  • 1. Data: 2018-12-09 11:15:37
    Temat: Bank powinien pracować sam na siebie
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    Bank powinien pracować sam na siebie, a nie żeby Rząd finansował jego
    upadki. Przynajmniej ja tak myslę. Bank przehulał pieniądze to niech
    idzie w diabły. Banków u nas pełno przecież.
    https://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/1355112,dofi
    nansowanie-idea-bank-i-getin-noble-bank.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-12-10 05:01:28
    Temat: Re: Bank powinien pracować sam na siebie
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-12-10 o 23:23, Piotr Gałka pisze:
    nansowanie-idea-bank-i-getin-noble-bank.html

    > Jesteś chyba jedyną osobą w tym kraju, która nie słyszała o aferze KNF.

    Czytałam i to dużo.

    > Poza tym we wskazanym przez Ciebie artykule nie ma nic o upadku, ani o
    > finansowaniu.

    Jest o finansowaniu-w samum tytule nawet, ale Ty tego nie czytałeś.

    "Nocne posiedzenie Komitetu Stabilności Finansowej. NBP dofinansuje dwa
    banki Leszka Czarneckiego"

    --
    animka

  • 3. Data: 2018-12-10 11:23:05
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

> [...]

    Jesteś chyba jedyną osobą w tym kraju, która nie słyszała o aferze KNF.
    Poza tym we wskazanym przez Ciebie artykule nie ma nic o upadku, ani o
    P.G.

  • 4. Data: 2018-12-10 12:24:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" puk5uh$m23$...@n...news.atman.pl

    > Bank powinien pracować sam na siebie, a nie żeby Rząd finansował jego upadki.

    Bank pracuje także na rząd -- nic w tym odkrywczego.
    Ten rząd, na który pracuje bank, finansuje dzieło
    zwane upadkiem banku -- rząd przyczynia się do
    niszczenia banku, czyli rząd utrzymywany przez
    bank finansuje niszczenie/upadek banku.

    Odgryzanie karmiącej ręki.
    [nie dziwota, ;) że rządy padają]

    Aby było jasne -- jeszcze nie zabrałem z Getin moich
    pieniędzy, dlatego wolałbym, by Getin nie upadł. Nie
    zgarnąłem też wisienek za otwarcie konta...

    Ale niedługo kończy się promocyjne (dziś -- raczej
    mizerne) oprocentowanie, więc zabiorę swą kasę z Getin.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 5. Data: 2018-12-11 07:42:23
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > upadki. Przynajmniej ja tak myslę. Bank przehulał pieniądze to niech
    > idzie w diabły. Banków u nas pełno przecież.

    Dobrze prawisz kobieto.

    Przypomnij nam jednak na kogo głosowałaś przy urnie wyborczej :-)

  • 6. Data: 2018-12-11 10:11:27
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-12-10 o 05:01, Animka pisze:

    nansowanie-idea-bank-i-getin-noble-bank.html

    > Czytałam i to dużo.

    W takim razie uważam, że z innym zrozumieniem niż ja.

    > Jest o finansowaniu-w samum tytule nawet, ale Ty tego nie czytałeś.
    >
    > "Nocne posiedzenie Komitetu Stabilności Finansowej. NBP dofinansuje dwa
    > banki Leszka Czarneckiego"

    Czytałem i widzę dofinansowanie a nie finansowanie.
    Finansowanie to decyzja typu "podoba nam się ten biznes plan - wchodzimy
    w ten interes (na własne ryzyko)" a dofinansowanie to decyzja typu
    "pomożemy (nie koniecznie za darmo) wyjść z kłopotów".
    W tej akurat sytuacji dodatkową cechą tych kłopotów jest to, że
    pomagający (w szerokim znaczeniu tego słowa) się wcześniej istotnie
    przyczynił do wygenerowania kłopotów.

    A jeśli uważasz, że jeżeli bank nie jest gotowy wypłacić wszystkim
    depozytariuszom od ręki ich kasy to znaczy, że przehulał pieniądze to
    lepiej nic nie trzymaj w bankach bo wszystkie przehulały.
    P.G.

  • 7. Data: 2018-12-11 11:17:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-12-11 o 10:11, Piotr Gałka pisze:
    > A jeśli uważasz, że jeżeli bank nie jest gotowy wypłacić wszystkim
    > depozytariuszom od ręki ich kasy to znaczy, że przehulał pieniądze to
    > lepiej nic nie trzymaj w bankach bo wszystkie przehulały.

    Wystarczy garstka hakerów niekoniecznie rosyjskich czy mała ściepa na
    facebuku... Żądanie wypłaty tylko 10% gotówki z banku i bank ma kłopoty
    finansowe. Uważasz w dzisiejszych czasach informacyjnej manipulacji taki
    bank za bezpieczny i odporny na zagrożenia?

  • 8. Data: 2018-12-11 11:26:30
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 11 grudnia 2018 11:17:25 UTC+1 użytkownik z napisał:

> [...]
    > finansowe. Uważasz w dzisiejszych czasach informacyjnej manipulacji taki
    > bank za bezpieczny i odporny na zagrożenia?

    Zrób tą ściepę na fejsbuku i załatw jakiś bank, informacyjna manipulacjo.

  • 9. Data: 2018-12-11 15:06:22
    Od: Zenek <a...@i...pl>

    > Dobrze prawisz kobieto.
    >
    > Przypomnij nam jednak na kogo głosowałaś przy urnie wyborczej :-)

    Dobrze piszesz mężczyzno.

    Ty też nam przypomnij na kogo głosowałeś :)

  • 10. Data: 2018-12-11 15:49:01

    W dniu 2018-12-11 o 15:06, Zenek pisze:

    Nieustająco JKM