  • 1. Data: 2010-06-01 04:46:32
    Temat: EuroBank posiada i realizuje tylko jedną sesję elixir.
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Kilka dni temu zdefiniowałem przelew w EuroBanku
    z konta oszczędzającego na konto podstawowe ROR,
    na dzień 31 maja 2010 roku.
    Równolegle w kilka dni temu zdefiniowałem przelew w Euro Banku
    z konta konta podstawowego ROR do mojego kontrahenta do innego banku
    na dzień 31 maja 2010 roku.

    Przelew z konta oszczędzającego został zrealizowany przed pierwszą sesją
    elixir w tym dniu.
    Przelew zkonta ROR nie został zrealizowany żadną sesją elixir w tym dniu.

    Pomimo że kwota przelewu była zabezpieczona na poczet wykonania transakcji
    EuroBank nie wykonał zleconego przelewu do innego banku w sytuacji
    gdy kolejne trzy sesje elixir powiny zreakizować zlecony przelew.

    Kilkakrotnie wcześniej realizowałem przelewy w EuroBanku zdefiniowane
    z datą przyszłą i zostały wykonane w jednym dniu
    W dniu 31 maja 2010 roku
    EuroBank poraz wielokrotnie dziesiąty mnie zawiódł.

    Ale to już tradycja w tym banku.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-06-01 05:20:20
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > EuroBank poraz wielokrotnie dziesiąty mnie zawiódł.

    ciekawostka
    ja najpozniej po trzecim razie nie pytam o nic, tylko wybieram wariant
    chodzony

  • 3. Data: 2010-06-01 05:40:04
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Cze, 06:46, "Bogdan" <w...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > na dzień 31 maja 2010 roku.
    >
    > Przelew z konta oszczędzającego został zrealizowany przed pierwszą sesją

    Skad wiesz?

> [...]
    > EuroBank nie wykonał zleconego przelewu do innego banku w sytuacji
    > gdy kolejne trzy sesje elixir powiny zreakizować zlecony przelew.

    EB nie ponawia zlecenia - dopiero wieczorem, gdy nie ma mozliwosci
    poslac sesja, zdejmuje ze "stanu" srodki , ktore naplynely pod
    niezrealizowane zlecenia, "udajac" , ze wyszly w terminie - ten typ
    tak ma. W rzeczywistosci wychodza z banku nastepnego dnia.

  • 4. Data: 2010-06-01 06:27:43
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 01 Jun 2010 06:46:32 +0200, Bogdan napisał(a):

    > Kilkakrotnie wcze?niej realizowa?em przelewy w EuroBanku zdefiniowane z
    > dat? przysz?? i zosta?y wykonane w jednym dniu W dniu 31 maja 2010 roku
    > EuroBank poraz wielokrotnie dziesi?ty mnie zawiód?.

    Popatrz w archiwum, bo temat był przewałkowany wielokrotnie.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2010-06-01 08:14:41
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 1 Cze, 06:46, "Bogdan" wrote:
    > Kilka dni temu zdefiniowałem przelew w EuroBanku

    A tak się swego czasu wszyscy podniecali tym EB...
    Mam tam konto i wydaje mi się, że jest najbardziej upierdliwe z tych,
    które mam.
    Ponadto już drugi raz pobrali mi opłatę za prowadzenie konta, choć
    pilnuję tego przelewania 800zł...
    --
    pozdr.
    ls

  • 6. Data: 2010-06-01 09:30:59
    Od: mmartyn <m...@g...com>

    > Przelew zkonta ROR nie został zrealizowany żadną sesją elixir w tym dniu.

    Nie można sie dziwić: zaplanowana operacja do banku zewnętrznego ma
    miejsce, o ile środki znajdują się na koncie w przeddzień daty
    planowanej transakcji. Jeżeli opisałeś swoje działania dokładnie to
    30.V nie miałeś środków na koncie.

    Akurat w tym przypadku jesteś sobie sam winien.

  • 7. Data: 2010-06-02 14:10:48
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    mmartyn wrote:

    > Nie można sie dziwić: zaplanowana operacja do banku zewnętrznego ma
    > miejsce, o ile środki znajdują się na koncie w przeddzień daty
    > planowanej transakcji.

    Zastanawiam się, jak długo różni grupowicze będą powtarzać kiepskie
    tłumaczenia Eurobanku, w dodatku bez zrozumienia.

    Wiadomo, że posiadanie środków na koncie w przeddzień gwarantuje
    wykonanie przelewu. Ale wcale nie oznacza to, że złożenie dwóch zleceń w
    opisany przez Bogdana zawsze spowoduje problemy. Trzeba odróżniać
    warunek wystarczający od koniecznego :-)

    NB. Nie wiem, co trzeba zrobić, aby uzyskać opisany w poście Bogdana
    efekt w sposób pewny. Mnie się nie udaje, choć próbowałem (i dalej co
    parę dni próbuję), a inni opisują, że często tak mają... Może trzeba
    naciskać klawisze w określonym rytmie ? ;-)
    W każdym razie, w moim przypadku na dobrze ponad sto takich
    "dwustopniowych" przelewów "zaciął się" tylko jeden, a gdy zgłosiłem
    pretensje w banku - mocno przepraszali (i oczywiście podali wspomniane
    tłumaczenie).

    witrak()

  • 8. Data: 2010-06-02 16:02:32
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Kilka krotnie udało mi się jednakże skutecznie zrealizować
    przelewy w jednym dniu zdefiniowane z datą przyszłą
    ze wskazaniem na jeden dzień z kota oszczędzającego na ROR
    i z ROR do innego banku.

    Oprócz byle jakiego działania EuroBanku na ciągłej zasadzie "Widzimisie"
    nie widac poprawy w funkcjonalności systemu.

    Kolejną niedoróbką banku jest brak możliwości zdefiniowana
    przelewu do Urzędu Skarbowego z datą przyszłą ,
    tutaj moja reklamacja zakończyła się hymnem ze strony
    konsuktanta że bank robi wszystko aby tą niedoróbkę poprawić .
    Trwa to już ze dwa miesiące a funkcjonalność nie została poprawiona.

    To na tyle bo moich reklamacji było dziesiątki
    i co z tego ?????????

  • 9. Data: 2010-06-02 16:57:26
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Bogdan wrote:

    > To na tyle bo moich reklamacji było dziesiątki
    > i co z tego ?????????

    Ja staram się utrzymywać stałą intensywność strumienia reklamacji i uwag
    - niezbyt często, żeby nie marnować za wiele czasu, i na tyle często,
    żeby zgłaszać nowe błędy i przypominać co jakiś czas o starych usterkach :-)

    witrak()

  • 10. Data: 2010-06-03 09:32:37
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Bogdan"
    > Kilka krotnie udało mi się jednakże skutecznie zrealizować
    > przelewy w jednym dniu zdefiniowane z datą przyszłą
    > ze wskazaniem na jeden dzień z kota oszczędzającego na ROR
    > i z ROR do innego banku.

    Ten KOT oszczędzający mnie zainteresował,
    może dlatego Jarosław nie ma konta, że ma takiego kota :-)
    *** blad ***