  • 21. Data: 2009-01-30 15:11:39
    Temat: Re: Bedzie rzeźnia...
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message
    news:glurnb$m1q$1@inews.gazeta.pl...
    > Masz jakies sugestie odnosnie rynku czy tak tylko sobie pierdolisz?
    >
    > D.
    Lubie sluchac jak ty pierdolisz.....Czekam teraz z utesknieniem na poprawke
    poprawki, tzw. kolejna omylka i kolejna poprawka, korekta dat itp
    bzdety...Slonce Ciebie zacmilo, co tam dalej w gwiazdach?

  • 22. Data: 2009-01-30 15:13:04
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "DJ" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > Krytykowac to kazdy potrafi. Co by nie mowic to Dieter mial kilka bardzo
    > trafnych prognoz. Nie tylko, ze podal kierunek, ale tez wstrzelil sie z
    > terminem co do kilku dni. Raz moze sie udac, ale nie kilka razy. Gdy
    > bedziesz mial skutecznosc choc w polowie taka jak Dieter to mozesz go
    > krytykowac. A tak to lepiej siedz cicho.
    > A na prognozach sie raczej nie zarabia na dluga mete. Zarabia sie na
    > dobrym systemie/strategii.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Darek

    Jego skutecznosc to jest tak jak 2:10...Przy takiej skutecznosci to lepiej
    sie wogole nie odzywac niz robic z siebie notorycznie idiote....

  • 23. Data: 2009-01-30 15:15:41
    Od: x <l...@p...fm>

    > Czasmi lepiej wydawac sie glupim nic nie mowiac, niz odezwac sie (nasz goru
    > Dieter) i rozwiac o sobie wszelkie watpliwosci.....

    hm...czyli straciłeś szanse?

  • 24. Data: 2009-01-30 15:23:08
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    26.01.09 jest nadal obroniony. Ochlon troche.

    D.

  • 25. Data: 2009-01-30 15:30:18
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Jego skutecznosc to jest tak jak 2:10...Przy takiej skutecznosci to lepiej
    > sie wogole nie odzywac niz robic z siebie notorycznie idiote....

    Podaj 10 swoich prognoz na kilka miesiecy do przodu. Jesli utrafisz w dwoch
    w wazne punkty zwrotne z dokladnoscia do kilku dni to bedziesz wielki.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 26. Data: 2009-01-30 15:41:29
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    > 26.01.09 jest nadal obroniony. Ochlon troche.
    >
    > D.

    He,he...To teraz juz piszesz o obronie..?? 6 stycznia miala sie wg. ciebie
    zaczac korekta wzrostowa....Jak inni pisali, ze to jest niemozliwe. Ty dalej
    podtrzymywales...Po 2 tygodniach zwalilo sie porzadnie, to napisales, ze sie
    pomyliles i 26.01 mial byc zwrot wlasciwy ku gorze....Tymczasem kolejna
    klapa....Jak sobie przypominam od roku to same klapy...Wiosna rok temu
    pierdoliles gosciu o hossie letniej...Bylo odwrotnie....Pozniej te dolki w
    grudniu he,he...No i ten rok juz nie wspomne...Nie patrz w te gwiazdy
    wiecej....

  • 27. Data: 2009-01-30 15:50:44
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Podaj 10 swoich prognoz na kilka miesiecy do przodu. Jesli utrafisz w
    dwoch
    > w wazne punkty zwrotne z dokladnoscia do kilku dni to bedziesz wielki.

    1.03, 20.03, 10.04, 30.04, 20.05, 10.06, 30.06, 20.07, 10.08, 31.08.
    Nie przewiduję pomyłki większej niż 10 dni :-)

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 28. Data: 2009-01-30 15:51:51
    Od: "Virck" <V...@v...net>

> [...]
    >
    > Podaj 10 swoich prognoz na kilka miesiecy do przodu. Jesli utrafisz w
    > dwoch w wazne punkty zwrotne z dokladnoscia do kilku dni to bedziesz

    Ja sie tym nie zajmuje, wiec nie bede prognozowal...Ale jak ktos notorycznie
    od roku notuje same nietrafne prognozy i jeszcze na zwrocenie uwagi atakuje
    to chyba czas zanegowac pajaca....?

  • 29. Data: 2009-01-30 16:12:29
    Od: "koklusz" <s...@g...com>

    Hmmm...
    Same nietrafione prognozy Dietera..
    Wspomnę dwie
    1. USD w sierpniu ->trafiona
    2 USD 6.01 ->trafiona
    I jeszcze jedno najważniejsze: kolega Dieter posiada zanikająca zdolność
    do przyznawania się do błedu.. czego wielu osobom brakuje.

    Jeśli Ci się nie podoba, to nie sugeruj się. Kwestia samodzilnego myślenia
    pozostaja jak zwykle otwarta..
    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2009-01-30 17:16:51
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 1.03, 20.03, 10.04, 30.04, 20.05, 10.06, 30.06, 20.07, 10.08, 31.08.
    > Nie przewiduję pomyłki większej niż 10 dni :-)

    Sprytnie nie podales kierunku, czyli są to zapewne punkty zwrotne. Od
    dzisiaj jestes grupowym guru ;)

    V.