  • 1. Data: 2009-09-29 06:27:37
    Temat: Expander promuje...
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Najtańsze konto jest w Deutsche Banku, po kartę kredytową najlepiej wybrać
    się do Aliora, a za pieniądze na lokacie najwięcej zapłaci Fortis Bank.
    Wybranie jednego banku, któremu warto powierzyć swoje finanse jest trudne.
    Na prośbę "Gazety" specjaliści Expandera przestudiowali oferty 25 banków i
    sprawdzali, który proponuje najlepsze warunki.

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7089260,Najtansz
    y_bank_dla_klienta.html

    Az zajrzalem na strone Fortisa zeby sprawdzic te lokaty... az 5,5% na
    4m-cznej ;).

    MK

  • 2. Data: 2009-09-29 06:38:49
    Temat: Re: Expander promuje...
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 29 Sep 2009 08:27:37 +0200, MK napisał(a):

> [...]
    >
    > http://wyborcza.biz/
    biznes/1,100896,7089260,Najtanszy_bank_dla_klienta.h

    Na wstępie od razu ostro pojechali ;)

    "W Polsce usługi bankowe należą do najdroższych w Europie - rocznie każdy
    z nas płaci za nie ponad 300 zł.

    Ale może to dobrze i ktoś czytający się nawet zainteresuje i spojrzy w
    wyciągi ze swojego konta/kk.

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-09-29 06:42:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

> [...]

    > trudne. Na prośbę "Gazety" specjaliści Expandera przestudiowali oferty
    > 25 banków i sprawdzali, który proponuje najlepsze warunki.

    Tak jeszcze przyjrzałem się tabelce:
    http://bi.gazeta.pl/im/9/7089/m7089229.gif

    No i jak zwykle gazetowy klasyk, którym można udowodnić nie przymierzając
    wszystko :/ ehhhhh kolejne porównanie, które nic nie wnosi.

    Xenocide

  • 4. Data: 2009-09-30 06:14:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MK" h9s9d0$4j9$...@n...wp.pl

    > Najtańsze konto jest w Deutsche Banku,

    Ze wszystkich banków na D?

    > po kartę kredytową najlepiej wybrać się do Aliora,

    Alior nie daje kart kredytowych. :)

    > a za pieniądze na lokacie najwięcej zapłaci Fortis Bank.

    Ze wszystkich banków na F?

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'