eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Zmiany w procesie Autoryzacji Internetowej › Re: Citibank Zmiany w procesie Autoryzacji Internetowej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-1.dfn.de!n
    ews.dfn.de!2.eu.feeder.erje.net!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!usenet.goj
    a.nl.eu.org!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcologne.de!news
    .netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.
    am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
    02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
    t-for-mail
    From: Imka <s...@g...pl>
    Subject: Re: Citibank Zmiany w procesie Autoryzacji Internetowej
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Organization: Hotel Pod Poległym Alpinistą
    References: <2...@4...com>
    <dIOlJ.33344$Bu7.14059@fx26.iad>
    <a...@g...com>
    Date: Sat, 20 Nov 2021 14:48:23 +0100
    Message-ID: <k...@4...net>
    Lines: 26
    NNTP-Posting-Host: 89.64.82.218
    X-Trace: 1637416104 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 557 89.64.82.218:54777
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2201
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:659889
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 19 Nov 2021 06:58:20 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > piątek, 19 listopada 2021 o 15:41:15 UTC+1 Wojtek napisał(a):
    >> Też maila dostałem i w sumie jednak trochę prościej ale... Trochę jednak
    >> nie przekonuje mnie logowanie się do bankowości internetowej na
    >> telefonie (i podawanie kompletnego hasła)...
    >
    > Widać jakiś naprawdę wysoko postawiony (ciekawe na jakim stanowisku i przez kogo,
    > bo raczej nie z powodu kompetencji) w citku musiał ten link i pełne logowanie
    wymyślić,
    > skoro tak tego bronią.

    Bronią, bo kompletnie zmaścili autoryzację poprzez aplikację mobilną
    (sądząc po opiniach tejże aplikacji w sklepie play - czy jak to się tam
    nazywa). I w tej chwili ci ze smartfonem nie mogą się autoryzować za
    pomocą aplikacji choćby chcieli, a ci bez smartfona... mają przepisać
    ręcznie (!) link z SMSa z telefonu na komputer. Ale im się nie chce ;->

    > Ciekawe, jak mocno spadło im obroty na KK z IO...

    Chyba zauważalnie, skoro ich tak ruszyło, że łaskawie zezwolili na
    autoryzację bez użycia aplikacji.
    Chociaż podejrzewam, że może nawet nie tyle spadek obrotów, ile ilość
    rezygnacji z KK. A może oba czynniki naraz.

    --
    Imka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 20.11.21 18:18 WAM

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1