  • 1. Data: 2010-02-10 12:47:39
    Temat: Dziś odpowiedź
    Od: macieks <m...@g...com>

    Indeksy, waluty, surowce
    Wszystko stoi na ładnych okrągłych poziomach, przy ładnych prostych
    górnych ograniczeniach kanałów. Jakieś buum pokaże kierunek.
    Dynamicznie :)

    Nasze FW na poziomie indeksu, czasami niżej. Daje do myślenia, ale nie
    daje odpowiedzi

  • 2. Data: 2010-02-10 15:32:18
    Temat: Re: Dziś odpowiedź
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    Dnia 10-02-2010 o 13:47:39 macieks <m...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > Dynamicznie :)
    >

    > Nasze FW na poziomie indeksu, czasami niżej. Daje do myślenia, ale nie

    A nad czym ty myśleć, słuszny kierunek jest tylko jeden. :)
    Żeby nie być gołosłownym: dzisiaj nakupiłem RCCRUAOPEN czyli jestem de
    facto na S na ropie i złotówce.

    Pzdr,
    --
    Marek