  • 11. Data: 2008-05-29 19:04:27
    Temat: Re:
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 29 maj 2008 17:16
    (autor Sinus
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <g1mhbj$1qt$1@inews.gazeta.pl>):

    > Szajsu? Moim zdaniem to najlepszy pomysł mBanku (razem z darmowymi
    > przelewami i darmowymi wypłatami za granicą) w tym roku.

    No tak, ponieważ nie jest aktywne, to zgoda. Szaleńcy mogą sobie
    aktywować :D

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 12. Data: 2008-05-29 19:49:38
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Tristan <n...@s...pl> napisał(a):
    > No tak, ponieważ nie jest aktywne, to zgoda. Szaleńcy mogą sobie
    > aktywować :D

    Może byś rozwinął swoją teorię?

    --
    Sinus

  • 13. Data: 2008-05-29 20:22:16
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 29 maj 2008 21:49
    wasz znak: <g1n1ci$mn6$1@inews.gazeta.pl>):

    > Może byś rozwinął swoją teorię?

    A co tu rozwijać. Skoro domyślnie nie jest aktywne, dbający o bezpieczeństwo
    użytkownicy po prostu tego nie aktywują i nadal będą używali ekarty, zaś co
    bardziej niefrasobliwi sobie aktywują i też będą zadowoleni. Więc taka
    zmiana jest pozytywna w ogólności.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 14. Data: 2008-05-29 20:24:03
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Tristan <n...@s...pl> writes:

    [...]
> [...]
    > bardziej niefrasobliwi sobie aktywują i też będą zadowoleni. Więc taka

    Ale wiesz o tym, że generalnie bardziej niebezpiecznie jest użyć karty w
    "naziemnym" niż "internetowym" sklepie?
    KJ

  • 15. Data: 2008-05-29 20:29:30
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > bardziej niefrasobliwi sobie aktywują i też będą zadowoleni. Więc taka

    Do bezpieczenstwa wystarczy aktywaowac DRUGA karte, podpieta do konta izzy.

  • 16. Data: 2008-05-29 20:31:16
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 29 maj 2008 22:29
    (autor krzysztofsf
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <g1n3nd$ff9$3@news.wp.pl>):

    > Do bezpieczenstwa wystarczy aktywaowac DRUGA  karte, podpieta do konta
    > izzy.

    Nie wiem, nie znam żadnej Izy. Moja żona nazywa się Ola. Aczkolwiek fakt,
    można by korzystać z jej karty, bo ona nie korzysta. To jakaś myśl.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 17. Data: 2008-05-29 20:32:57
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 29 maj 2008 22:24
    (autor Kamil Jońca
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <8...@a...kjonca>):

    > Tristan <n...@s...pl> writes:
    > [...]
    > Ale wiesz o tym, że generalnie bardziej niebezpiecznie jest użyć karty w
> [...]

    Nie sądzę. Naziemny musi mieć autoryzację oraz znajduje się lokalnie.
    Internetowy może skubać nawet po cichu lub z Dzikiego Landu Koło 3 Palmy. Z
    eKarty nie podskubie.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 18. Data: 2008-05-29 20:39:02
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z czwartek 29 maj 2008 22:29
    > (autor krzysztofsf
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak: <g1n3nd$ff9$3@news.wp.pl>):

    > Nie wiem, nie znam żadnej Izy.

    telefon na mlinie i otwieraja ci konto izzy, podobnie jak emax podpiete
    do ekonta z darmowa karta debetowa, ktora przysylaja jak ekarte.
    Zaleta - na izzykoncie nie masz lini debetowej - nawet w bankomatach
    warto wtedy wyplacac izzy, przerzucajac na nie potrzebne srodki z ekonta
    czy KO w ekoncie. Masz wtedy dodatkowe, poza ustawionymi limitami na
    karcie, zabezpieczenie.

  • 19. Data: 2008-05-29 20:47:21
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 29 maj 2008 22:39
    (autor krzysztofsf
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <g1n49a$ff9$4@news.wp.pl>):

    > telefon na mlinie i otwieraja ci konto izzy, podobnie jak emax podpiete
    > do ekonta z darmowa karta debetowa, ktora przysylaja jak ekarte.

    Izzykonto to mi się kojarzy jakieś 5 lat temu było coś takiego w mBanku dla
    niedorosłych i było płatne w przeciwieństwie do eKonta. Potem to chyba
    sprzedali jakiemuś ePulsowi, bo jak teraz guglam to mi jakiś epuls wyłazi.
    Choć na stronach mBanku też coś o tym pisze... Muszę doczytać...

    > Zaleta - na izzykoncie nie masz lini debetowej - nawet w bankomatach
    > warto wtedy wyplacac izzy, przerzucajac na nie potrzebne srodki z ekonta
    > czy KO w ekoncie.

    No na ekoncie też nie ma, chyba że se ktoś kredyt zamówił.

    > Masz wtedy dodatkowe, poza ustawionymi limitami na
    > karcie, zabezpieczenie.

    To ja teraz trochę nie rozumiem oferty mBanku. Jak ja zakładałem, to mieli
    ekonto dla dorosłych i izzykonto dla ziomali z gimnazjumu. A teraz mówisz,
    że to połączyli w 1 bank?

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 20. Data: 2008-05-29 20:49:22
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Tristan pisze:

    > To ja teraz trochę nie rozumiem oferty mBanku. Jak ja zakładałem, to mieli
    > ekonto dla dorosłych i izzykonto dla ziomali z gimnazjumu. A teraz mówisz,
    > że to połączyli w 1 bank?

    Urodzilo sie z tego, ze jak mlody spelnoletni, to niezamykajac izzykonta
    domawia ekonto. Jak pojawilo sie wiecej (tak domniemywam) takich
    podwojnych to dali tez opcje w druga strone.