  • 11. Data: 2020-06-18 19:15:56
    Temat: Re: Co to jest BFF Banking Group?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Dawid Rutkowski napisał(a) w wiadomości: ...
    W dniu środa, 17 czerwca 2020 13:55:57 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

    >A że najlepsze obecnie oferty to 1% (nie licząc pitu-pitu np. 3%, ale tylko do 10k i
    tylko
    > na pół roku - oraz nie licząc również klonów) to już cena dostępności kasy.

    >Na takie to i tak nie wystarczy (a odsetki wtedy to najmniejszy z problemów), pewnie
    kredytu nie >wystarczy ;>

    >A na serio - to trzeba czytać regulaminy, a nie myśleć, że "będzie tak jak wszędzie"
    - i
    potem się >przejechać. Nieznajomość prawa nie jest usprawiedliwieniem.

    >Naprawdę też jestem ciekawy, jak się ta sprawa skończy, Rzecznik Finansowy podobno
    się
    ostro >do tego zabierał - a jakby wszystko rozeszło się po kościach.
    >Może warto podrążyć - i okaże się, jakie to "kadry" ma obecnie RF - bo warto mieć
    świadomość, >czy ma się prawdziwego obrońcę czy jednak żyje się ułudą...

    Chyba na bankier.pl (znim interfejsu nie skopali) pisali, że tylko w Polsce
    w ogóle mozna taką lokatę zerwać. Czyżby we Włoszech i innych krajach nie?

    Takie banki działają wg prawa kraju pochodzenia, np.mają tamtejsze
    gwarancje (w komunie europejskiej prawie identyczne). KNF-u muszą
    się słuchać w sprawach dot. płynności. Jakie "regulatory" mogą
    ingerować przy obsłudze klienta, zwłaszcza zdalnie - nie weim.
    Zdjęcie dowodu lub paszportu mailem chcieli - skąd ja teraz wezmę
    hobbystyczny paszport? Nie skorzystałem.

    Kiedyś Getin wyemitował "bankowe papiery wartościowe" czy coś
    takiego - na wysoki procent, chyba na rok. Zero płynności, wcześiej nie
    wypłacali, przenieść własności nie mozna (chyba, że na spadkobierców...).
    Jakoś "rzeczniki" i inne regulatory się nie czepiły. Albo nie słyszałem

    Arek