  • 1. Data: 2002-11-18 20:26:01
    Temat: Biuro Prasowe mBanku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Nie wiem, czy widzieliscie :)
    http://media.netpr.pl/press_office/press_office.php?
    id=288

    zmienilo sie i to dosc sporo.

    duzo ciekawych materialow.
    Jednym slowem gratulacje dla rzecznika prasowego!!! :)

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2002-11-18 20:49:28
    Temat: Re: Biuro Prasowe mBanku
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    napisał w wiadomości news:arbid1$4rl$1@news.onet.pl...
    > Nie wiem, czy widzieliscie :)
    > http://media.netpr.pl/press_office/press_office.php?
    id=288

    > zmienilo sie i to dosc sporo.

    ze niby co ?
    ze wygladajacy na niezalezny link prowadzi wprost do mbanku ?
    wprowadzony link wywolal i mnie strone jak najbardziej mbankowa -
    czy to jakas nowa m-tradycja : ))
    ps
    a jak dumnie brzmi - pressssssssss offfffffffficeeeeeee eeeeeeeeeembank
    moze zapomnieli jezyka w gebie?
    meeeeeedia bllllllllllleeeeeeeeeeeee :-(

  • 3. Data: 2002-11-19 08:22:20
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > ze niby co ?
    > ze wygladajacy na niezalezny link prowadzi wprost do mbanku ?

    a widziales poprzednio?

    > wprowadzony link wywolal i mnie strone jak najbardziej mbankowa -
    > czy to jakas nowa m-tradycja : ))

    Tak nowa - kiedys prowadzilo wprost do netPR

    > ps
    > a jak dumnie brzmi - pressssssssss offfffffffficeeeeeee
    eeeeeeeeeembank
    > moze zapomnieli jezyka w gebie?
    > meeeeeedia bllllllllllleeeeeeeeeeeee :-(

    Przesadzasz!
    1 W ogole jest i to sie chwali
    2) Jest calkiem OK - masz duzo materialow - w porownaniu z innymi
    bankami o

  • 4. Data: 2002-11-19 10:06:12
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    Nastepny, który pracuje na pracę w mBanku ;-((
    MBank to, multiBank tamto...
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-11-19 10:36:02
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Nastepny, który pracuje na pracę w mBanku ;-((
    > MBank to, multiBank tamto...
    > Grzegorz

    Inteligo siamto :)
    Prosta sprawa - juz wiem o czym bede dalej pisal i sa to banki
    wirtualne. Logiczne jest wiec, ze bardziej sie na nich koncentruje. Co
    do pracy - zapewnam cie - bledne posadzenia.

    P.S. Partnerem PRnews.pl wlasnie zostal BPH PBK - kolejny kandydat na
    miejsce pracy? ;))))