    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sun, 21 Nov 2021 02:42:36 -0800 (PST)
    Subject: Re: Coraz lepsi są
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 20 listopada 2021 o 21:32:45 UTC+1 Imka napisał(a):

    > No masakra normalnie.
    > Niebezpiecznika czytam rano do kawy, ale nie wpadłam na to żeby czytać
    > fejsbuka :( Stanie się to obowiązkowe, czy im*) przejdzie?**)

    Hmm, ciekawy dodatek, no chociaż humorystyczny i bywają anegdoty - ale to prosta
    droga do wrzodów.
    Gorzej miał chyba tylko Obama - czytał do kawy raporty wywiadu...

    Tak mnie ten wpis i komentarze zainspirowały do sprawdzenia, czy apka działa - i
    nawet działa.
    Ale tak patrzę, że coś okrągła sumka na koncie a karta spłacona na zero zadłużenia -
    hmm, no automatyczną spłatę włączyłem ze 2 cykle temu i testuję - no i widać, że nie
    bez proroczego przeczucia.
    Bo akurat na koncie była okrągła sumka + całe zadłużenie na KK, żeby był jasny obraz
    - ale na ostatnim wyciągu było 3,84zł do spłaty - i były transakcje po wyciągu - a tu
    mi automat wyzerował.
    Ciekawe co by było, gdyby na koncie było tylko 3,84zł?
    I co na reklamację odpowiedzą ;>

    Więc nie dość, że środki na automatyczną spłatę muszą być najpóźniej poprzedniego
    dnia, to jeszcze spłaca całe zadłużenie, a nie jedynie całość z ostatniego wyciągu (i
    jeszcze podpisują to "polecenie zapłaty" - z citka do citka;).
    Hmm, jeszcze trzeba sprawdzić, jak ta opcja się dokładnie nazywa w ST, bo może
    właśnie tak - a tylko ja chciałem ją inaczej zrozumieć...
    Trzeba sprawdzić jak to działa w santander - ake w sumie do tej pory, a ustawione mam
    już dawno, nigdy mi zadłużenia nie wyzerowało w dzień spłaty.

    > A z wymiany karty w sumie jestem zadowolona. Nowy numer, tamten latał po
    > internetach od jedenastu lat, więc potraktowałam to przy okazji jako
    > anihilację w ramach higieny ;)

    Miałem napisać, że nic z tego, bo efekt spirali powoduje, że teraz jedna zapłata to
    wiecej potencjalnej szkody niż poprzednie 11 lat - ale sobie przypomniałem, że
    citkiem nie płaciszw necie w ramach strajku - więc w sumie wyszło na dobre :)