  • 1. Data: 2010-02-10 08:37:12
    Temat: Strajk analityków???
    Od: k...@o...pl

    Witam,
    dlaczegóż to dzisiaj analitycy DMWZWBK nie wydali komentarzy??? Strajk czy niechęć
    wyjścia na idiotów???

  • 2. Data: 2010-02-10 08:47:49
    Temat: Re: Strajk analityków???
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 10 Lut, 09:37, k...@o...pl wrote:
    > Witam,
    > dlaczeg to dzisiaj analitycy DMWZWBK nie wydali komentarzy??? Strajk czy niech
    > wyj cia na idiot w???
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

    zadam pyatnie inaczej

    gdzie są guru z tej listy

    jasnowidzący i trójkąciarze

    odpowiedź

    na zasiłkach

    buahahahahaha

  • 3. Data: 2010-02-10 08:54:31
    Od: k...@o...pl

    > zadam pyatnie inaczej
    >
    > gdzie są guru z tej listy
    >
    > jasnowidzący i trójkąciarze
    >
    > odpowiedź
    >
    > na zasiłkach
    >
    > buahahahahaha
    Ty się nie śmiej, bo to mi śmierdzi przekrętem, a oni siedzą cicho bo co by nie
    napisali to w takiej sytuacji będzie źle.

  • 4. Data: 2010-02-10 10:05:03
    Od: "Robert(felo)" <r...@g...com>

    On 10 Lut, 09:37, k...@o...pl wrote:
    > Witam,
    > dlaczeg to dzisiaj analitycy DMWZWBK nie wydali komentarzy??? Strajk czy niech
> [...]

    To chyba ich odpalić nie możesz, ja tam widzę komentarze.
    Analiza fut -p. Danielewicza i komentarz poranny tez widze że był o
    czasie.
    Wieć kolego sprawdź czy nie masz problemu z internetem, zamiast
    grzmieć na grupie.

  • 5. Data: 2010-02-10 10:12:20
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > czasie.
    > Wieć kolego sprawdź czy nie masz problemu z internetem, zamiast
    To jaki to może być problem???. Do konta dostęp jest, do zleceń jest, notowania są
    a tylko nie ma aktualnych komentów, stare są.

  • 6. Data: 2010-02-10 10:18:11
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 10 Lut, 11:12, k...@o...pl wrote:

    > To jaki to może być problem???. Do konta dostęp jest, do zleceń jest, notowania są
    > a tylko nie ma aktualnych komentów, stare są.
    >
    > --

    mój guru od AT (nauczyłem się od niego wiele) Robert F. twierdził
    słusznie (co dzisiaj przyznaję) żeby nie czytać i nie opierać się o
    opinie wydawane przez matołów czyli anali wszelkiej maści

  • 7. Data: 2010-02-10 10:30:41
    Od: "stu" <j...@w...pl>

    > mój guru od AT (nauczyłem się od niego wiele) Robert F. twierdził
    > słusznie (co dzisiaj przyznaję) żeby nie czytać i nie opierać się o
    > opinie wydawane przez matołów czyli anali wszelkiej maści

    Czemu akurat nie, komentarze opinie i wszelkie są idealne do prognozowania
    zwrotów na rynku, ostatnio sprawdzają się idealnie :).Przykład kiedy spocony
    anal na CNBC przy KGH na 110 PLN mówił o 130 PLN jako targecie, podobnie jest w
    przypadku walut...
    Chłopaki czasem mi pomysły na rynek podają na tacy, albo utwierdzaja w danym
    przekonaniu.

  • 8. Data: 2010-02-10 10:34:24
    Od: Justin Starlight <j...@g...pl>

    Charlie delta pisze:

    > mój guru od AT (nauczyłem się od niego wiele) Robert F. twierdził
    > słusznie (co dzisiaj przyznaję) żeby nie czytać i nie opierać się o
    > opinie wydawane przez matołów czyli anali wszelkiej maści

    zgadzam się z powyższym,
    ANALe często wiedzą mniej niż Ty sam, ale coś tam muszą wyskrobać, żeby
    nie pójść na zasiłek

  • 9. Data: 2010-02-10 10:35:07
    Od: Dominik Skladanowski <s...@o...wsisiz.edu.pl>

    Dnia 10.02.2010 Robert(felo) <r...@g...com> napisał/a:

> [...]
    > czasie.
    > Wieć kolego sprawdź czy nie masz problemu z internetem, zamiast

    U mnie tez jest ten sam problem. Nie widze dzisiejszych
    komentarzy po zalogowaniu sie do DMBZWBK,
    a internet dziala.

    Pozdrawiam.
    --
    ch3mik

  • 10. Data: 2010-02-10 10:37:20
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > przypadku walut...
    > Chłopaki czasem mi pomysły na rynek podają na tacy, albo utwierdzaja w danym

    W tym biurze akurat (zwłaszcza jeden) są bardzo dobrzy. Co prawda nieraz wydaje
    się, że posiłkuje się inną wiedzą niż rekomenduje ale prognozy i strategie ma
    rewelacyjną. Co nie zmienia faktu, że dzisiaj to biuro dało ciała. Prawdopodobnie
    nie na wszystkich serwerach umieszczają te komenty.