-
1. Data: 2009-01-25 15:42:43
Temat: E-GETIN kpina prosto w oczy z klienta
Od: "wkurzony e-klient" <t...@g...pl>
16:30 niedziela 25 styczen 2009
kolejny raz w niedzielę dostęp do pieniędzy zablokowany
akurat mam czas na spłatę rachunków
zdecydowanie odradzam ten bank zapracowanym w tygodniu klientom
"Uprzejmie informujemy, iż w niedzielę 25.01.2009r. od godz 11:00 do godz
14:00 z uwagi na prowadzone prace techniczne nie będzie dostępna bankowość
internetowa dla Klientów korporacyjnych i indywidualnych oraz małych i
średnich przedsiębiorstw."
a może strefy czasowe się getinowcom pomyliły ??
amatorszczyzna i dziadostwo totalne
całe szczęście, że przezornie mam konta w innych bankach
przynajmniej wiem co oznacza liczba 24 w nazwie gb24
w moim przypadku 24 to prawdopodobieństwo wyrażone w % że akurat trafię na
czas poprawnego działania tego quasi serwisu internetowego
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2009-01-25 20:04:20
Temat: Re: E-GETIN kpina prosto w oczy z klienta
Od: szczurwa <s...@g...com>
On 25 Sty, 16:42, "wkurzony e-klient" <t...@g...pl> wrote:
> 16:30 niedziela 25 styczen 2009
>
> kolejny raz w niedzielę dostęp do pieniędzy zablokowany
>
> akurat mam czas na spłatę rachunków
>
> zdecydowanie odradzam ten bank zapracowanym w tygodniu klientom
>
> "Uprzejmie informujemy, iż w niedzielę 25.01.2009r. od godz 11:00 do godz
> 14:00 z uwagi na prowadzone prace techniczne nie będzie dostępna bankowość
> internetowa dla Klientów korporacyjnych i indywidualnych oraz małych i
> średnich przedsiębiorstw."
>
> a może strefy czasowe się getinowcom pomyliły ??
>
> amatorszczyzna i dziadostwo totalne
>
> całe szczęście, że przezornie mam konta w innych bankach
>
> przynajmniej wiem co oznacza liczba 24 w nazwie gb24
>
> w moim przypadku 24 to prawdopodobieństwo wyrażone w % że akurat trafię na
> czas poprawnego działania tego quasi serwisu internetowego
>
> --
> Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/
Następni...Coraz lepiej..!
-
3. Data: 2009-01-25 22:26:12
Temat: Re: E-GETIN kpina prosto w oczy z klienta
Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>
"wkurzony e-klient" news:gli19j$4ri$1@inews.gazeta.pl
> kolejny raz w niedzielę dostęp do pieniędzy zablokowany
Myślisz, że innym bankom się to nie zdarza.
> akurat mam czas na spłatę rachunków
> zdecydowanie odradzam ten bank zapracowanym w tygodniu klientom
A co powiesz na sytuację kiedy ktoś jest zapracowany w tygodniu jak i w
weekend? Kilka tygodni temu szlak mnie trafiał kiedy w godzinach szczytu nie
mogłem się zalogować na swoje konto w mBanku (nawet kasowanie ciastek nie
pomagało).
> "Uprzejmie informujemy, iż w niedzielę 25.01.2009r. od godz 11:00 do godz
> 14:00 z uwagi na prowadzone prace techniczne nie będzie dostępna bankowość
> internetowa dla Klientów korporacyjnych i indywidualnych oraz małych i
> średnich przedsiębiorstw."
3 godziny - dużo i nie dużo. Czy naprawdę jesteś tak zagoniony w niedzielę,
że nie masz czasu na wykonanie kilkunastu/dziesięciu przelewów w
późniejszych godzinach kiedy system będzie już śmigał? Jeżeli odpowiedź jest
przecząca, to ze swojej strony przepraszam.
> amatorszczyzna i dziadostwo totalne
To samo można powiedzieć o innych bankach.
> całe szczęście, że przezornie mam konta w innych bankach
Ja tak samo ;)
> przynajmniej wiem co oznacza liczba 24 w nazwie gb24
> w moim przypadku 24 to prawdopodobieństwo wyrażone w % że akurat trafię na
> czas poprawnego działania tego quasi serwisu internetowego
Eeee chyba trochę przesadzasz :)
-
4. Data: 2009-01-25 22:26:48
Temat: Re: E-GETIN kpina prosto w oczy z klienta
Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>
"szczurwa"
news:587aeb67-7dcb-4796-877c-dee7927e466e@a39g2000pr
l.googlegroups.com
> Następni...Coraz lepiej..!
Następni? Możesz rozwinąć swoją myśl?
Pozdrawiam.
-
5. Data: 2009-01-25 23:05:44
Temat: Re: E-GETIN kpina prosto w oczy z klienta
Od: szczurwa <s...@g...com>
On 25 Sty, 23:26, "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote:
> "szczurwa"news:587aeb67-7dcb-4796-877c-dee7927e466e@
a39g2000prl.googlegroups.com
>
> > Następni...Coraz lepiej..!
