, które mają się wyprowadzić z mBanku z
    >powodu tych 50 groszy w większości nie mają stale 5000zł na koncie ;) Ale
    >może sie myle :))

    Nie wiem jak jest z wiekszoscia, ale na pewno w czesci mylisz sie, bo dla
    wiekszosci przeciez nie chodzi o 50 gr tylko o zasady.

  • 18. Data: 2004-02-17 12:27:27
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    devnull <d...@n...net> wrote:
    > Nie wiem jak jest z wiekszoscia, ale na pewno w czesci mylisz sie, bo
    > dla wiekszosci przeciez nie chodzi o 50 gr tylko o zasady.

    Dla jakiej wiekszosci?
    Bo mnie sie zdaje, ze pozbywajac sie tych krzykaczy wrazliwych na cene -
    bank bardzo dobrze robi. Zreszta zawsze tak pisalem - npo w konteksice Pekao
    SA ;) chociaz oni przesadzaja z tymi opaltami

  • 19. Data: 2004-02-17 12:46:54
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Nie wiem jak jest z wiekszoscia, ale na pewno w czesci mylisz sie, bo dla
    > wiekszosci przeciez nie chodzi o 50 gr tylko o zasady.

    Nie przeczę, że wielu osobom chodzi o zasady. Ale _wydaje_ mi się, że
    _większość_ zmieniających konto z mBanku na Lukas nie ma osadu w wysokości
    5000zł. Ot, takie odczucie :))

    A czy faktycznie _większości_ chodzi o zasady, a nie o rachunek
    ekonomiczny? No tego nie wiem. Jest dużo hałasu, ale jaki procent krzyczy,
    a jaki liczy, to już poza moimi mozliwościami poznawczymi - brak danych.

    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______

  • 20. Data: 2004-02-17 13:05:16
    Od: "user" <j...@o...pl>

> [...]
    > a jaki liczy, to już poza moimi mozliwościami poznawczymi - brak danych.

    ale jak mozna przeczytac na tej samej stronie GW... mBank przynosi ogrmne
    straty BRE , a lukas ma zyski...i przelewy gratis