  • 31. Data: 2009-01-25 15:32:58
    Temat: Re: Endriu, do diabła...
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:glhjd7$mkp$1@news.interia.pl...

    | Mówię ci jeszce raz Viper -przesadzasz.
    |
    | P.S. Podeprzyj się jakimiś encyklikami papieskimi dotyczącymi wyższości Unii
    | nad np. Dekalogiem .....
    | --
    | Pozdrawiam
    | Dr.Endriu

    stanowczo, dziecko drogie, musisz sie dokształcić ..
    i odpowiedzieć sobie choćby na takie pytanie, co to są encykliki ..
    B.

  • 32. Data: 2009-01-25 15:38:07
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Ty natomiast prezentujesz typowe zachowania sekciarskie, a wiem co mówię,
    > bo się
    > akurat na tym znam !

    Znalem kiedys czlowieka z takim samym jak Dr.Endriu uwielbieniu dla KPN i L.
    Moczulskiego. Ciekawe kogo teraz popieraja studenci z poczatku lat 90 tak
    zapatrzeni w wodza i jego partie, po ktorewj zaginal wszelki slad

    Leszek

  • 33. Data: 2009-01-25 15:44:29
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    [...]
    | Ach ten patryjotyzm, masz rację przepraszam Basiu. Takie czasy że w obronie
    | niepodległości czasami człowiek obrazi kobietę.
    | Jeszcze raz przepraszam.
    | --
    | Pozdrawiam
    | Dr.Endriu

    Owszem, nie tyle puszczam w niepamięć, ile czuję się przeproszona.

    A co do patriotyzmu - patriotyzmem jest także szanowanie rodzimego języka .. a
    Ty całkiem sporo błędów robisz ..bo to nie pierwszy błąd zauważony przez ze mnie
    w Twoich listach ..

    Polska - to nie tylko wojna 20 roku, to także patriotyzm na codzień wyrażający
    się m.in. właśnie w kulturze słowa, wypowiedzi etc.
    Przez wiele lat kundlono nas coraz bardziej skutecznie . teraz jest coraz gorzej
    .. a nieliczna garstka dinozaurów usiłuje się temu przeciwstawić, zatem mniej
    emocji w wypowiedziach a więcej wyważonych sądów

    :) Barbara

  • 34. Data: 2009-01-25 15:45:47
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > To normalny oszust, bo moim zdaniem, odwolywanie sie do symbliki
    > religijnej w dzialaniach politycznych to z gruntu nieuczciwa postawa.

    Ależ Leszku na miano oszusta to trzeba sobie zasłużyć ..... Nie ma co tak od
    razu używać ostrych epitetów ....

    Tak się akurat złożyło że było to spotkanie w kole LPR, gdzie 80%
    uczestników stanowili słuchacze Radia Maryja.
    Nie przywiązywał bym tak wielkiej wagi do tego nieszczęsnego "Pod twoją
    obronę", bo należało by je traktować jako normalną procedurę przed
    wygłoszenim wykładu która mam miejsce w tego typu społecznościach.

    Nie mniej jednak podczas odprawiania tej modlitwy nie czułem z kierunku
    Michlkiewicza zapachu siarki, nie było żadnych konwulsji spotykanych podczas
    sesji egzorcystycznych, więc śmiem twierdzić że "dusza" Michalkiewicza jest
    "w miarę" czysta od demonów (w przeciwieństwie do niektórych choćby nawet
    duchownych - o czym zresztą Michalkiewicz pisze w swoich felietonach):

    Kto jednoczy konfidentów?

    "[...]Warto w związku z tym odnotować, że z Marii Magdaleny, zanim została
    świętą, Pan Jezus musiał wyrzucić aż siedem demonów. Tymczasem o ile mi
    wiadomo, ani z JE abpa Życińskiego, ani z JE abpa Abla nikt jak dotąd nie
    wyrzucił ani jednego. Zatem wzajemne dekorowanie się takimi orderami przez
    duchownych dygnitarzy zarejestrowanych jako Tajni Współpracownicy Służby
    Bezpieczeństwa, nabiera osobliwego sensu. Obawiam się nawet, że w kwestii
    osoby, która takich osobników "jednoczy", JE jak zwykle może się mylić.
    Poza - co jest zrozumiałe samo przez się - oficerami prowadzącymi, już
    prędzej może jednoczyć ich Lucyfer, chyba, że stosownego pełnomocnictwa
    udzielił Judaszowi, który w związku z tym może być uznany za patrona
    konfidentów. [...]".

    Dr.Endriu

  • 35. Data: 2009-01-25 15:48:27
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > stanowczo, dziecko drogie, musisz sie dokształcić ..
    > i odpowiedzieć sobie choćby na takie pytanie, co to są encykliki ..

    Prosze proszę, cały czas czekam na jakieś argumenty, nie muszą to być od
    razu encykliki wystarczy cokolwiek co by stwierdzało wprost że Papież
    popierał Unię Europejską ....

    Chętnie przeczytam ...

