  • 1. Data: 2010-04-01 09:41:35
    Temat: Dla klientów Konta Direct ING Bank Śląski
    Od: gohohgle <g...@g...com>

    Witam,

    ING Bank rezygnuje z prowizji za wypłaty z obcych bankomatów.
    Więcej na: http://www.rp.pl/artykul/9211,453042_Wiecej_darmowyc
    h_bankomatow.html

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-04-01 12:38:11
    Temat: Re: Dla klientów Konta Direct ING Bank Śląski
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 01 Apr 2010 02:41:35 -0700, gohohgle napisał(a):

    > Witam,
    >
    > ING Bank rezygnuje z prowizji za wypłaty z obcych bankomatów. Więcej na:
    > http://www.rp.pl/artykul/9211,453042_Wiecej_darmowyc
    h_bankomatow.html

    Czyżby pierwsze efekty ostatniej obniżki MC?

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-04-01 16:23:46
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    A jest jakieś bardziej ING-owe źródło tych rewelacji?

  • 4. Data: 2010-04-01 16:58:14
    Od: " MarSi" <m...@W...gazeta.pl>

    corner <c...@i...TOTEZpl> napisał(a):

    > A jest jakieś bardziej ING-owe źródło tych rewelacji?

    Forum ING może być? Patrz w dziale karty płatnicze do rachunku...

    http://forum.ingbank.pl/forum/karty-platnicze-do-rac
    hunku

  • 5. Data: 2010-04-01 17:26:44
    Temat: Re: Dla klientów Konta Direct ING Bank S'la;ski
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-04-01 14:38, xbartx pisze:
    > Czyżby pierwsze efekty ostatniej obniżki MC?

    Ciekawe co tam mBank wymyśli, bo podobno "badają rynek".

    Dodatkowo ciekawi mnie co wymyślą inne banki, których dotychczas
    flagowym produktem były te bezpłatne bankomaty (Alior), a teraz
    przestanie to być jakakolwiek zaleta/przewaga zwłaszcza, że karta w
    takim Aliorze kosztuje sporo (w porównaniu do konkurencji).

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2010-04-02 06:26:21
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 01 Apr 2010 19:26:44 +0200, Mithos napisał(a):

    > Ciekawe co tam mBank wymyśli, bo podobno "badają rynek".

    Ano ciekawe. Jak będą chcieli się wykazać, to ich MC powinny mieć tak jak
    w ING.

> [...]
    > przestanie to być jakakolwiek zaleta/przewaga zwłaszcza, że karta w
    > takim Aliorze kosztuje sporo (w porównaniu do konkurencji).

    No to jest jeszcze bardziej ciekawe, bo w A są tylko karty MC, ale też A
    ściśle współpracuje z Euronetem, który został przez MC nieźle pokąsany. A
    podniósł opłaty za karty, bo trochę kosztowały te wypłaty z bankomatów a
    teraz kosztują mniej. A już mniej więcej wie ile ludzi zostało u niego po
    podwyżkach i myślę, że ciężko będzie mu oddać pierwsze zyski jakie
    zaczęły płynąć z opłat za karty debetowe.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2010-04-02 09:04:34
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    W dniu 2010-04-01 18:23, corner pisze:
    > A jest jakieś bardziej ING-owe źródło tych rewelacji?
    Tak
    http://forum.ingbank.pl/forum/karty-platnicze-do-rac
    hunku/topic/wszystkie-bankomaty-bez-prowizji/post/18
    88
    Osobą potwierdzającą jest pracownik ING

    Sebastian

  • 8. Data: 2010-04-05 23:07:50
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:hp2l0o$3jq$2@news.onet.pl...

> [...]
    > produktem były te bezpłatne bankomaty (Alior), a teraz przestanie to być
    > jakakolwiek zaleta/przewaga zwłaszcza, że karta w takim Aliorze kosztuje

    DBnet- musieli miec wtyki, ze obniza MC i Visa, bo tak mocno od kilku
    miesiecy zaczeli reklamowac to konto z bezplatnymi wyplatami z bankomatow.
    Alior sie najwyrazniej pospieszyl i pewnie bedzie sie trudno wycofac z 5zl,
    a mowiac szczerze to zostali tylko ci, ktorzy i tak beda placic te 5zl.
    Reszta wrazliwych na cene juz uciekla do konkurencji np. wspomniany DBnet,
    takze nie bardzo jest o kogo walczyc. Ewentualnie mogliby wprowadzic zwrot
    5zl dla klientow, na ktorych zarabiaja. Alior ma chyba na razie nadmiar
    depozytow, takze raczej bedzie rozwijal mocniej kredytowanie.

  • 9. Data: 2010-04-06 10:50:45
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    gohohgle <g...@g...com> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > ING Bank rezygnuje z prowizji za wypłaty z obcych bankomatów.
> [...]
    A ja jak raz zamknąłem w ING ichnią KK, a przy okazji konto Direct. No nic.
    Pozostaje mi mieć nadzieje, że to pierwsza jaskółka i któryś z banków gdzie
    mam konto też pójdzie tą drogą. Teoretycznie powinien to być początek
    jakiegoś bardziej ogólnego trendu na rynku.