  • 1. Data: 2008-08-18 13:20:15
    Temat: Bank z fajną ofertą dal firmy
    Od: barek <b...@p...pl>

    Witam!
    NAsza firma; Sp. z o.o. powstała w listopadzie 2004 roku powoli się
    rozwija; początkowo obroty nie były imponujące, jednak od ponad roku
    ostro ruszyły w górę i osiągają teraz średnio powyżej 500k miesięcznie,
    a i coraz częściej sięgają 1000k.
    Handel i produkcja, export, import i rynek polski.
    Firma rentowna, oczywiście bez jakiś kolosalnych zysków, ale ma dodatni
    wynik.
    Do dalszego rozwoju jak to zazwyczaj bywa przydało by się trochę gotówki
    i szukam banku, który kompleksowo dał by mi dobrą ofertę na;
    -obsługa transakcji walutowych; kupno/sprzedaż walut,
    -leasing-kompleksowy jedna umowa, a kilku dostawców sprzętu nowego i
    używanego.
    -kredyt obrotowy lub faktoring pod konkretnych klientów- na poziomie
    miesięcznych, max dwumiesięcznych obrotów naszej firmy.

    W jakich bankach warto szukać dobrej i kompleksowej oferty?
    Dotychczasowe dwa niestety nie oferują wszystkiego.

    Bartek

  • 2. Data: 2008-08-18 15:32:31
    Temat: Re: Bank z fajną ofertą dal firmy
    Od: Wornet <w...@w...pl>

    [ciach]

    BRE Bank - tam zapukaj. http://brebank.pl/

    Pozdr

  • 3. Data: 2008-08-18 17:43:15
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > BRE Bank - tam zapukaj. http://brebank.pl/

    To samo miałem napisać

    --
    Darek

  • 4. Data: 2008-08-18 19:07:53
    Od: buraxta <b...@g...com>

    barek wrote:
    > W jakich bankach warto szukać dobrej i kompleksowej oferty?
    > Dotychczasowe dwa niestety nie oferują wszystkiego.

    Można spróbować Fortis, albo Raiffeisen.

    --
    // \\
    // // // http://gnu.univ.gda.pl/~buraxta \\ \\ \\