  • 1. Data: 2010-08-24 20:31:21
    Temat: [Eurobank] TokenGSM + samsung Wave = :(
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Nie pamiętam, żeby ktoś to napisał: token GSM nie będzie działał na
    Smasungu Wave. Właśnie się o tym dość boleśnie przekonałem :(
    KJ
    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 2. Data: 2010-08-25 06:39:06
    Temat: Re: [Eurobank] TokenGSM + samsung Wave = :(
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 24 Aug 2010 22:31:21 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Nie pamiętam, żeby ktoś to napisał: token GSM nie będzie działał na
    > Smasungu Wave. Właśnie się o tym dość boleśnie przekonałem :(

    Nie ma Javy?

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2010-08-25 06:47:54
    Temat: Re: TokenGSM + samsung Wave = :(
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 25 Sie, 08:39, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Nie ma Javy?

    Ma Javę, toż to "zwykły" linux w zasadzie. Błąd jest w samej aplikacji
    i nie potrafi ona poprawnie odczytywać/zapisywać swoich "tajnych"
    danych na tym telefonie i EuroBank nie wspiera Wave'a.

  • 4. Data: 2010-08-25 06:59:34
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 24 Aug 2010 23:47:54 -0700 (PDT), Tomek z Wawy napisał(a):

    > Ma Javę, toż to "zwykły" linux w zasadzie. Błąd jest w samej aplikacji
    > i nie potrafi ona poprawnie odczytywać/zapisywać swoich "tajnych"
    > danych na tym telefonie i EuroBank nie wspiera Wave'a.

    No to niefajnie.
    Sprawdzałeś czy http://cerb.wheel.pl/ działa? Może należy zgłosić do
    producenta zamiast do Eurobanku. Szczególnie, że proszą o zgłaszanie
    problemów. "Prosimy o wszelkie informacje zwrotne związane z obsługą
    aplikacji na innych, aniżeli wymienionych poniżej, modelach telefonów.
    Informacje prosimy słać na adres i...@w...pl"

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2010-08-25 07:16:19
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Robert Kois <k...@h...pl> writes:

    > No to niefajnie.
    > Sprawdzałeś czy http://cerb.wheel.pl/ działa? Może należy zgłosić do
    Nie działa - wiesza się na próbie dodania profilu :(
    KJ

    The world is coming to an end. Please log off.