  • 1. Data: 2010-04-01 18:40:45
    Temat: Eurobank - szczegoly Visa Gold Perfect
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    na podstawie:
    http://www.eurobank.pl/produkty,karty-kredytowe,visa
    -gold-perfect,82,7.html

    oferta skierowana do dotychczasowych posiadaczy kart kredytowych Premium
    Club
    -do 56 dni okresu bezodsetkowego

    -brak opłaty za wydanie karty

    -bezpłatne SMSy przypominające o spłacie zadłużenia

    -pakiet bezpłatnych ubezpieczeń w standardzie

    -usługa automatycznej spłaty zadłużenia na karcie z konta osobistego

    -brak opłaty rocznej pod warunkiem dokonania w ciągu 12 miesięcy
    poprzedzających naliczenie opłaty min. 35 transakcji bezgotówkowych lub
    transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę min. 12 000 PLN

    -zwrot części wydatków poniesionych na zakupy w supermarketach i na
    stacjach benzynowych (szczegóły dostępne w ,,Zasadach programu bonusowego
    dla kart kredytowych Visa Gold Perfect")

    TOIP:
    http://www.eurobank.pl/files/docs/TOiP_VGPerfect_i_z
    asady_programu_bonusowego.pdf

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 2. Data: 2010-04-01 19:12:42
    Temat: Re: Eurobank - szczegoly Visa Gold Perfect
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > -zwrot części wydatków poniesionych na zakupy w supermarketach i na
    > stacjach benzynowych (szczegóły dostępne w ,,Zasadach programu bonusowego
    > dla kart kredytowych Visa Gold Perfect")

    nigdzie nie znalazłem rozwinięcia pojęcia "części wydatków"...może macie
    na ten temat jakąś wiedzę?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-04-01 19:21:51
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    > nigdzie nie znalazłem rozwinięcia pojęcia "części wydatków"...może macie
    > na ten temat jakąś wiedzę?

    0,5% dla obrotów 300-900 i 1% pow. 900. Generalnie bez szału. Przysłali mi
    już tę kartę i pin do niej, ale nie zamierzam aktywować. Dziadowa, także z
    wyglądu.

  • 4. Data: 2010-04-01 19:46:38
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-04-01 21:21, Szymon wrote:

    > 0,5% dla obrotów 300-900 i 1% pow. 900. Generalnie bez szału. Przysłali mi
    > już tę kartę i pin do niej, ale nie zamierzam aktywować. Dziadowa, także z
    > wyglądu.

    Podlaczam sie do opinii ze dziadowa z funkcjonalnosci po przestudiowaniu
    TOIP. Ten zwrot jest malo realny do osiagniecia jesli nie wydaje sie
    duzo nia. Poza tym ja akurat najwiecej wydaje w restuaracjach,
    taksowkach, hotelach i na bilety lotnicze. A za to nie ma zwrotu. Nic,
    pozostanie tylko jako awaryjny zapas w przypadku problemow z PolbankERA,
    ktora jest nie do pobicia na dzien dzisiejszy.
    Zywe 1% od wszystkich transakcji jest o niebo lepsze od jakis punktow
    lojalnosciowych.

  • 5. Data: 2010-04-01 19:54:15
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    > Podlaczam sie do opinii ze dziadowa z funkcjonalnosci po przestudiowaniu
    > TOIP. Ten zwrot jest malo realny do osiagniecia jesli nie wydaje sie duzo
    > nia.

    Gdyby dali 1% od wszystkiego bez limitów to byłoby nieźle. Ale tak...
    zastanawiać się czy już limit osiągnięty czy nie... i czy np. Carrefour jest
    traktowany jako supermarket, choć jest hipermarketem czy nie? Zaraz się
    okaże, że w grę wchodzą stricte supermarkety jak biedronka, która kart nie
    przyjmuje :-) Wolę BZWBK Wydajesz&Zarabiasz

  • 6. Data: 2010-04-01 21:55:16
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Szymon pisze:

> [...]
    > okaże, że w grę wchodzą stricte supermarkety jak biedronka, która kart nie
    > przyjmuje :-) Wolę BZWBK Wydajesz&Zarabiasz

    ale może jest lepsza niż zwykła eurobank gold, jeżeli oddają coś za
    płacenie na stacjach benzynowych to już jest jakiś zysk, EB gold nie
    oferuje NIC

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2010-04-02 04:37:13
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    > ale może jest lepsza niż zwykła eurobank gold, jeżeli oddają coś za
    > płacenie na stacjach benzynowych to już jest jakiś zysk, EB gold nie
    > oferuje NIC

    Lepsza, tylko po co? By akurat korzystać z EB? Biorąc pod uwagę chociażby
    słynny system transakcyjny tego banku to żadna przyjemność, a alternatyw
    mnóstwo.

    Ciekawe czy DB będzie miało uproszczone procedury dla byłych posiadaczy EB,
    jak to miało miejsce w przypadku przejścia BPH-EB.

  • 8. Data: 2010-04-02 10:16:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Lepsza, tylko po co? By akurat korzystać z EB? Biorąc pod uwagę chociażby
    > słynny system transakcyjny tego banku to żadna przyjemność, a alternatyw
    > mnóstwo.

    jak dla mnie system EB jest lepszy niż DB (i te ich zdrapki), poza tym
    przydają mi się karty, które oferują jakiś ciekawy cb na stacjach
    benzynowych ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2010-04-02 10:55:15
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    > jak dla mnie system EB jest lepszy niż DB (i te ich zdrapki), poza tym
    > przydają mi się karty, które oferują jakiś ciekawy cb na stacjach
    > benzynowych ;-)

    Z DB nie korzystałem. Liczę, że na dzień dobry sypną kilka tys. pkt. za samo
    wyrobienie :-)
    Wiesz... ja też tankuję. Ale zdecydowanie za mniej niż 900zł na miesiąc. To
    oznaczałoby 0-0,5% zwrotu. Dlatego wolę BZWBK i bez ceregieli. Każdemu wedle
    potrzeb :-)

  • 10. Data: 2010-04-02 12:17:13
    Od: "marionek77" <marionek77 (ciach) @gmail.com>

    Użytkownik "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl> napisał w wiadomości
    > 0,5% dla obrotów 300-900 i 1% pow. 900. Generalnie bez szału. Przysłali mi
    > już tę kartę i pin do niej, ale nie zamierzam aktywować. Dziadowa, także z
    > wyglądu.

    To ja się podłącze z pytaniem: karty kredytowe których banków oferują zwrot
    kasy za płacenie tą kartą?

    Pzdrw
    Mariusz