  • 41. Data: 2009-01-31 10:14:10
    Temat: Re: Bedzie rzeźnia...
    Od: mementos <m...@g...pl>

    w <news:gm1683$je6$1@news.onet.pl>
    Sheen napisał(a):

    > Ja już straciłem wiarę we wzrosty. Pomyliłem się, więc zamknąłem
    > longi ze stratą. Będziemy mieli męczący trend boczny, ale stale
    > osuwający się w dół, po kilkadziesiąt pkt tygodniowo.

    Chyba własnie o to chodziło, zeby juz wszyscy zwatpili we wzrosty.
    A ja myslę, ze jest jeszcze szansa na wybicie (tez mam juz L i jeszcze
    czekam). Rozstrzygniecie lada moment (poczatek tego tygodnia) - WIG20
    nie przebił dołkow (a dlugo juz tak w bok nie pojdzie), a SP500 zrobil
    na razie 50% korekte ostatnich wzrostow.

    Pozdrawiam,
    mementos

  • 42. Data: 2009-01-31 11:04:50
    Od: mementos <m...@g...pl>

    w <news:Xns9BA4724CEDD29IdToken01@193.42.231.152>
    mementos napisał(a):

> [...]
    > tygodnia) - WIG20 nie przebił dołkow (a dlugo juz tak w bok nie
    > pojdzie), a SP500 zrobil na razie 50% korekte ostatnich wzrostow.

    sorki DAX-50%, sp500 zatrzymal sie nizej na -23,6% Fibonacciego

  • 43. Data: 2009-01-31 11:26:29
    Od: Mariusz Drabak2 <m...@m...net.eu>

> [...]
    > nie przebił dołkow (a dlugo juz tak w bok nie pojdzie), a SP500 zrobil
    > na razie 50% korekte ostatnich wzrostow.

    ja przewidywałem wzrosty 70% od dolnego pułapu (jeszcze troszeczkę ,ale
    już niedługo) nawet jeśli to Longi warto zamknac. Bo nawet jak będzie
    70% (ja wyjde przy 52%) to dojedziemy do ilu? gora 2800

  • 44. Data: 2009-01-31 11:44:15
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    Mariusz Drabak2 wrote:

    > ja przewidywałem wzrosty 70% od dolnego pułapu (jeszcze troszeczkę ,ale
    > już niedługo) nawet jeśli to Longi warto zamknac. Bo nawet jak będzie
    > 70% (ja wyjde przy 52%) to dojedziemy do ilu? gora 2800

    70%? Popatrz na poprzednie bessy. Nigdy nie było takiego odreagowania.
    Najwyżej 50%.

  • 45. Data: 2009-01-31 11:48:33
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    > BTW Kolego Vircku, wyslij cv na mojego maila, to moze bedziesz mogl mi
    > obuwie poczyscic w jeden dzien w tygodniu bo jak na razie jedyne co
    > potrafisz to krytykowac innych samemu przy tym nic nie wnoszac na grupe
    > oprocz syfu.

    Nie unos sie nie warto. Gosc ma slabe dni.

  • 46. Data: 2009-01-31 12:42:20
    Od: Mariusz Drabak2 <m...@m...net.eu>

    Sheen pisze:

    > 70%? Popatrz na poprzednie bessy. Nigdy nie było takiego odreagowania.
    > Najwyżej 50%.
    w 33 roku było

  • 47. Data: 2009-01-31 20:01:38
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Nie unos sie nie warto. Gosc ma slabe dni.

    No ty wiesz wszystko mistrzu....Pomyliles grupe z pl.soc.psychologia....

    A gdzie jest stary fredzel astronom Dieter..? Juz sie pogubilem czy mamy
    wzrosty, spadki, mini hosse czy znowu bedzie pisal, ze sie
    pomylil...????-;)))))

  • 48. Data: 2009-01-31 20:15:53
    Od: <m...@b...onet.pl>

    Użytkownik "Virck" <V...@v...net> napisał w wiadomości

    > A gdzie jest stary fredzel astronom Dieter..? Juz sie pogubilem czy mamy
    > wzrosty, spadki, mini hosse czy znowu bedzie pisal, ze sie

    Rzucasz się jakbyś faktycznie wierzył we wróżby :)
    Spece od AT poznikali, nadszedł czas wróżbitów - agnostycy trwali i trwają
    ale mało piszą.

    --
    marfi