  • 1. Data: 2009-09-29 10:16:53
    Temat: mbank hasła jednorazowe papierowe i smsowe - dowolna zmiana?
    Od: "jan kowalski" <0...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    jak za zlosc zapomnialem o zamowieniu nowych list hasel jednorazowych a
    wlasnie mi sie konczy ostatnia lista, a nowe przyjda dopiero za pare dni (maja
    14 dni na wysylke + czas dostarczenia przez poczte).

    pomyslalem o czasowym przejsciu na hasla smsowe, a pozniej wrocic do
    papierowych list hasel.
    jednak mam zgryz, poniewaz:
    1. cos mi sie kojarzy, ze jak sie przejdzie na hasla smsowe, to nie mozna
    wrocic do papierowych
    2. na mchacie poinformowano mnie, ze z hasel smsowych jednak mozna przejsc z
    powrotem na listy papierowe.

    wiec ktos sie myli, albo ja albo mchat - wole nie testowac na sobie, kto ma
    racje, wiec pytanie do grupy, czy ktos to cwiczyl i faktycznie z hasel
    smsowych mozna bez problemu przejsc z powrotem na papierowe listy?

  • 2. Data: 2009-09-29 13:25:02
    Od: adp <a...@p...onet.pl>

    > wiec ktos sie myli, albo ja albo mchat - wole nie testowac na sobie, kto ma
    > racje, wiec pytanie  do grupy, czy ktos to cwiczyl i faktycznie z hasel
    > smsowych mozna bez problemu przejsc z powrotem na papierowe listy?

    Fizycznie nie sprawdzilem, ale byly oficjalne wypowiedzi, ze migracja
    jest mozliwa w obie strony. A wiec Ty sie mylisz, nie mChat ;

  • 3. Data: 2009-09-29 13:28:13
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    adp <a...@p...onet.pl> writes:

    > Fizycznie nie sprawdzilem, ale byly oficjalne wypowiedzi, ze migracja
    > jest mozliwa w obie strony. A wiec Ty sie mylisz, nie mChat ;
    E-e.
    Owszem były.
    W multibanku też były. Ale jakoś tak przy okazji odpłatności za listy
    poważnie utrudniono możliwość przejście na sms->TAN (tylko chyba przez
    telefon teraz można)

    KJ

    --
    Talk sense to a fool and he calls you foolish.
    -- Euripides

  • 4. Data: 2009-09-29 13:49:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 29 Sep 2009 10:16:53 +0000, jan kowalski napisał(a):

> [...]
    > papierowych list hasel.
    > jednak mam zgryz, poniewaz:
    > 1. cos mi sie kojarzy, ze jak sie przejdzie na hasla smsowe, to nie

    Zmieniło się tylko tyle, że jedna lista haseł papierowych kosztuje 5 pln.

    Xenocide