eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBylem zadowolonym klientem mBankuBylem zadowolonym klientem mBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
    ail
    From: "DJ" <d...@g...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Bylem zadowolonym klientem mBanku
    Date: Wed, 28 Jun 2006 09:37:55 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <e7tbgp$rfc$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.160.184.36
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1151480153 28140 212.160.184.36 (28 Jun 2006 07:35:53
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Jun 2006 07:35:53 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:389377
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Przez kilka lat az do wczoraj bylem zadowolonym klientem mBanku. Wczoraj sie
    troche zdenerwowalem. Akurat wylecial mi z glowy moj identyfikator do konta.
    Pomyslalem sobie, ze zadzwonie do mBanku, wypytaja mnie o PESEL-e i nne
    rzeczy, ewentualnie poprosza o haslo do konta lub haslo jednorazowe i po
    sprawie. Tymczasem okazuje sie, ze moge tylko zamowic pakiet aktywacyjny na
    ktory musze czekac okolo tygodnia. Dodatkowo dostep zostaje zablokowany i
    nawet po przypomnieniu identyfikatora nie mozna nic zrobic. Tym to sposobem
    przez tydzien nie ma zadnego dostepu do konta. Naprawde nie rozumiem po co
    taka skomplikowana i czasochlonna procedura. W Multibanku nie ma zadnego
    problemu z uzyskaniem na telefon identyfikatora, a przeciez to w koncu
    wlasciwie ten sam bank. Rozumiem wzgledy bezpieczenstawa, ale to jest chyba
    przesada. W koncu jest haslo do konta, sa hasla jednorazowe, maja moj numer
    telefonu komorkowego. Czy nie mozna w takim przypadku uproscic procedury bez
    zagrozenia dla bezpieczenstwa? Jak dla mnie naprawde w tym przypadku
    przesadzili.
    To tyle, musialem sie wyzalic ;)

    Pozdrawiam

    Darek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1