  • 11. Data: 2008-05-14 18:21:09
    Temat: Re: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysn" g0e7lp$osv$...@n...lublin.pl

    > Niedawno zalatwialem pewna sprawe w citiphone w trybie glosnomowiacym.
    > Zona byla pod wielkim wrazeniem uprzejmosci konsultantki.

    > Mialem juz w zyciu konta w roznych bankach, ale moim zdaniem citi jest
    > nie do pobicia.

    To fakt, ale mnie dobija tego rodzaju naduprzejmość ;) -- dwieście ;)
    liter typu 'szanowny pan' i ze dwadzieścia liter treści, a gdy trzeba
    coś załatwić -- muszę czekać cały dzień, bo tego wymaga ich procedura
    odpowiadania na to, co do nich napiszę!!!

    I co? Szanują mnie i mój czas? :) Wątpię. :)

    Ale faktem jest, że nie notuję u nich żadnych wpadek poza długim czasem
    oczekiwania (zgodnym :) z ich procedurą) na jakąkolwiek ich reakcję. :)
    Inna sprawa, że w innych bankach różnie z tym bywa (w WBK i w mBanku
    dobrze; w Polbanku fatalnie; w Lukas odpowiadają, zanim ja do nich
    napiszę -- oczywiście piszą bez sensu) z szybkością odpowiadania, więc
    ten jeden dzień oczekiwania nie jest istotny. Po prostu trzeba się
    przyzwyczaić do ślamazarnego :) tempa życia w Polsce. :) Czasami mnie
    takie tempo po prostu wybija z tak zwanego rytmu, ale chyba tak już
    musi być w tym kraju. :)

    Kiedyś system Citi wylogował mnie (bez podania powodu -- na pewno nie
    chodziło przekroczenie dozwolonego czasu bezczynności) gdy przelewałem
    pieniądze do ,,gazowni''. Ponieważ kwota była nieduża (ze 20 złotych)
    nie wiedziałem, czy pieniądze zeszły z konta, czy też muszę przelew
    powtórzyć, dlatego wysłałem do nich zapytanie. Na odpowiedź musiałem
    czekać oczywiście cały dzień!!!

    Na dodatek, zanim wysłałem ten przelew, straciłem kilka dni na podanie
    nowego numeru bankowego do owej ,,gazowni'' i przelew zaczynał się
    przeterminowywać, :) a mnie zależało na tym, aby ,,gazowni'' płacić
    bez jakichkolwiek opóźnień, gdyż później trudno z nimi było rozmawiać. :)
    W tej samej kopercie przysyłali trzy różne informacje, z których wynikało,
    że nic im nie zalegam, zalegam im ileśtam i że jest nadpłata... :)

    Teraz już wiem o tym, że jakakolwiek terminowość w tym kraju nie ma sensu. :)
    Zazwyczaj wszystko opłacam z kilkudniowym wyprzedzeniem, ale liczę się i z tym,
    że za jakiegoś powodu pieniądze dotrą z opóźnieniem. :)

    W ogóle zacząłem nieco liberalnie podchodzić do wszelkich terminów
    i zacząłem rozumieć tych, którzy wszystko odkładają do czasu, aż
    odkładana sprawa nabierze mocy ,,urzędowej''. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 12. Data: 2008-05-14 18:27:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konrad N>S>" g0e3rh$15ai$...@o...icpnet.pl

    > to teraz podobny klimat:
    >
    > lukas bank.
    > czekam za kolegą, aż on wpłaci kase na konto, stoi przed młodą, ładną
    > konsultantką.

    0. Zazwyczaj w bankach są ładne (o ile są młode) ale żeby w Lukas?... ;)
    1. W Luks się stoi? Chyba tylko w kolejce. :)

    > i to by było na tyle.

    Czyli został wzięty w krzyżowy ogień pytań... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 13. Data: 2008-05-14 18:34:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Paul" g0e2t1$t4u$...@i...gazeta.pl

    > Ja generalnie też jestem z nich zadowolony. Raz tylko miałem akcję, że
    > prawie spadłem z fotela ;] Definiowałem przez telefon przelew z KK na czynsz
    > do SM. Po podaniu wszystkich danych zalogowałem się i patrzę wszystko ok -
    > tylko jeden mały feler - odbiorca to SM SłÓżewiec ;] Zadzwoniłem jeszcze

    W Lukas mi ani razu nie wpisali odbiorcy bez błędów. :)
    A wpisali tych odbiorców dużo. :)

    Najpierw zaproponowałem im PenFlaszkę z danymi odbiorców, ale uznano
    to rozwiązanie za niebezpieczne (ciekawych mają informatyków) z powodu
    wirusów itp. żyjątek. Później przynosiłem im odbiorców na piśmie -- czasami
    były to umowy o prowadzenie karty czy rachunku bankowego, czasami po prostu
    wydrukowane numery i dane odbiorców. Za każdym razem litery były duże (ja
    mam słaby wzrok, a przed rokiem prawie nic nie widziałem z odległości
    ***innej*** niż 30 cm czy 40 cm; teraz widzę o ,,niebo'' lepiej)
    i czytelne. :) Zazwyczaj były to błędy niechlujstwa typu 'rochunek'. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 14. Data: 2008-05-14 20:55:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PhoneManiac" e...@e...goo
    glegroups.com

    : co w mysle ze w mBanku chyba nigdy nie nastapi....

    A masz kartę w mBanku?

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 15. Data: 2008-05-15 18:46:15
    Od: Ra <w@stopce>

    Konrad N>S> pisze:
    > Użytkownik "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > neiźle.
    >
    > to teraz podobny klimat:
    >
    > lukas bank.

    raz jechałem autobusem i jechała tam jak zrozumiałem z rozmowy grupa
    pracowników lukasa która przyjechała do w-wy na jakiś egzamin. Młoda
    krew więc cały autobus musiał ich słuchać i niektóre teksty mnie rozwaliły
    -ile można założyć lokat
    -po jednej każdego rodzaju

    albo
    - ja to z tych funduszy to wogóle nic nie rozumiem, wykułam się tylko
    formułek żeby jakoś zaliczyć