  • 1. Data: 2005-10-10 17:57:31
    Temat: Błąd na stronie Lukasa
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Powinno być :

    Szanowni Klienci,

    Informujemy, że ze względu na to, że daliśmy dupy przy wdrażaniu nowego
    systemu korzystanie z LUKAS e-Banku jest w tej chwili niemożliwe.

    Nie wiemy nawet kiedy będzie to znowu możliwe.

    Za niedogodności z tym związane serdecznie przepraszamy. :-))))

  • 2. Data: 2005-10-10 21:16:08
    Temat: Re: Błąd na stronie Lukasa
    Od: "Rafał W" <s...@i...pl>

> [...]
    >
    > Nie wiemy nawet kiedy będzie to znowu możliwe.
    >
    > Za niedogodności z tym związane[CIACH serdecznie przepraszamy. :-))))

    ....... wypłacimy szanownym klientom odpowiednie bonifikaty :) (i po kawce
    :) )

    pozdrówka

    Rafał

  • 3. Data: 2005-10-10 21:24:42
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <n...@d...emaila.pl>

    Marcin_P. wrote:
    > Powinno być :
    >
    > Szanowni Klienci,
    >
    > Informujemy, że ze względu na to, że daliśmy dupy przy wdrażaniu nowego
    > systemu korzystanie z LUKAS e-Banku jest w tej chwili niemożliwe.

    albo ciała dała firma Computerland, dostawca wielekiego systemu Profile

    MJ

  • 4. Data: 2005-10-11 07:28:06
    Od: "rusfli" <k...@g...pl>

    Użytkownik ""Mariusz A. Jasiński"" <n...@d...emaila.pl> napisał w wiadomości

    > albo ciała dała firma Computerland, dostawca wielekiego systemu Profile
    >
    > MJ
    Byłoby by milo gdyby kolega troszke poczytał: to nie ComputerLand jest
    dostawcą systemu w tym Banku lecz HP!!!!
    Tak więc wszelkie podziękowania i peany do HP

  • 5. Data: 2005-10-11 12:59:08
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Tue, 11 Oct 2005 09:28:06 +0200 "rusfli" <k...@g...pl> wrote:

    > Byłoby by milo gdyby kolega troszke poczytał: to nie ComputerLand jest
    > dostawcą systemu w tym Banku lecz HP!!!!
    > Tak więc wszelkie podziękowania i peany do HP

    To HP robi cokolwiek osobiście? Myślałem, że oni tylko markę dają, a 'brudną
    robotę' dają podwykonawcą za 1/10 kwoty :)

  • 6. Data: 2005-10-11 15:48:03
    Od: "rusfli" <z...@m...pl>

    <To HP robi cokolwiek osobiście? Myślałem, że oni tylko markę dają, a
    'brudną
    robotę' dają podwykonawcą za 1/10 kwoty :)>

    Wiem ze to brzmi dzwinie dla znawcow tematu ale tak to wyglada- HP jest
    ojcem tego sukcesu:)

  • 7. Data: 2005-10-11 19:51:50
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <n...@d...emaila.pl>

    rusfli wrote:
> [...]
    > robotę' dają podwykonawcą za 1/10 kwoty :)>
    >
    > Wiem ze to brzmi dzwinie dla znawcow tematu ale tak to wyglada- HP jest

    i HP Polska ma własnych specjalistów od Profile?
    coś mi się nie chce wierzyć, żeby tam nie było podwykonawcy jakiegoś ...
    np. Computerlandu ;-))

    MJ

  • 8. Data: 2005-10-11 20:33:03
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Tue, 11 Oct 2005 21:51:50 +0200, na pl.biznes.banki, "Mariusz A. Jasiński"
    napisał(a):

    > i HP Polska ma własnych specjalistów od Profile?

    To że firma wdrażająca jakiś system ma ludzi którzy się na tym znają jest
    takie dziwne?

    > coś mi się nie chce wierzyć, żeby tam nie było podwykonawcy jakiegoś ...
    > np. Computerlandu ;-))

    Przecież jedno nie wyklucza drugiego, mogą mieć i swoich fachowców i
    zatrudniać podwykonawców.

    pzdr
    konlin

  • 9. Data: 2005-10-12 07:34:53
    Od: "rusfli" <z...@m...pl>

    Użytkownik ""Mariusz A. Jasiński"" >
    > i HP Polska ma własnych specjalistów od Profile?
    > coś mi się nie chce wierzyć, żeby tam nie było podwykonawcy jakiegoś ...
    > np. Computerlandu ;-))
    A jednak mają kilku i to nawet niezlych:)
    A podwykonawcy są np. do migracji czy też konwersji jak kto woli.