>
> Następni? Możesz rozwinąć swoją myśl?
>
> Pozdrawiam.
ostatnio miałem podobne problemy z Aliorem...
-
6. Data: 2009-01-26 11:44:11
Temat: Re: E-GETIN kpina prosto w oczy z klienta
Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>
"szczurwa"
news:d3d7bb07-f5d9-46ce-865e-c503cddb0c20@i20g2000pr
f.googlegroups.com
> ostatnio miałem podobne problemy z Aliorem...
Oby było ich mniej w przyszłości.
-
7. Data: 2009-01-26 15:11:20
Temat: Re: E-GETIN kpina prosto w oczy z klienta
Od: "e-klient stary wyga" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>
Edward Malinowy <e...@n...spam.pl> napisał(a):
> "wkurzony e-klient" news:gli19j$4ri$1@inews.gazeta.pl
>
> > kolejny raz w niedzielę dostęp do pieniędzy zablokowany
>
> Myślisz, że innym bankom się to nie zdarza.
Lloydsowi się ne zdarzyło ani razu. Darmowa karta, prowadzenie konta,
ubezpieczenie samochodu z poziomu serwisu transakcyjnego, wpłata w oddziale
gotówką widoczna na koncie po wyjściu z banku, debetówką można płacić w
necie, kolejki max na 3 minuty, obsługa "analogowa" miła, darmowe wypłaty z
bankomatów... etc etc... długo by wymieniać
Czemu do k.... nędzy w Polsce muszę mieć 4 różne konta w różnych bankach,
żeby gwarantowało mi to w miarę płynną i bezbolesną obsługę moich skromnych
wymagań finansowych ???
> > akurat mam czas na spłatę rachunków
> > zdecydowanie odradzam ten bank zapracowanym w tygodniu klientom
>
> A co powiesz na sytuację kiedy ktoś jest zapracowany w tygodniu jak i w
> weekend? Kilka tygodni temu szlak mnie trafiał kiedy w godzinach szczytu nie
> mogłem się zalogować na swoje konto w mBanku (nawet kasowanie ciastek nie
> pomagało).
Z BRE ewakuowałem się ze wszystkim już prawie. Przez długi czas myślałem, że
nie może być gorzej niż w PKO BP. BRE udowodniło mi że jestem naiwny.
Niebezpieczni dla Twoich pieniędzy i zdrowia psychicznego.
> > "Uprzejmie informujemy, iż w niedzielę 25.01.2009r. od godz 11:00 do godz
> > 14:00 z uwagi na prowadzone prace techniczne nie będzie dostępna bankowość
> > internetowa dla Klientów korporacyjnych i indywidualnych oraz małych i
> > średnich przedsiębiorstw."
>
> 3 godziny - dużo i nie dużo. Czy naprawdę jesteś tak zagoniony w niedzielę,
> że nie masz czasu na wykonanie kilkunastu/dziesięciu przelewów w
> późniejszych godzinach kiedy system będzie już śmigał? Jeżeli odpowiedź jest
> przecząca, to ze swojej strony przepraszam.
Ok. kolego. Zwróć uwagę, że 16:30 jest grubo po 14:00, specjalnie napisałem o
której problem wystapił. Nie dość, że z jakichś megadziwnych powodów nie da
się wysłać powiadomieniem do wszystkich klientów info mailem uprzedzającym o
przerwie (po jaką cholerę brali ode mnie e-mail ?) to jeszcze komunikat
błędny. Co do zagonienia - najgorsze jest to, że nigdy nie wiem, czy będę
zagoniony, czy nie. Dziś np. niespodziewanie mam czas, ale równie dobrze
mogłem się dowiedzieć rano, ze wyjeżdżam na 2 tygodnie w dzikie rejony bez
internetu ;)
> > amatorszczyzna i dziadostwo totalne
>
> To samo można powiedzieć o innych bankach.
Zgadza się. Nie omieszkam za każdym razem, o tym tu napisać ;)
> > całe szczęście, że przezornie mam konta w innych bankach
>
> Ja tak samo ;)
>
> > przynajmniej wiem co oznacza liczba 24 w nazwie gb24
> > w moim przypadku 24 to prawdopodobieństwo wyrażone w % że akurat trafię na
> > czas poprawnego działania tego quasi serwisu internetowego
>
> Eeee chyba trochę przesadzasz :)
Ja czy GETIN ?
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
8. Data: 2009-01-26 16:42:40
Temat: Re: E-GETIN kpina prosto w oczy z klienta
Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>
"e-klient stary wyga" news:glkjqo$guc$1@inews.gazeta.pl
> Lloydsowi się ne zdarzyło ani razu. Darmowa karta, prowadzenie konta,
> ubezpieczenie samochodu z poziomu serwisu transakcyjnego, wpłata w
oddziale
> gotówką widoczna na koncie po wyjściu z banku, debetówką można płacić w
> necie, kolejki max na 3 minuty, obsługa "analogowa" miła, darmowe wypłaty
z
> bankomatów... etc etc... długo by wymieniać
Nie korzystałem i nie korzystam z Lloyds'a więc nie będę się szerzej
wypowiadał na temat tego banku :)
> Czemu do k.... nędzy w Polsce muszę mieć 4 różne konta w różnych bankach,
> żeby gwarantowało mi to w miarę płynną i bezbolesną obsługę moich
skromnych
> wymagań finansowych ???
