  • 71. Data: 2010-06-02 14:16:23
    Temat: Re: [Euronet] ciekawostka
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mithos wrote:

    > A jaka jest lepsza ? Poza posiadaniem rachunku w idealnym banku, który
    > ewentualną reklamację rozpatrzy pozytywnie w 24h, bo takowych nie ma.
    > Przynajmniej w Polsce.

    Właśnie. Przynajmniej w Polsce.

  • 72. Data: 2010-06-02 14:41:35
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-06-02 16:16, witek pisze:
    > Właśnie. Przynajmniej w Polsce.

    A co tu kogo obchodzi jak jest w innych krajach ? To jest grupa pl.

    --
    Mithos

  • 73. Data: 2010-06-02 15:45:18
    Od: Artur Czeczko <a...@c...student.uw.edu.pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > Co nie zmienia faktu, że liczne ludzie tak robią, na zasadzie -
    > "przeleję na subkonto karty tylko tyle, ile chcę dziś z karty wybrać".

    I zwykle działa to dużo lepiej, niż ustawianie limitów wypłat.
    Jedno i drugie chroni co najwyżej przed autoryzacją na wyższą kwotę,
    więc z grubsza poziom zabezpieczenia jest ten sam. Sytuacja, że
    blokada wygaśnie przed rozliczeniem transakcji zdarza się sporadycznie.
    Natomiast zwykle bank udostępnia znacznie wygodniejsze mechanizmy
    do przelania kasy między swoimi rachunkami, niż do zmiany limitu
    wypłaty. Da się limity wypłat ustawić SMS-em w jakimś banku?
    No i potem, po takiej jednorazowej większej transakcji trzeba by
    pamiętać, żeby limit znów obniżyć.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 74. Data: 2010-06-02 15:53:45
    Temat: Re: ciekawostka
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Co to znaczy lepiej. I dla kogo ma być lepiej?
    >
    > Takich pojęć się w ogóle nie używa.

    W niektórych sytuacjach da się określić co to znaczy lepiej. Przed chwilą
    miałem potrzebę zainstalowania jakiegoś programu, ale instalator napisał, że
    mam za mało miejsca na dysku i stop. Jakby umożliwił wybór dysku na którym
    chcę zainstalować program, a nie tylko sprawdził ile jest miejsca na C to na
    pewno byłoby "lepiej".
    P.G.

  • 75. Data: 2010-06-02 17:25:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotr Gałka wrote:

> [...]
    > dysku na którym chcę zainstalować program, a nie tylko sprawdził ile
    > jest miejsca na C to na pewno byłoby "lepiej".

    Lepiej dla ciebie.
    Czy dla firmy też?
    Może im się nie opłacać lub nie chcieć bo zmiana w żadnym zakresie nie
    przynosi korzyści.

  • 76. Data: 2010-06-07 07:23:17
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-06-01 18:26, witek pisze:
    > oprogramowanie nie jest od dupy.
    >
    > Kup coś za granicą. Autoryzacja będzie na chwilę zakupu po bieżącym kursie,
    > Rozliczenie będzie za dwa dni po kursie "za dwa dni", który będzie już
    > inny. Wyższy lub niższy.
    >
    > To teraz siadaj i napisz program, który zrobi ci blokadę na kwotę po
    > krusie za dwa dni.
    oprogramowanie JEST do dupy
    a tak wogole w dobie internetu "plyniecie" pieniedzy dluzej niz dzien
    uwazam za dziwne.
    Marx

  • 77. Data: 2010-06-07 07:25:24
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-06-01 19:45, Robert Kois pisze:
    > PS. Z innej beczki, zadziwia mnie Eurobank, wypłaty z własnych bankomatów
    > potrafią zaksięgować po 5 dniach. Z cudzych chyba szybciej płatności
    > schodzą :).
    A moze policzyli, ze zarobia na karnych odsetek od osob ktore nie notuja
    sobie na karteczce wszystkich wyplat...
    Marx

  • 78. Data: 2010-06-07 08:18:22
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 07 Jun 2010 09:25:24 +0200, Marx napisał(a):

    > A moze policzyli, ze zarobia na karnych odsetek od osob ktore nie notuja
    > sobie na karteczce wszystkich wyplat...

    Nie no, blokady są więc problemu nie ma.

    --
    Kojer

  • 79. Data: 2010-06-07 10:31:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marx wrote:

    > oprogramowanie JEST do dupy
    > a tak wogole w dobie internetu "plyniecie" pieniedzy dluzej niz dzien
    > uwazam za dziwne.
    > Marx

    co nie oznacza, ze tak nie wolno.