  • 1. Data: 2003-07-17 09:18:17
    Temat: Ciekawy błąd w CBE PEKAO
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Witam,

    Próbuję wejść na stronę, sprawdzić stan konta, a tam
    brak cyferek do autoryzacji poprzez Token. Pierwszy
    raz mnie to spotkało. Już zgłoszone.

    Pzdr,
    Bam

  • 2. Data: 2003-07-22 10:28:36
    Temat: Re: Ciekawy błąd w CBE PEKAO
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 17 Jul 2003 11:18:17 +0200, "Pan Bambaryla"

    >Próbuję wejść na stronę, sprawdzić stan konta, a tam
    >brak cyferek do autoryzacji poprzez Token. Pierwszy
    >raz mnie to spotkało. Już zgłoszone.

    jedna z części systemu "padła". Od czasu do czasu tak się zdarza...
    --
    Jarek Andrzejewski

    Co to znaczy: "niemożliwa anulacja zleceń stałych należności". MBank nie wie...

  • 3. Data: 2003-07-22 11:04:22
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości
    > On Thu, 17 Jul 2003 11:18:17 +0200, "Pan Bambaryla"

    > jedna z części systemu "padła". Od czasu do czasu tak się zdarza...
    > --
    oni tak już mają. To trwa krótką chwilę.