  • 11. Data: 2020-06-09 00:48:05
    Temat: Re: Celowe utrudnianie życia przez T-mobile
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Wrzuć gdzieś przykład takiego pdfa, bo aż niewiarygodne jest to co
    > piszesz.

    No właśnie, też dostałem od T-mobile te PDF-y i czcionka jest czarna,
    tylko bardzo drobna.

  • 12. Data: 2020-06-09 18:49:21
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2020-06-08 o 18:13, z pisze:
    > Można.
    >
    > Ale znacznie lepsza by była chłosta na placu manewrowym geniusza który
    > zdecydował o takim formatowaniu.

    Ten geniusz jeszcze mógł za to premię dostać, że rozwiązań umów jest
    mniej niż dotychczas, bo nikomu nie chce się tego czytać. A nie każdy
    potrafi sobie ten problem obejść.

    --
    t0maszek

  • 13. Data: 2020-06-09 18:55:14

    Do piachu z firmą co rozdaje takie premie. Niech pochłonie ją PANDEMIA ;-)