  • 1. Data: 2009-09-28 20:25:16
    Temat: Multibank - podgląd online po zamknięciu rachunków
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Stało się :) Dzisiaj przestały istnieć moje rachunki w Multi. Natomiast
    dalej mogę się logować na swój numer klienta, tyle że nie mam żadnych
    produktów. Czy to normalne ? Swojego czasu mogłem się logować do
    Millennium jakieś pół rok od zamknięcia ostatniego produktu jaki u nich
    posiadałem.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-09-28 21:32:09
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:h9r63m$q4c$2@news.onet.pl...

    To jest jak najbardziej normalne.

  • 3. Data: 2009-09-28 21:40:43
    Od: Magniana <m...@d...pl>

    On Mon, 28 Sep 2009 22:25:16 +0200, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Stało się :) Dzisiaj przestały istnieć moje rachunki w Multi. Natomiast
    > dalej mogę się logować na swój numer klienta, tyle że nie mam żadnych
    > produktów.

    Numer klienta zostaje...tak na wszelki wypadek gdybyś zrozumiał swój błąd
    i ponownie wrócił stawiając na jakość.
    --
    Magniana

  • 4. Data: 2009-09-29 15:54:35
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Magniana napisał(a) w wiadomości: ...

    >Numer klienta zostaje...tak na wszelki wypadek gdybyś zrozumiał swój błąd
    >i ponownie wrócił stawiając na jakość.

    O ile tylko zamknąłeś rachunki, mogła pozostać ważna umowa "ramowa".
    Więcej, w niektórych bankach zostają nawet jakieś rach. techniczne, np.
    do ew. zakładania lokaty z zewn. pzelewu, do spłaty KK.
    Chyba, że wyraźnie zmusisz bank do zamknięcia wszystkiego.

    Arek

  • 5. Data: 2009-09-29 17:15:46
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > To jest jak najbardziej normalne.

    Chyba jednak nie, bo dzisiaj już mam zablokowany dostęp :

    "Kanał jest już dezaktywowany".

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2009-09-29 17:17:52
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:h9tfc2$fav$1@news.onet.pl...

    > Chyba jednak nie, bo dzisiaj już mam zablokowany dostęp :
    >
    > "Kanał jest już dezaktywowany".

    W moim przypadku taki dostęp do niczego utrzymywał się w przypadku jednego z
    kont ponad pół roku.

  • 7. Data: 2009-09-29 17:34:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > W moim przypadku taki dostęp do niczego utrzymywał się w przypadku
    > jednego z kont ponad pół roku.

    Ja tak miałem w Millennium. Widać Multi za to co wypisuje o nim na
    grupie postanowił mnie skasować w jeden dzień.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-09-30 07:56:11
    Od: "Mariusz " <m...@N...gazeta.pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):
    > Stało się :) Dzisiaj przestały istnieć moje rachunki w Multi. Natomiast
    > dalej mogę się logować na swój numer klienta, tyle że nie mam żadnych
    > produktów. Czy to normalne ?

    Heh, tez tak mam :) - widze co moge sobie aktywowac :). Chyba profilaktycznie
    wyczyszcze wszystkie dane osobowe w ustawieniach, tak dla pewnosci :)...