  • 1. Data: 2011-07-24 13:32:02
    Temat: Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Trafiło mi w końcu na ebay.co.uk, że zakupiony przedmiot nie dotarł a że
    kwota oscyluje lekko ponad 100 funtów to postanowiłem coś powalczyć. Nie
    wiem kto kręci czy firma kurierska czy sprzedający, no ale finał jest
    taki, że towar nie dotarł.
    W piątek zaglądnąłem wstępnie do Polbanku i wywołałem poważny popłoch, bo
    oczywiście o procedurze zwanej "chargeback" w półbanku jeszcze nie
    słyszano i generalnie to niemożliwe, bo pieniądze zostały przekazane,
    więc jak to ;)
    Miał ktoś może przygody z chargeback w półbanku i może ewentualnie coś
    ciekawego w tej sprawie powiedzieć?

    Xenocide

  • 2. Data: 2011-07-28 22:14:03
    Temat: Re: Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/24/2011 8:32 AM, xbartx wrote:

> [...]
    > więc jak to ;)
    > Miał ktoś może przygody z chargeback w półbanku i może ewentualnie coś

    ale procedura chargeback to nie jest procedura, ktora ty sie mozesz
    poslugiwac, to cos pomiedzy bankiem - visa/mastercard i sprzedawca.
    to bank moze ja zastosowac, nie ty.

    ty po prostu skladasz regularna reklamacje zgodnie z regulaminem, ktory
    cie obowiazuje. Wiec wcale sie nie dziwie, ze babki nei wiedzialy o czym
    mowisz, bo to nie ich działka.

  • 3. Data: 2011-08-02 14:03:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 28 Jul 2011 17:14:03 -0500, witek napisał(a):

> [...]
    >
    > ty po prostu skladasz regularna reklamacje zgodnie z regulaminem, ktory
    > cie obowiazuje. Wiec wcale sie nie dziwie, ze babki nei wiedzialy o czym

    Ja wcale nie chciałem złożyć wniosku o chargeback tylko zapytać się ich
    jak to się w takich sytuacjach postępuje i co powinienem zrobić. Chciałem
    złożyć reklamację ale usłyszałem, że skoro transakcja się rozliczyła to
    już bank nic nie zrobi "już za późno" i tyle. Nikt ode mnie by i tak nic
    nie przyjął. Dopiero kontakt przez www załatwił sprawę, bo trafiłem na
    osoby, które wiedzą o co mi chodzi.

    --
    xbartx