  • 1. Data: 2010-04-01 10:47:19
    Temat: [Multi] Dowcipnisie
    Od: kjonca <k...@g...com>

    Wprowadzili do oferty Aquariusowe debetowe Mastercardy. Czytamy TOiP a
    tam:

    Miesieczna opłata za karte główna
    UWAGA: opłata zostanie zwrócona, jeżeli w miesiacu
    kalendarzowym zostana rozliczone i zaksiegowane transakcje
    bezgotówkowe dokonane karta na kwote łaczna min. 500,00 zł 3,00 zł

    Ciekawe kto się na to skusi zamiast VE ...

    KJ

  • 2. Data: 2010-04-01 13:07:52
    Temat: Re: Dowcipnisie
    Od: James Dean <j...@g...com>

    On 1 Kwi, 12:47, kjonca <k...@g...com> wrote:

    > Ciekawe kto się na to skusi zamiast VE ...

    Posiadacze AQ Intensive. Poprostu zamiast obrzydliwej VC AQ można mieć
    MC AQ Debit za free.

    --
    James

  • 3. Data: 2010-04-01 15:51:52
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Posiadacze AQ Intensive. Poprostu zamiast obrzydliwej VC AQ można mieć
    > MC AQ Debit za free.
    >
    > --
    > James

    dokładnie tak jak piszesz, poza tym VE i VC były w obrzydliwym brązowym
    kolorze ;-(

    złożyłem wniosek przez net i po 2 min. dzwonili z placówki w sprawie
    wysyłki karty, poza tym ponoć nie mam podpisanej Umowy o korzystanie z
    kart płatniczych MultiBanku???

    to dość ciekawe, bo bank wydał mi już 4-5 kart...na jakiej podstawie z
    nich korzystałem skoro umowy (niby) nie podpisałem?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-04-01 18:09:16
    Od: kjonca <k...@g...com>

    On 1 Kwi, 17:51, RobertS <b...@x...pl> wrote:

> [...]
    >
    > to dość ciekawe, bo bank wydał mi już 4-5 kart...na jakiej podstawie z
    > nich korzystałem skoro umowy (niby) nie podpisałem?
    O właśnie. Ja też z ciekawości złożyłem wniosek i w ciągu paru minut
    przyszła odmowa z powodu braku umowy. Aż sprawdziłem i umowe mam.
    Tyle że, w par. 3.pkt 1 jest napisane:
    "W ramach umowy, na wniosek posiadacza mogą być wydane i obsługiwane
    debetowe karty płatnicze:
    1) VE
    2) VC
    3) netk@rta"
    Może to o to chodzi?
    KJ

  • 5. Data: 2010-04-01 19:08:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Tyle że, w par. 3.pkt 1 jest napisane:
    > "W ramach umowy, na wniosek posiadacza mogą być wydane i obsługiwane

    ale ja ww. karty mam i korzystam z nich, o co więc chodzi z tą umową?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2010-04-01 19:10:22
    Od: kjonca <k...@g...com>

    On 1 Kwi, 21:08, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > ale ja ww. karty mam i korzystam z nich, o co więc chodzi z tą umową?

    Że wśród wymienionych w umowie kart nie ma MC debit.
    KJ

  • 7. Data: 2010-04-01 21:53:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Że wśród wymienionych w umowie kart nie ma MC debit.
    > KJ

    ale to przecież "Umowa o korzystanie z kart płatniczych MultiBanku" a
    nie umowa dot. MC debit

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2010-04-02 03:21:37
    Od: kjonca <k...@g...com>

    On 1 Kwi, 23:53, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > ale to przecie "Umowa o korzystanie z kart p atniczych MultiBanku" a
    > nie umowa dot. MC debit

    Przeczytaj jeszcze raz co napisałem. Zastanów się o jaką kartę
    wnioskowałeś.

    Ale tam (http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/Bi
    naryPL/
    764/1609468/taryfa_prowizji_i_oplat_1609468.pdf) jest jeszcze jedna
    ciekawostka.
    Czy ktoś mi może powiedzieć, ile się płaci za drugą i kolejne wypłaty
    z obcych bankomatów w taryfie AQ C(lassic)?

    KJ

  • 9. Data: 2010-04-02 07:14:08
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-04-01, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    [...]

    > dokładnie tak jak piszesz, poza tym VE i VC były w obrzydliwym brązowym
    > kolorze ;-(

    Moja nowa VE, która przyszła w tym miesiącu wygląda teraz bardzo podobnie
    do kredytówki AQ. Nie ma już obrzydliwego brązowego koloru. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2010-04-02 07:46:31
    Od: luc <b...@g...net>

    On 2 Kwi, 09:14, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Moja nowa VE, która przyszła w tym miesiącu wygląda teraz bardzo podobnie
    > do kredytówki AQ. Nie ma już obrzydliwego brązowego koloru. :)

    Ciemny brąz z drobinkami jakiegoś brokatu. Normalnie prawie jak różowy
    KIS ;-)

    pzdrwm
    luc