  • Data: 2002-11-29 22:17:40
    Temat: Emax Lokata...co dalej ?
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Równo rok temu zalorzylem Emax Lokate(anty belkowa) na 2 lata w kwocie 5000 zl.
    Jednak zastanawiam sie czy nadal trzymac nastepny rok te kase, czy nie lepiej
    ja przerwac i zaplacic te belkowe liczac od marca i zainwestowc w cos innego ?
    Czy warto jest uciekac od tego belkowego ? Czy fundusz inwestycyjny nie dalby
    mi wiecej tych procentow razem z podatkiem ?
    Czy znacie lepsza forme oszczedzania dajaca w miare dobry i pewny zysk ?

    Wiem ze chodzi o niewielka kwote, jednak chcialbym poznac wasze zdanie.
    Co dalej ?

    Pozdrawiam
    Piotr