  • 31. Data: 2008-05-30 07:45:47
    Temat: Re:
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z piątek 30 maj 2008 05:40
    > (autor Kamil Jońca
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak: <8...@a...kjonca>):

    > Nie rozumiem, mBank autoryzuje niedoładowaną ekartę?
    Czytaj ze zrozumieniem: autoryzacji nie będzie. Po prostu przyjdzie
    rozliczenie. Poczytaj o pamiętnych problemach visy. Co to autoryzacja
    była jedna a księgowanie 13 razy.

    > No bo nie podpisałem.

    A złodziej to się podpisać nie może? (Zwłaszcza jesli ma slipa?)

    KJ

  • 32. Data: 2008-06-02 13:15:30
    Temat: Re: "Elektroniczna" karta kredytowa?
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    krzysztofsf pisze:

    > Podobno Maestro tak

    O Maestro nic nie piszą, ale dla kart z doładowaniem i kart z
    doładowaniem Premium i owszem:

    http://dlaciebie.bzwbk.pl/11325
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/28835

    K.

    P.S. Chyba odpowiedziałem przypadkiem na Twój adres e-mail. Pardon.