    Dr.Endriu

  • 36. Data: 2009-01-25 15:56:49
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

> [...]
    | agenturalnej przeszłości i dlatego traktat ten jest niesymetryczny na
    | niekorzyść Polski. Minister Skubiszewski nigdy tego nie zdementował,
    | zachowując tzw. wzgardliwe milczenie, aliści wkrótce wyszła na jaw jego
    | agenturalna przeszłość, co oczywiście rewelacje Krzysztofa Wyszkowskiego
    | raczej potwierdza.[...]".
    |
    | ... kiedy Donek, z Rokitą, Tuskiem, Pawlakiem dla ratowania swoich własnych
    | (i partyjnych wtowarzyszy) dup, zrobili Nocną zmianę.
    |
    | Tu tkwi praprzyczyna bajzlu w Polsce ....efektem czego prawo jest takie

    [...]
    | --
    | Pozdrawiam
    | Dr.Endriu

    a tu należy się z Tobą i tym cytatem zgodzić, ale "podpłacanie" tudzież
    szantażowanie, ma swoje źródła w zamierzchłej starożytności ..
    Niestety, dobór kadr w 1989 r. zadecydował - i nadal decyduje - o tym - co jest
    ..
    Pytanie - jak długo jeszcze?

    Innymi słowy ktoś tego Skubiszewskiego proponował, ktoś też go szantażował.. a
    co do Mazowieckiego, to ja mam swoje zdanie od dawien dawna.. i choć autor
    rewelacyjnej książki "Współrządzić czy nie kłamać" - Andrzej Micewski - też się
    okazał współpracownikiem, to jednak co odsłonił, to odsłonił.. warto poszukać i
    poczytać, ale nie wiem, czy została ona wydana w obecnej "wolnej Polsce", jako
    że wielu jej 'bohaterów' chodzi nadal po tej ziemi ..

    Poza tym Skubi tak narozrabiał na Litwie, że do tej pory nie możemy się z
    Litwinami dogadać, aczkolwiek główna przyczyna tego stanu leży oczywiście w
    podboju Wileńszczyzny w międzywojniu.. ..
    Barbara

  • 37. Data: 2009-01-25 16:03:06
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > mniej
    > emocji w wypowiedziach a więcej wyważonych sądów

    Będę miał to na uwadze drogo Basieńko.

    Z drugiej zaś strony chciałbym abyś ty również ze swojej strony również
    zastanowiła się o nad suwerennością swojej własnej ojczyzny w odniesieniu do
    faktu iż
    tak niedawno stosunki własnościowe na 1/3 polskiego terytorium państwowego
    zostały poddane pod arbitraż międzynarodowy ....

    Dr.Endriu

  • 38. Data: 2009-01-25 16:06:43
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    | Michalkiewicz od 50 lat walczy o wolny rynek w Polsce i za to go bardzo
    | mocno cenię.
    |
    | --
    | Pozdrawiam
    | Dr.Endriu

    zdefiniuj pojęcie wolnego rynku -
    czy wolnym rynkiem jest wyprzedaż majątku narodowego po każdej cenie ?
    czy wolnym rynkiem jest ograbianie wykupionych firm z maszyn produkcyjnych i
    wywożenie ich poza granice Polski - bo tam będzie produkcja tańsza, a nasi idą
    na bruk - czyli skoro likwiduje się jeden duży zakład pracy w danej miejscowości
    . - to to jest dobrze?

    Wolny rynek - czyli wyprzedaż polskich banków - obserwuj uważnie jak transferują
    środki właśnie teraz .. przyjrzyj się gorącemu kartoflowi - czyli opcjom
    walutowym . toż to jest właśnie także ten Twój wolny rynek !
    wolny rynek - ale w Wielkiej Brytanii właśnie się myśli o nacjonalizacji banków
    ..

    ja powiem tak: najpierw interes narodowy, a potem dopiero dalsze spekulacje ..
    bo bez tego ani rusz dalej się nie posuniemy, a Polska po prostu się rozpadnie
    między sąsiadów.
    Niestety, takie myślenie od dawna już rządzących nie obowiązuje ..

    Barbara

  • 39. Data: 2009-01-25 16:08:19
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Innymi słowy ktoś tego Skubiszewskiego proponował, ktoś też go
    > szantażował..

    A wstąpienie do Anii, i przepychanie za wszelką cenę traktatu Lesbońskiego z
    kartą praw podstawowych (gdzie umieszcoone są furtki do Steinbachowskich
    odszkodowań) jest tylko kontynuacją polityki niemieckiej prowadzonej od 1992
    roku .....

    Za darmo nic nie ma droga Basieńko, Anatolu i Dekaze....

    Dr.Endriu

  • 40. Data: 2009-01-25 16:17:16
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > idą
    > na bruk - czyli skoro likwiduje się jeden duży zakład pracy w danej

    Majatek narodowy jest tyle warty za ile potencjalny kupiec może go kupić.
    UPR już dawno postulaował aby prywatyzację przeprowadzać poprzez licytację.

    Kto da więcej ten wygrywa. Postawić cenę minimalną jak na Allegro i cheja. I
    nie potrzeba do tego żadnych minisrtów od przekształceń własnościowych
    którzy tylko patrzą jak by się tu nakraść sprzedając majątek za 1/10
    ceny....

> [...]
    > walutowym . toż to jest właśnie także ten Twój wolny rynek !
    > wolny rynek - ale w Wielkiej Brytanii właśnie się myśli o nacjonalizacji

    To że banki Bankrutuja na skutek złych pociągnieć to naturalna kolej rzeczy.
    Na miejsce bankrutów wskoczą następni.

> [...]
    > rozpadnie
    > między sąsiadów.
    > Niestety, takie myślenie od dawna już rządzących nie obowiązuje ..

    Powoli zaczynasz mówisz jak Romek Giertych - odkrywamy nowe oblicze Basi....
    :)

    Dr.Endriu