  • 1. Data: 2004-10-26 19:39:29
    Temat: Banki internetowe w Niemczech
    Od: PAWi <p...@u...onet.pl>

    Witam

    Czy ktos z Was ma konto w jakims niemieckim banku z dostepem do
    Internetu. Chodzi mi o mozliwosc zalozenia konta w Niemczech przez
    Polaka z dostepem do netu.

    Pozdrawiam
    PAWi

  • 2. Data: 2004-10-26 19:41:43
    Temat: Re: Banki internetowe w Niemczech
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    PAWi <p...@u...onet.pl> wrote:
    > Czy ktos z Was ma konto w jakims niemieckim banku z dostepem do
    > Internetu. Chodzi mi o mozliwosc zalozenia konta w Niemczech przez
    > Polaka z dostepem do netu.

    Spojrz w archiwum...

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najswiezsze informacje na temat banków i ich

  • 3. Data: 2004-10-27 07:19:38
    Od: "PAWi" <p...@n...onet.pl>

    Uzytkownik "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>
    napisal:

    > Spojrz w archiwum...

    spojrzalem w archiwum i jesli wszystko dobrze przeczytalem to jest niezbyt
    wiele mozliwosci :)

    PAWi

  • 4. Data: 2004-10-27 08:18:20
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    PAWi <p...@n...onet.pl> wrote:
    > spojrzalem w archiwum i jesli wszystko dobrze przeczytalem to jest
    > niezbyt wiele mozliwosci :)

    Ano... :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 5. Data: 2004-10-27 08:33:47
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > spojrzalem w archiwum i jesli wszystko dobrze przeczytalem to jest niezbyt
    > wiele mozliwosci :)

    Jest wiele mozliwosci, ale nie sprecyzowales, czy to zalozenie konta ma byc
    przez net ?
    bo jesli tak to nie ma zadnej mozliwosci.

    MarcinP

  • 6. Data: 2004-10-27 09:47:19
    Od: "PAWi" <p...@n...onet.pl>

    Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał:

    > Jest wiele mozliwosci, ale nie sprecyzowales, czy to zalozenie konta ma
    byc
    > przez net ?
    > bo jesli tak to nie ma zadnej mozliwosci.

    W tej małej miescowości zdaje sie ze jest tylko DB, zakladanie osobiste ;-)

    PAWi