  • Data: 2019-11-03 11:08:46
    Temat: Bankowość mobilna na PC-cie
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale podczas jakiej "próby instalacji"?
    Sklep play w ogóle nie pozwala pobrać, wypisując "Twoje urzadzenie nie jest zgodne z
    tą wersją" - czy jakoś tak?

    Trzeba zainstalować np. "APK Installer", a instalki pobierać np. z apk-dl.com,
    apkpure.co, apkdl.in - choć dość dawno nie sprawdzałem, czy wciąż działają.
    Ale IKO i peopay zainstalowałem w ten sposób na tablecie, na którym nie chciały
    instalować się ze sklepu play.
    I przy okazji dowiedziałem się, że dla obu HCE robiła znajoma polska firma.