eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › E-GETIN kpina prosto w oczy z klienta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 10

  • 1. Data: 2009-01-25 15:42:43
    Temat: E-GETIN kpina prosto w oczy z klienta
    Od: "wkurzony e-klient" <t...@g...pl>

    16:30 niedziela 25 styczen 2009


    kolejny raz w niedzielę dostęp do pieniędzy zablokowany

    akurat mam czas na spłatę rachunków

    zdecydowanie odradzam ten bank zapracowanym w tygodniu klientom

    "Uprzejmie informujemy, iż w niedzielę 25.01.2009r. od godz 11:00 do godz
    14:00 z uwagi na prowadzone prace techniczne nie będzie dostępna bankowość
    internetowa dla Klientów korporacyjnych i indywidualnych oraz małych i
    średnich przedsiębiorstw."

    a może strefy czasowe się getinowcom pomyliły ??

    amatorszczyzna i dziadostwo totalne

    całe szczęście, że przezornie mam konta w innych bankach



    przynajmniej wiem co oznacza liczba 24 w nazwie gb24

    w moim przypadku 24 to prawdopodobieństwo wyrażone w % że akurat trafię na
    czas poprawnego działania tego quasi serwisu internetowego



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 2. Data: 2009-01-25 20:04:20
    Temat: Re: E-GETIN kpina prosto w oczy z klienta
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 25 Sty, 16:42, "wkurzony e-klient" <t...@g...pl> wrote:
    > 16:30 niedziela 25 styczen 2009
    >
    > kolejny raz w niedzielę dostęp do pieniędzy zablokowany
    >
    > akurat mam czas na spłatę rachunków
    >
    > zdecydowanie odradzam ten bank zapracowanym w tygodniu klientom
    >
    > "Uprzejmie informujemy, iż w niedzielę 25.01.2009r. od godz 11:00 do godz
    > 14:00 z uwagi na prowadzone prace techniczne nie będzie dostępna bankowość
    > internetowa dla Klientów korporacyjnych i indywidualnych oraz małych i
    > średnich przedsiębiorstw."
    >
    > a może strefy czasowe się getinowcom pomyliły ??
    >
    > amatorszczyzna i dziadostwo totalne
    >
    > całe szczęście, że przezornie mam konta w innych bankach
    >
    > przynajmniej wiem co oznacza liczba 24 w nazwie gb24
    >
    > w moim przypadku 24 to prawdopodobieństwo wyrażone w % że akurat trafię na
    > czas poprawnego działania tego quasi serwisu internetowego
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    Następni...Coraz lepiej..!


  • 3. Data: 2009-01-25 22:26:12
    Temat: Re: E-GETIN kpina prosto w oczy z klienta
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "wkurzony e-klient" news:gli19j$4ri$1@inews.gazeta.pl

    > kolejny raz w niedzielę dostęp do pieniędzy zablokowany

    Myślisz, że innym bankom się to nie zdarza.

    > akurat mam czas na spłatę rachunków
    > zdecydowanie odradzam ten bank zapracowanym w tygodniu klientom

    A co powiesz na sytuację kiedy ktoś jest zapracowany w tygodniu jak i w
    weekend? Kilka tygodni temu szlak mnie trafiał kiedy w godzinach szczytu nie
    mogłem się zalogować na swoje konto w mBanku (nawet kasowanie ciastek nie
    pomagało).

    > "Uprzejmie informujemy, iż w niedzielę 25.01.2009r. od godz 11:00 do godz
    > 14:00 z uwagi na prowadzone prace techniczne nie będzie dostępna bankowość
    > internetowa dla Klientów korporacyjnych i indywidualnych oraz małych i
    > średnich przedsiębiorstw."

    3 godziny - dużo i nie dużo. Czy naprawdę jesteś tak zagoniony w niedzielę,
    że nie masz czasu na wykonanie kilkunastu/dziesięciu przelewów w
    późniejszych godzinach kiedy system będzie już śmigał? Jeżeli odpowiedź jest
    przecząca, to ze swojej strony przepraszam.

