  • 1. Data: 2002-02-21 20:08:24
    Temat: Co oznacza pozycja ... (Inteligo)
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    3. Wpływ na rachunek w ramach konta Inteligo Każda transakcja 0 0 0

    No właśnie- czy to oznacza, że oni nie kasują za przelewy które do nich
    dotrą ?
    Jeśli nie o to chodzi, to czy ta pozycja była w starej toip ?
    Jeśli była, to w porzadku (a może i nie), ale jeśli nie to <moje
    przypuszczenie> czy oni nie przymierzają się przypadkiem do wprowadzenia
    opłat za kazdy przelew przychodzący z obcego banku<koniec przypuszczenia>.
    Logicznie rozumując jest to smierć na rynku ebanków, ale z drugiej strony
    czy oni ... Niewazne.
    Tak sobie czytam toip i chciałem podyskutować :-))
    Grzegorz

  • 2. Data: 2002-02-21 20:19:32
    Temat: Re: Co oznacza pozycja ... (Inteligo)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Tak sobie czytam toip i chciałem podyskutować :-))

    Moze procent od wplywow na konta firmowe?

  • 3. Data: 2002-02-22 08:37:02
    Od: coralgor <c...@w...pl>

    "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> wrote in

> [...]
    > ale z drugiej strony czy oni ... Niewazne.
    > Tak sobie czytam toip i chciałem podyskutować :-))

    eeee to zdaje sie dlatego ze za przelewy z zagranicy SWIFTem
    kasuja. Dla porzadku system drukuje prowizje za kazdy
    przychodzacy a ze 0 to inna sprawa.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-02-22 09:23:40
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 3. Wpływ na rachunek w ramach konta Inteligo Każda transakcja 0 0 0
    >
    > No właśnie- czy to oznacza, że oni nie kasują za przelewy które do nich
    > dotrą ?

    Ano.

    > Jeśli nie o to chodzi, to czy ta pozycja była w starej toip ?

    Była.

    > Jeśli była, to w porzadku (a może i nie), ale jeśli nie to <moje
    > przypuszczenie> czy oni nie przymierzają się przypadkiem do wprowadzenia
    > opłat za kazdy przelew przychodzący z obcego banku<koniec przypuszczenia>.

    Nadinterpretacja, moim zdaniem. Było od samego początku, aby móc odróżnić
    przelew SWIFT od zwykłego zasilenia rachunku...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 5. Data: 2002-02-22 16:51:38
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Nadinterpretacja, moim zdaniem. Było od samego początku, aby móc odróżnić
    > przelew SWIFT od zwykłego zasilenia rachunku...

    Na razie masz rację :-))
    Grzegorz