  • 1. Data: 2011-07-27 18:43:38
    Temat: Chargeback w Citi, płatność Allegro pytanie?
    Od: "info" <s...@s...spam>

    Witam.

    Niestety po kilku latach udanych transakcji na allegro i mi się trafił
    nieudany zakup.
    Kupiłem telefon z takim opisem "Blackberry bold 9700 polski język, simlock
    na obcą sieć. Uzywany przez kobietę,noszony w futerale, stan wręcz idealny"
    Rzecz w tym, że sprzedawca zataił lub nie był świadom tego, iż zostały
    wykorzystane wszystkie próby usunięcia blokady simlock (jest ich 10 więc
    ktoś musiał sobie bezmyślnie wpisywać bzdury zamiast poprawnego kodu
    usuwającego ograniczenia) Telefon może teraz służyć jako przycisk do papieru
    ponieważ nikt w Polsce nie usunie blokady. Z mojej strony napisałem do niego
    e-mail z opisem
    sytuacji i prośbą/żądaniem zwrotu zapłaty. Aktualnie mija pierwszy dzień bez
    odzewu, jutro zadzwonię i zobaczymy.
    Teraz pytanie. Jak wygląda procedura chargeback w Citi, jak to się ma do
    opisanej sytuacji?

    Pozdrawiam.