  • 1. Data: 2010-02-09 20:10:40
    Temat: handel wiatrem
    Od: h...@p...onet.pl

    Debiut Atlantis Energy na NewConnect, ale na razie bez transakcji
    PAP - Biznes
    9 Lut 2010, 13:25

    09.02. Warszawa (PAP) - Akcje Atlantis Energy zadebiutowały we wtorek na rynku
    NewConnect, ale do godziny 13.05 nie zawarto jeszcze żadnej transakcji akcjami
    tej spółki.
    Do obrotu na rynku NewConnect trafiło 10,5 mln akcji serii A i B.

    Z emisji akcji serii B spółka pozyskała 1,6 mln zł.

    Atlantis Energy została założona w 2009 roku. Spółka zajmuje się produkcją i
    sprzedażą energii elektrycznej z odnawialnych źródeł energii (energia wiatru).
    Od 2013 roku spółka chce świadczyć usługi przygotowania i sprzedaży projektów
    energetycznych.

    Ponad 30 proc. akcji Atlantis Energy ma giełdowy Atlantis

  • 2. Data: 2010-02-09 20:14:04
    Temat: Re: handel wiatrem
    Od: h...@p...onet.pl

    handel wiatrem , hmm gzieś to już widziałem , bodajże holandia i rynek cebulek
    tulipanów:)))))))))brawoooooooooooooooo
    pochwalic , dobre pomysły zawsze znajdą naś- ladowców:) i idiotów którzy to
    kupią
    pozdr

  • 3. Data: 2010-02-09 20:16:56
    Od: h...@p...onet.pl

    tak dla przypomnienia :)atlas estate na pierwszym notowaniu wzrosł do
    100ZLOTYCH Z PARU GROSZY I wrocił w otchłań niebytu

  • 4. Data: 2010-02-09 20:20:05
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tulipanów:)))))))))brawoooooooooooooooo
    > pochwalic , dobre pomysły zawsze znajdą naś- ladowców:) i idiotów którzy

    Na Nymexie bodajze handeluje się kontraktami na pogode. Mnie juz nic nie
    zdziwi :]
    o! tutaj :
    http://www.cmegroup.com/trading/weather/

    Pozdr,L.

  • 5. Data: 2010-02-09 20:25:53
    Od: h...@p...onet.pl

    mylisz dwie sprawy kolego .....celowo?:)))))))))

    kontrkty treminowe na pogode .....to kontrakty terminowe czyli zakład o pewien
    stan w przyszłości:)

  • 6. Data: 2010-02-09 20:42:16
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 09-02-2010 o 21:25:53 <h...@p...onet.pl> napisał(a):

    > mylisz dwie sprawy kolego .....celowo?:)))))))))
    >
    > kontrkty treminowe na pogode .....to kontrakty terminowe czyli zakład o
    > pewien
    > stan w przyszłości:)

    ale na nich można tylko zarobić, bo meteorolodzy są nieomylni?

    --
    Pozdrawiam,
    Z., czekający na -20 st C w lutym - prognoza w tv

  • 7. Data: 2010-02-09 20:51:51
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > tak dla przypomnienia :)atlas estate na pierwszym notowaniu wzrosł do
    > 100ZLOTYCH Z PARU GROSZY I wrocił w otchłań niebytu

    Jutro kurs odniesienia dla wiatrów wyniesie 0,45... czyli otwarcie nastąpi w
    najbliższy czwartek (kurs odniesienia ~5,13)

    --
    marfi

  • 8. Data: 2010-02-10 07:56:12
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości

    > ale na nich można tylko zarobić, bo meteorolodzy są nieomylni?

    Właśnie mnie uświadomiliście, czemu prognozy tak często się nie sprawdzają
    :)
    Meteorolodzy (i "grupa trzymająca meteorologów") też chcą zarobić.

    Miroo