  • 1. Data: 2010-08-24 12:25:53
    Temat: PILNE - przelew do Fortis Banku dzisiaj
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Witam,

    Potrzebuję pilnie pomocy od kogoś posiadającego konto w Fortis Banku. Potrzeba do
    godz. 16:00 wykonać przelew na konto jednego ze sklepów internetowych (150,99 zł).
    Byłem przeświadczony, że bluecash.pl obsługuje ten bank - zakupiłem towar, żeby żona
    mogła mi go w tym tygodniu przywieźć za granicę - i d***.

    Sam mogę przelać najpierw pieniądze do mBanku, Citi albo dowolnego innego banku
    obsługiwanego przez bluecash.pl.

    O pomoc zwracam się do stałych (i przez to niejako zweryfikownych) bywalców
    pl.biznes.banki.

    Dzięki!!!
    k.

  • 2. Data: 2010-08-24 12:33:51
    Temat: Re: PILNE - przelew do Fortis Banku dzisiaj
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    kashmiri <n...@n...com> dared to write:
    /.../

    Proszę o kontakt na priva: kashmiri maupa o2 kropka pl.

    k.

  • 3. Data: 2010-08-24 13:22:58
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2010-08-24 14:25, kashmiri pisze:
> [...]
    mogła mi go w tym tygodniu przywieźć za granicę - i d***.

    > Sam mogę przelać najpierw pieniądze do mBanku, Citi albo dowolnego innego banku

    Jeśli ktoś może i chce pomóc proponuję przyjąć wpłatę od kasmiri
    najpierw, kolega po raz pierwszy podaje swój mail, a pisze z nowego IP
    (choć reszta wygląda dobrze - w miarę się zgadza).
    Nie ma pewności, że kashmiri to kashmiri :) dopóki nie przeleje kasy.

    (To byłby niezły numer - zrobić "speców" od internetowych banków i
    fraudów :)
    ).

    > O pomoc zwracam się do stałych (i przez to niejako zweryfikownych) bywalców
    pl.biznes.banki.

    To musi działać w obie strony.

    MSPANC, świadomość w ludziach trzeba wzmacniać :)

  • 4. Data: 2010-08-24 13:31:32
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    ~|_ukasz <l...@a...pl> dared to write:

> [...]
    > (choć reszta wygląda dobrze - w miarę się zgadza).
    > Nie ma pewności, że kashmiri to kashmiri :) dopóki nie przeleje kasy.

    Kraj się zgadza, dostawca internetu raczej też (jeden z trzech, z których tu
    korzystam), a przy tej liczbie Polaków, jaka tu jest, szanse na drugiego kashmiriego
    raczej niewielkie.

    Kasę przelewam pierwszy!

    > (To byłby niezły numer - zrobić "speców" od internetowych banków i
    > fraudów :)
    > ).

    > To musi działać w obie strony.

    Jak mówię, kasę przelewam pierwszy. Ryzykuję, ale jestem w stanie zaufać.

    k.

  • 5. Data: 2010-08-24 14:24:02
    Temat: Re: PILNE - przelew do Fortis Banku dzisiaj - NIEAKTUALNE
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Już nieaktualne.

    Nie było odzewu, dzięki...

    k.

  • 6. Data: 2010-08-24 14:44:59
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-08-24 16:24, kashmiri pisze:
    > Już nieaktualne.
    >
    > Nie było odzewu, dzięki...

    Się nie obrażaj, bym miał konto w Fortisie to bym Ci przelał. :-P

  • 7. Data: 2010-08-24 15:22:25
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Wojciech Nawara <u...@n...info> dared to write:

    > Się nie obrażaj, bym miał konto w Fortisie to bym Ci przelał. :-P

    Nie, nie obrażam się ;) Wiem że były zaledwie 3 godziny, i to w czasie kiedy wiele
    osób jest akurat między pracą a domem.
    Sprawa już rozwiązana, towar przyjedzie za pobraniem. Pierwszy raz próbuję czegoś
    takiego, zawsze wolałem płacić z góry niż przy bramie.

    Pozdr.
    k.

  • 8. Data: 2010-08-24 17:22:08
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozwiązana, towar przyjedzie za pobraniem. Pierwszy raz próbuję czegoś
    > takiego, zawsze wolałem płacić z góry niż przy bramie.

    Do odwaznych swiat nalezy ::::))))))

  • 9. Data: 2010-08-24 17:41:15
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    Już nieaktualne.

    Nie było odzewu, dzięki...
    ------------

    Mam Fortisa, ale tam pusto jest.
    Nawiasem mówiąc nie zaglądałem tam od paru miesięcy, a tu nagle przysłali
    wypowiedzenie za niezapłacenie kilkudziesięciu zł zaległych opłat. Już sam
    zamierzałem im wypowiedzieć, bo ten bank po fuzji zrobił się jeszcze
    bardziej beznadziejny.
    Wyręczyli mnie tym samym. :-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 10. Data: 2010-08-26 09:28:01
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 24 Aug 2010 17:25:53 +0500, kashmiri napisał(a):

> [...]
    > innego banku obsługiwanego przez bluecash.pl.
    >
    > O pomoc zwracam się do stałych (i przez to niejako zweryfikownych)

    No pora trochę nieciekawa była a i Fortis to trochę lekka egzotyka jak na
    pl ;)

    --
    xbartx