  • 1. Data: 2008-05-28 22:31:40
    Temat: GE Money i kredyt mieszkaniowy
    Od: z/svc <z/svc@>

    Witam,

    Czy ktoś może się pochwalić doświadczeniami z kredytami mieszkaniowymi
    w GE Money?

    A swoją drogą: usłyszałem opinię, że jak dawać kasę bankowi (lokata),
    to wybrać najlepszy. Jak brać kasę od banku (kredyt), to wsio ryba, bo
    jak plajtnie, to co mnie to obchodzi. Prawda li to?

    --
    z/svc

  • 2. Data: 2008-05-28 22:40:02
    Temat: Re: GE Money i kredyt mieszkaniowy
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    z/svc pisze:

    > A swoją drogą: usłyszałem opinię, że jak dawać kasę bankowi (lokata),
    > to wybrać najlepszy. Jak brać kasę od banku (kredyt), to wsio ryba, bo
    > jak plajtnie, to co mnie to obchodzi. Prawda li to?

    :)))))

    Wolisz byc dluznikiem zlodzieja i oszusta, czy porzadnego czlowieka?

  • 3. Data: 2008-05-29 06:11:17
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jak bank plajtnie, to syndyk masy upadłościowej wystapi do Ciebie o natychmiastową
    spłate kredytu, co może byc bolesne.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2008-05-29 12:48:59
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    Warunki w porzadku, szybko sie uwineli - wyplata nawet w dniu podpisania
    aktu notarialnego.
    Sami dokonuja wyceny.
    Pewnym mankamentem jest mozliwosc nadplacenia maksymalnie polowy wzietego
    kredytu w ciagu pierwszych trzech lat (bez dodatkowych oplat oczywiscie).

    Generalnie OK.

  • 5. Data: 2008-05-30 22:07:36
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Thu, 29 May 2008 08:11:17 +0200, " 666" <u...@w...eu> wrote:

    >Jak bank plajtnie, to syndyk masy upadłościowej wystapi do Ciebie o natychmiastową
    spłate kredytu, co może byc bolesne.

    Właśnie, co się dzieje, kiedy plajtnie bank, w którym mam kredyt
    wzięty?

    --
    z/svc

  • 6. Data: 2008-05-30 22:21:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    z/svc pisze:

    spłate kredytu, co może byc bolesne.

    > Właśnie, co się dzieje, kiedy plajtnie bank, w którym mam kredyt
    > wzięty?

    Sadze, ze kredyt ktos kupuje i albo renegocjuje warunki splaty, albo
    domaga sie splaty calosci, w dluznik szuka banku, ktory splaci kredyt w
    jego imieniu.