    > amatorszczyzna i dziadostwo totalne

    To samo można powiedzieć o innych bankach.

    > całe szczęście, że przezornie mam konta w innych bankach

    Ja tak samo ;)

    > przynajmniej wiem co oznacza liczba 24 w nazwie gb24
    > w moim przypadku 24 to prawdopodobieństwo wyrażone w % że akurat trafię na
    > czas poprawnego działania tego quasi serwisu internetowego

    Eeee chyba trochę przesadzasz :)


  • 4. Data: 2009-01-25 22:26:48
    Temat: Re: E-GETIN kpina prosto w oczy z klienta
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "szczurwa"
    news:587aeb67-7dcb-4796-877c-dee7927e466e@a39g2000pr
    l.googlegroups.com

    > Następni...Coraz lepiej..!

    Następni? Możesz rozwinąć swoją myśl?

    Pozdrawiam.


  • 5. Data: 2009-01-25 23:05:44
    Temat: Re: E-GETIN kpina prosto w oczy z klienta
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 25 Sty, 23:26, "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote:
    > "szczurwa"news:587aeb67-7dcb-4796-877c-dee7927e466e@
    a39g2000prl.googlegroups.com
    >
    > > Następni...Coraz lepiej..!
    >
    > Następni? Możesz rozwinąć swoją myśl?
    >
    > Pozdrawiam.

    ostatnio miałem podobne problemy z Aliorem...


  • 6. Data: 2009-01-26 11:44:11
    Temat: Re: E-GETIN kpina prosto w oczy z klienta
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "szczurwa"
    news:d3d7bb07-f5d9-46ce-865e-c503cddb0c20@i20g2000pr
    f.googlegroups.com

    > ostatnio miałem podobne problemy z Aliorem...

    Oby było ich mniej w przyszłości.


  • 7. Data: 2009-01-26 15:11:20
    Temat: Re: E-GETIN kpina prosto w oczy z klienta
    Od: "e-klient stary wyga" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Edward Malinowy <e...@n...spam.pl> napisał(a):

    > "wkurzony e-klient" news:gli19j$4ri$1@inews.gazeta.pl
    >
    > > kolejny raz w niedzielę dostęp do pieniędzy zablokowany
    >
    > Myślisz, że innym bankom się to nie zdarza.


    Lloydsowi się ne zdarzyło ani razu. Darmowa karta, prowadzenie konta,
    ubezpieczenie samochodu z poziomu serwisu transakcyjnego, wpłata w oddziale
    gotówką widoczna na koncie po wyjściu z banku, debetówką można płacić w
    necie, kolejki max na 3 minuty, obsługa "analogowa" miła, darmowe wypłaty z
    bankomatów... etc etc... długo by wymieniać

    Czemu do k.... nędzy w Polsce muszę mieć 4 różne konta w różnych bankach,
    żeby gwarantowało mi to w miarę płynną i bezbolesną obsługę moich skromnych
    wymagań finansowych ???



    > > akurat mam czas na spłatę rachunków
    > > zdecydowanie odradzam ten bank zapracowanym w tygodniu klientom
    >
    > A co powiesz na sytuację kiedy ktoś jest zapracowany w tygodniu jak i w
    > weekend? Kilka tygodni temu szlak mnie trafiał kiedy w godzinach szczytu nie
    > mogłem się zalogować na swoje konto w mBanku (nawet kasowanie ciastek nie
    > pomagało).


    Z BRE ewakuowałem się ze wszystkim już prawie. Przez długi czas myślałem, że
    nie może być gorzej niż w PKO BP. BRE udowodniło mi że jestem naiwny.
    Niebezpieczni dla Twoich pieniędzy i zdrowia psychicznego.




