  • 1. Data: 2009-01-24 22:45:47
    Temat: KB 8,3% - jakies rady???
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    witajcie jako iz BZWBK i mBANK zjechali do 6% na 3m-c lokatach szukam
    zastępstwa od nowego miesiąca....

    propozycje:

    - KB i ich 8.3% - czy jeśli nie mam u nich żadnego produktu mogę mieć lokatę i
    podgląd on-line???

    - Pocztowy - to zrywanie jest on-line - nie trzeba chodzić z papierami?? bo to
    by była najlepsza alternatywa na te 10% :)

  • 2. Data: 2009-01-24 23:02:08
    Temat: Re: KB 8,3% - jakies rady???
    Od: sorden <s...@w...pl>

    wrote:

    > - Pocztowy - to zrywanie jest on-line - nie trzeba chodzić z papierami??
    > bo to by była najlepsza alternatywa na te 10% :)

    Najlepsza, tylko pamietaj ze to max 10k pln.
    Jest jeszcze Lukas - 8.5% na 6 miesiecy.

    --
    in

  • 3. Data: 2009-01-25 00:26:11
    Od: Homzik <h...@g...com>

    www.lokaty.open.pl

  • 4. Data: 2009-01-25 11:53:24
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 24 Jan 2009 22:45:47 +0000 (UTC)
    " " <b...@N...gazeta.pl> wrote:

    > - Pocztowy - to zrywanie jest on-line - nie trzeba chodzić z
    > papierami?? bo to by była najlepsza alternatywa na te 10% :)

    Eurobank 7,07% na ROR
    Getin ma 7% na KO ale jak założysz ROR to masz elastyczny dostęp do
    pieniędzy non stop.
    Polbank ma chyba jeszcze lokaty 9% na 3m-c i nawet próbował wprowadzić
    możliwość ich założenie przez www, ale chyba serwer na Olimpie nie dał
    rady ;)

    Xenocide

  • 5. Data: 2009-01-25 20:27:08
    Od: Gniewko <s...@s...pl>

    W dniu 2009-01-24 23:45, *b...@N...gazeta.pl* napisał(a) co następuje:

    > - KB i ich 8.3% - czy jeśli nie mam u nich żadnego produktu mogę mieć lokatę i
    > podgląd on-line???

    Żeby mieć u nich lokatę nie musisz mieć żadnego konta. Żeby mieć podgląd
    on-line do tej lokaty musisz mieć Ekstrakonto.

    --
    *Gniewomir*
    Gdy kobieta jest w wielkim gniewie, pocałunek nie pomoże. Trzeba ją

  • 6. Data: 2009-01-25 20:27:47
    Od: Gniewko <s...@s...pl>

  • 7. Data: 2009-01-25 22:29:08
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Gniewko" news:497CCB1C.5040606@spamerfucker.pl

    > Żeby mieć u nich lokatę nie musisz mieć żadnego konta. Żeby mieć podgląd
    > on-line do tej lokaty musisz mieć Ekstrakonto.

    Uuuu jest ból. Myślałem nad tą lokatką, ale jak piszesz, że aby mieć do niej
    podgląd to trzeba miec konto, to ja wysiadam ;)
    Powierzę swoje pieniądze Noble - na 6 miesięcy :)

  • 8. Data: 2009-02-04 13:17:25
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jedno jest w tym kraju pewne za 6 miesięcy: L.C. nie wyskoczy z 40-tego piętra
    swojego wiezowca ;-))

    -----

  • 9. Data: 2009-02-04 13:55:06
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Gniewko pisze:

    > Żeby mieć u nich lokatę nie musisz mieć żadnego konta. Żeby mieć podgląd
    > on-line do tej lokaty musisz mieć Ekstrakonto.

    podgląd online oraz panel do zarządzaniem lokatami też jest, trzeba
    tylko założyć konto na: http://www.lokaty-online.pl
    Nie ma tam natomiast informacji o aktualnych odsetkach.

    krzysiek

  • 10. Data: 2009-02-04 17:04:16
    Od: "eclip" <e...@g...pl>

    Witam,
    1.10% Kiler pocztowego (do 10 000 zł) http://www.lokaty-online.pl/
    2.9% 3m Meritum Zysku w Internecie (od 10 000 zł)
    https://feniks.meritumbank.pl/WebFrontend/appdep/app
    dep.jsf

    Pzdr
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/