  • 11. Data: 2008-04-10 23:22:58
    Temat: Re: Citi cofniecie przelewu z KK
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:d6474d6d-0dea-41fd-bbd9-2f7c9555982d@w4g2000prd
    .googlegroups.com...

    > No coz, to w nastepnym sezonie grzewczym bedzie trudno placic rachunki
    > za gaz...

    Nie tyle trudno ile dłużej.

    Natomiast bezsprzecznym jest to, że Citi zapłaci więcej za Elixiry. O ile ta
    funkcjonalność w ogóle przetrwa do nastepnego sezonu.

    marekz

  • 12. Data: 2008-04-11 09:16:15
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Apr 10, 10:17 pm, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    > Czy komus zdazyla sie sytuacja, ze nie mogl wykonac przelewu z KK na
    > kwote ponizej limitu przelewowego 1500 ?

    A jest jakiś limit? Ja wczoraj przelałem ponad 1800... Były problemy z
    przejściem do storny przelewów, ale po którymś zalogowaniu sie udało i
    zleciłem przelew.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 13. Data: 2008-04-12 15:36:05
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > A jest jakiś limit? Ja wczoraj przelałem ponad 1800... Były problemy z
    > przejściem do storny przelewów, ale po którymś zalogowaniu sie udało i
    > zleciłem przelew.

    Może masz Golda? Tam limit przelewów bezgotówkowych jest 3000,
    w Silverze 1500 (Szczegóły: Załącznik nr 1. do Regulaminu KK Citi).
    Ale do marca nie egzekwowali limitu (mozna bylo robić wyższe przelewy).

    a.

  • 14. Data: 2008-04-12 20:13:36
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 12 Apr 2008 15:36:05 +0000 (UTC), w...@a...pl (Wemif)
    wrote:

    >Może masz Golda? Tam limit przelewów bezgotówkowych jest 3000,
    >w Silverze 1500 (Szczegóły: Załącznik nr 1. do Regulaminu KK Citi).
    >Ale do marca nie egzekwowali limitu (mozna bylo robić wyższe przelewy).

    aaa, fakt, mam złotą.

    --
    Jarek Andrzejewski