Bo to Polska? He he he tak można by było powiedziej naprościej. Ja mam na tą
sytuację własny pogląd - nie wiem czy słuszny. Obsługa jaką serwują nam
banki jest taka a nie inna gdyż się na to godzimy. Jeżeli klienci żegnali by
się z bankami po wpadkach jakie zaliczają to może by coś drgnęło. Ja wyznaję
zasadę, że pieniądze są jak dziwka - idą tam gdzie lepiej dają i lepiej
traktują ;)
> Z BRE ewakuowałem się ze wszystkim już prawie. Przez długi czas myślałem,
że
> nie może być gorzej niż w PKO BP. BRE udowodniło mi że jestem naiwny.
> Niebezpieczni dla Twoich pieniędzy i zdrowia psychicznego.
Mam takie samo podejście.
> Ok. kolego.
Jeżeli jesteśmy już kolegami to może jakieś piwko po pracy ;)
> Zwróć uwagę, że 16:30 jest grubo po 14:00, specjalnie napisałem o
> której problem wystapił. Nie dość, że z jakichś megadziwnych powodów nie
da
> się wysłać powiadomieniem do wszystkich klientów info mailem uprzedzającym
o
> przerwie (po jaką cholerę brali ode mnie e-mail ?) to jeszcze komunikat
> błędny. Co do zagonienia - najgorsze jest to, że nigdy nie wiem, czy będę
> zagoniony, czy nie. Dziś np. niespodziewanie mam czas, ale równie dobrze
> mogłem się dowiedzieć rano, ze wyjeżdżam na 2 tygodnie w dzikie rejony bez
> internetu ;)
Przyznaję rację. Jest to prawdą, że w tym segmencie nie tylko getin kuleje -
niestety.
> Ja czy GETIN ?
Aby było sprawiedliwie 90% do 10% na korzyść getinu :) Pasuje? :)
-
9. Data: 2009-01-28 19:31:09
Temat: Re: E-GETIN kpina prosto w oczy z klienta
Od: "kashmiri" <n...@n...com>
"Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote in message
news:glkoe4$o87$1@news.interia.pl...
> "e-klient stary wyga" news:glkjqo$guc$1@inews.gazeta.pl
>
>> Lloydsowi się ne zdarzyło ani razu. Darmowa karta, prowadzenie konta,
>> ubezpieczenie samochodu z poziomu serwisu transakcyjnego, wpłata w
> oddziale
>> gotówką widoczna na koncie po wyjściu z banku, debetówką można płacić w
>> necie, kolejki max na 3 minuty, obsługa "analogowa" miła, darmowe wypłaty
> z
>> bankomatów... etc etc... długo by wymieniać
/.../
To spróbuj w tym swoim Lloydsie otworzyć konto walutowe -np. w EUR albo
CHF - przyjąc na nie przekaz zagraniczny, a potem spróbuj w okienku Lloydsa
wypłacić w walucie obcej. Zdziwisz się. I docenisz elastyczność i ofertę
banków w Polsce.
Pozdrawiam.
k.
-
10. Data: 2009-01-30 19:17:34
Temat: Re: E-GETIN kpina prosto w oczy z klienta
Od: "buehehe" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>
kashmiri <n...@n...com> napisał(a):
>
> To spróbuj w tym swoim Lloydsie otworzyć konto walutowe -np. w EUR albo
> CHF - przyjąc na nie przekaz zagraniczny, a potem spróbuj w okienku Lloydsa
> wypłacić w walucie obcej. Zdziwisz się. I docenisz elastyczność i ofertę
> banków w Polsce.
tylko po jakie g*wno mi te opcje ??
po jaką cholerę miałbym zakładać w nim kono walutowe w EUR ??
żeby trzymać EURO?
żeby spekulować na kursach walut? od takich emocji są brokerzy forexowi
niby po co w okienku Lloydsa mam wypłacać gotówkę w innej walucie niż funt ?
w UK każdą walutę poza funtem możesz sobie w dupę wsadzić, chyba Ci się ze
Słowacją, na której można złotówkami płacić było przy granicy pomyliło
jaki k..... przekaz zagraniczny ?
odkąd to przewalutowania nie działają ?
osobiście wysyłałem z polskich banków pieniądze (złotówki) przez moneybookers
do Lloydsa i w drugą stronę też i żaden problem nie wystąpił
niby czym się mam zdziwić ?
bredzisz człowieku
elastyczność to ty sobie doceniaj w gumach zakładanych na ch....
chyba, że nie masz na co założyć...
bank ma być niezawodny
obudź się
PRL i Pewexy już dawno się skończyły
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/