    > > "Uprzejmie informujemy, iż w niedzielę 25.01.2009r. od godz 11:00 do godz
    > > 14:00 z uwagi na prowadzone prace techniczne nie będzie dostępna bankowość
    > > internetowa dla Klientów korporacyjnych i indywidualnych oraz małych i
    > > średnich przedsiębiorstw."
    >
    > 3 godziny - dużo i nie dużo. Czy naprawdę jesteś tak zagoniony w niedzielę,
    > że nie masz czasu na wykonanie kilkunastu/dziesięciu przelewów w
    > późniejszych godzinach kiedy system będzie już śmigał? Jeżeli odpowiedź jest
    > przecząca, to ze swojej strony przepraszam.


    Ok. kolego. Zwróć uwagę, że 16:30 jest grubo po 14:00, specjalnie napisałem o
    której problem wystapił. Nie dość, że z jakichś megadziwnych powodów nie da
    się wysłać powiadomieniem do wszystkich klientów info mailem uprzedzającym o
    przerwie (po jaką cholerę brali ode mnie e-mail ?) to jeszcze komunikat
    błędny. Co do zagonienia - najgorsze jest to, że nigdy nie wiem, czy będę
    zagoniony, czy nie. Dziś np. niespodziewanie mam czas, ale równie dobrze
    mogłem się dowiedzieć rano, ze wyjeżdżam na 2 tygodnie w dzikie rejony bez
    internetu ;)



    > > amatorszczyzna i dziadostwo totalne
    >
    > To samo można powiedzieć o innych bankach.


    Zgadza się. Nie omieszkam za każdym razem, o tym tu napisać ;)



    > > całe szczęście, że przezornie mam konta w innych bankach
    >
    > Ja tak samo ;)
    >
    > > przynajmniej wiem co oznacza liczba 24 w nazwie gb24
    > > w moim przypadku 24 to prawdopodobieństwo wyrażone w % że akurat trafię na
    > > czas poprawnego działania tego quasi serwisu internetowego
    >
    > Eeee chyba trochę przesadzasz :)


    Ja czy GETIN ?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 8. Data: 2009-01-26 16:42:40
    Temat: Re: E-GETIN kpina prosto w oczy z klienta
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "e-klient stary wyga" news:glkjqo$guc$1@inews.gazeta.pl

    > Lloydsowi się ne zdarzyło ani razu. Darmowa karta, prowadzenie konta,
    > ubezpieczenie samochodu z poziomu serwisu transakcyjnego, wpłata w
    oddziale
    > gotówką widoczna na koncie po wyjściu z banku, debetówką można płacić w
    > necie, kolejki max na 3 minuty, obsługa "analogowa" miła, darmowe wypłaty
    z
    > bankomatów... etc etc... długo by wymieniać

    Nie korzystałem i nie korzystam z Lloyds'a więc nie będę się szerzej
    wypowiadał na temat tego banku :)

    > Czemu do k.... nędzy w Polsce muszę mieć 4 różne konta w różnych bankach,
    > żeby gwarantowało mi to w miarę płynną i bezbolesną obsługę moich
    skromnych
    > wymagań finansowych ???

    Bo to Polska? He he he tak można by było powiedziej naprościej. Ja mam na tą
    sytuację własny pogląd - nie wiem czy słuszny. Obsługa jaką serwują nam
    banki jest taka a nie inna gdyż się na to godzimy. Jeżeli klienci żegnali by
    się z bankami po wpadkach jakie zaliczają to może by coś drgnęło. Ja wyznaję
    zasadę, że pieniądze są jak dziwka - idą tam gdzie lepiej dają i lepiej
    traktują ;)

    > Z BRE ewakuowałem się ze wszystkim już prawie. Przez długi czas myślałem,
    że
    > nie może być gorzej niż w PKO BP. BRE udowodniło mi że jestem naiwny.
    > Niebezpieczni dla Twoich pieniędzy i zdrowia psychicznego.

    Mam takie samo podejście.


