  • 1. Data: 2004-02-16 14:24:19
    Temat: lukas:((
    Od: "and" <k...@w...pl>

    co jest grane....od kilku dni nie moge sie zalogować w lukasie.

  • 2. Data: 2004-02-16 14:30:16
    Temat: Re: lukas:((
    Od: "b." <f...@f...onet.pl>

    Użytkownik and napisał:
    > co jest grane....od kilku dni nie moge sie zalogować w lukasie.

    wchodzisz przez strone glowna? u mnie sa podobne jazdy jesli odrazu chce
    wchodzic na strone logowania... a tak to wszystko gra, choc i przez
    bezposredni link z ulubionych wlasnie teraz mi odpalilo
    (firefox - mozilla) dialog we wrocku

    b.

  • 3. Data: 2004-02-16 17:02:07
    Od: "and" <k...@w...pl>

    Użytkownik "b." <f...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wchodzic na strone logowania... a tak to wszystko gra, choc i przez
    > bezposredni link z ulubionych wlasnie teraz mi odpalilo
    tez mi nie chce odpalic z głównej strony lukasa mam stałe łącze i XP