  • 11. Data: 2009-01-25 11:57:39
    Temat: Re: Endriu, do diabła...
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > takie są przyjacielu fakty... Ojciec Święty był bardziej proeuropejski
    > nawet od
    > Anatola he he... i wcale się z tym nie krył...

    Mówię ci jeszce raz Viper -przesadzasz.

    P.S. Podeprzyj się jakimiś encyklikami papieskimi dotyczącymi wyższości Unii
    nad np. Dekalogiem .....

    Dr.Endriu

  • 12. Data: 2009-01-25 12:04:05
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Istota problemu dotyczy faktu, iż prawo Unii stoi wyżej w chierarchi od
    prawa krajowego, co jest oczywistą utratą suwerenności danego kraju....

    Zbliża się godzina prawdy
    http://www.michalkiewicz.pl/tyg1_19-12-2006.php

    ".[...] W piątek 15 grudnia Powiernictwo Pruskie złożyło w Trybunale Praw
    Człowieka
    w Strasburgu 22 pozwy odszkodowawcze przeciwko Polsce, oskarżanej o złamanie
    praw człowieka i wypędzanie Niemców "w warunkach ludobójczych [...]".

    Dr.Endriu

  • 13. Data: 2009-01-25 12:11:25
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Przecież mają już rułę która idzie przez terytorium UE (Polski), to po co
    > im następna.
    > Przecież jako członek Unii z prawem weta (jak było na początku) dbając o
    > swoje własne interesy możemy im tego zabronić....?

    Zabezpieczając się tym samym na przyszłość przed strategicznym partnerstwem
    Rosyjsko-Niemieckim które znane było już nieraz w historii pod nazwą np.
    Ribbentrop-Mołotow...

    Dr.Endriu

  • 14. Data: 2009-01-25 12:13:24
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > kto ci zrobił z mózgu taką papkę?... masz dwadzieścia kilka lat,

    trzydzieści kilka lat ....

    Dr.Endriu

  • 15. Data: 2009-01-25 12:19:14
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Mówię ci jeszce raz Viper -przesadzasz.
    >
    > P.S. Podeprzyj się jakimiś encyklikami papieskimi dotyczącymi wyższości Unii
> [...]

    w głowie się nie mieści, co?... ale nie odpowiedziałeś na pytanie komu bardziej
    ufasz, Papieżowi czy Michałkiewiczowi...

  • 16. Data: 2009-01-25 12:19:21
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > czy bardziej wierzysz Papieżowi, czy temu frustratowi...

    Michalkiewicz od 50 lat walczy o wolny rynek w Polsce i za to go bardzo
    mocno cenię.

    Dr.Endriu

  • 17. Data: 2009-01-25 12:26:08
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > w głowie się nie mieści, co?... ale nie odpowiedziałeś na pytanie komu
    > bardziej
    > ufasz, Papieżowi czy Michałkiewiczowi...

    Ufam przedewszystkim Bogu, i staram się (z lepszym lub gorszym skutkiem) żyć
    wedle przykazań Bożych ....

    Gdy umarł JPII poczułem jakby umarła cząstka mnie samego.

    Z Michalkiewiczem odmówiłem kiedyś "pod twoją obronę" podczas spotkania
    roboczego. Poglądy papieża i Michalkiewicza nie stoją w sprzeczności.

    Idea wolnego rynku (wolnego przepływu towarów i potencjału ludzkiego) jest
    bardzo zbliżona do Ideałów Unijnych. Niestety są pewne dosyć znaczące
    różnice.

    Dr.Endriu

  • 18. Data: 2009-01-25 12:32:47
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Idea wolnego rynku (wolnego przepływu towarów i potencjału ludzkiego) jest
    > bardzo zbliżona do Ideałów Unijnych. Niestety są pewne dosyć znaczące
    > różnice.

    Np takie:

    Wacław Klaus w sosie monachijskim

    "[...] 5 grudnia delegacja faszystów z tzw. Parlamentu Europejskiego
    odwiedziła czeskiego prezydenta Wacława Klausa, próbując go przesłuchać w
    sposób podobny do tego, jakiego użył w nocy z 14 na 15 marca 1939 roku
    wybitny niemiecki przywódca socjalistyczny Adolf Hitler, przesłuchując
    czechosłowackiego prezydenta Emila Hachę. Jak pamiętamy, w efekcie tego
    przesłuchania prezydent Hacha, pod groźbą zbombardowania Pragi, zgodził się
    na Anschluss Czech i Moraw do Rzeszy. Cel próby przesłuchania prezydenta
    Klausa 5 grudnia był podobny; chodziło o wymuszenie na nim deklaracji, że
    ratyfikuje traktat lizboński - a więc podpisze formalną zgodę na rezygnację
    Republiki Czeskiej z niepodległości państwowej. [...]".

    Dr.Endriu

  • 19. Data: 2009-01-25 12:43:27
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    >
    > Idea wolnego rynku (wolnego przepływu towarów i potencjału ludzkiego) jest
    > bardzo zbliżona do Ideałów Unijnych. Niestety są pewne dosyć znaczące

    ja nie twierdzę że Michałkiewicz nie jest prawym i uczciwym człowiekiem... ale
    w kwestii udziału Polski w strukturach europejskich na diametralnie inne
    poglądy niż miał nasz Papież... musisz zadecydowac mądrości kogo bardziej
    ufasz... i raziłbym jeszcze napisac że cię poniosło i przeprosic Barbarę...
    Basia to równa kobita i na pewno puści to w niepamięc..

  • 20. Data: 2009-01-25 12:49:56
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > poglądy niż miał nasz Papież... musisz zadecydowac mądrości kogo bardziej

    Poglądy moje nie wzięły się tak ot znikąd. Gdzieś od 1989 (od kąd nabyłem
    prawa wyborcze) głosuje nieprzerwanie na UPR i przegrywam wszystkie wybory
    po kolei. Gdy UPR z Michalkiewiczem odejdzie od idei wolnorynkowych ja
    odejdę od UPR-u. Na razie jest jak jest.

    > i raziłbym jeszcze napisac że cię poniosło i przeprosic Barbarę...
    > Basia to równa kobita i na pewno puści to w niepamięc..

    Ach ten patryjotyzm, masz rację przepraszam Basiu. Takie czasy że w obronie
    niepodległości czasami człowiek obrazi kobietę.
    Jeszcze raz przepraszam.

    Dr.Endriu