    > Ok. kolego.

    Jeżeli jesteśmy już kolegami to może jakieś piwko po pracy ;)

    > Zwróć uwagę, że 16:30 jest grubo po 14:00, specjalnie napisałem o
    > której problem wystapił. Nie dość, że z jakichś megadziwnych powodów nie
    da
    > się wysłać powiadomieniem do wszystkich klientów info mailem uprzedzającym
    o
    > przerwie (po jaką cholerę brali ode mnie e-mail ?) to jeszcze komunikat
    > błędny. Co do zagonienia - najgorsze jest to, że nigdy nie wiem, czy będę
    > zagoniony, czy nie. Dziś np. niespodziewanie mam czas, ale równie dobrze
    > mogłem się dowiedzieć rano, ze wyjeżdżam na 2 tygodnie w dzikie rejony bez
    > internetu ;)

    Przyznaję rację. Jest to prawdą, że w tym segmencie nie tylko getin kuleje -
    niestety.

    > Ja czy GETIN ?

    Aby było sprawiedliwie 90% do 10% na korzyść getinu :) Pasuje? :)


  • 9. Data: 2009-01-28 19:31:09
    Temat: Re: E-GETIN kpina prosto w oczy z klienta
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>



    "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote in message
    news:glkoe4$o87$1@news.interia.pl...
    > "e-klient stary wyga" news:glkjqo$guc$1@inews.gazeta.pl
    >
    >> Lloydsowi się ne zdarzyło ani razu. Darmowa karta, prowadzenie konta,
    >> ubezpieczenie samochodu z poziomu serwisu transakcyjnego, wpłata w
    > oddziale
    >> gotówką widoczna na koncie po wyjściu z banku, debetówką można płacić w
    >> necie, kolejki max na 3 minuty, obsługa "analogowa" miła, darmowe wypłaty
    > z
    >> bankomatów... etc etc... długo by wymieniać
    /.../

    To spróbuj w tym swoim Lloydsie otworzyć konto walutowe -np. w EUR albo
    CHF - przyjąc na nie przekaz zagraniczny, a potem spróbuj w okienku Lloydsa
    wypłacić w walucie obcej. Zdziwisz się. I docenisz elastyczność i ofertę
    banków w Polsce.

    Pozdrawiam.
    k.


  • 10. Data: 2009-01-30 19:17:34
    Temat: Re: E-GETIN kpina prosto w oczy z klienta
    Od: "buehehe" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kashmiri <n...@n...com> napisał(a):

    >
    > To spróbuj w tym swoim Lloydsie otworzyć konto walutowe -np. w EUR albo
    > CHF - przyjąc na nie przekaz zagraniczny, a potem spróbuj w okienku Lloydsa
    > wypłacić w walucie obcej. Zdziwisz się. I docenisz elastyczność i ofertę
    > banków w Polsce.




    tylko po jakie g*wno mi te opcje ??

    po jaką cholerę miałbym zakładać w nim kono walutowe w EUR ??
    żeby trzymać EURO?
    żeby spekulować na kursach walut? od takich emocji są brokerzy forexowi



    niby po co w okienku Lloydsa mam wypłacać gotówkę w innej walucie niż funt ?

    w UK każdą walutę poza funtem możesz sobie w dupę wsadzić, chyba Ci się ze
    Słowacją, na której można złotówkami płacić było przy granicy pomyliło



    jaki k..... przekaz zagraniczny ?
    odkąd to przewalutowania nie działają ?

    osobiście wysyłałem z polskich banków pieniądze (złotówki) przez moneybookers
    do Lloydsa i w drugą stronę też i żaden problem nie wystąpił



    niby czym się mam zdziwić ?


    bredzisz człowieku

    elastyczność to ty sobie doceniaj w gumach zakładanych na ch....
    chyba, że nie masz na co założyć...

    bank ma być niezawodny



    obudź się
    PRL i Pewexy już dawno się skończyły

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1