  • 1. Data: 2009-01-29 23:13:36
    Temat: Kiedy banki wypuszcza kase
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Tak sie zastanawiam kiedy banki puszcza kase na rynek. Przez ostatnie 1,5
    roku akumuluja zamrazajac gospodarke. Ciekawi mnie jaki jest cel takigo
    dzialania.

  • 2. Data: 2009-01-30 07:14:53
    Temat: Re: Kiedy banki wypuszcza kase
    Od: Mariusz Drabak2 <m...@m...net.eu>

    Kudlaty pisze:
    > Tak sie zastanawiam kiedy banki puszcza kase na rynek. Przez ostatnie
    > 1,5 roku akumuluja zamrazajac gospodarke. Ciekawi mnie jaki jest cel
    > takigo dzialania.

    Serio nie wiesz?

    To świetny test na moj filtr antytrollowy

  • 3. Data: 2009-01-30 07:39:31
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> pisze:

    > Tak sie zastanawiam kiedy banki puszcza kase na rynek. Przez ostatnie
    > 1,5 roku akumuluja zamrazajac gospodarke. Ciekawi mnie jaki jest cel
    > takigo dzialania.

    <demagogia> A jaki był cel robienia z polskich banków banków w Polsce?
    </demagogia>

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Do trzydziestki grzeje żona, po trzydziestce wódka,