  • 11. Data: 2003-07-09 12:36:43
    Temat: Re: Balszja technika w Citibank
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Tue, 8 Jul 2003 18:54:58 +0200, Piotr Grzegorz Skowronski
    <s...@S...PRECZgazeta.pl> napisał:

    > Czy dobrze rozumiem, że przy korzystaniu ze swoich środków na koncie
    > miałeś podobne nieprzyjemności?

    > Myślałem że takie akcje Citi wykonuje tylko przy KK - co zresztą jest
    > uzasadnione ich troską o swoje pieniądze.

    Bankomat Citi w Rajchu - dwie wyplaty pod rzad (bo nie mozna bylo od razu
    75 euro, tylko 25 i 50 :-( Pierwsza wyplata OK, druga - skontaktuj sie z
    numerem 0048 22 .... Nie chcialo mi sie - reszte wyciagnalem prepaidem ING,
    zreszta po korzystniejszym kursie :-) Tak BTW: przy transakcji bankomat mi
    pokazal kurs i kwote za wyplate w peelenach

    M.

  • 12. Data: 2003-07-09 15:21:09
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Bankomat Citi w Rajchu - dwie wyplaty pod rzad (bo nie mozna bylo od
    > razu 75 euro, tylko 25 i 50 :-( Pierwsza wyplata OK, druga -
    > skontaktuj sie z numerem 0048 22 ....

    No to już chyba przesada. I tak nie odpowiadają za transakcje z PIN-em
    ani nie pożyczają pieniędzy*, za to taki system może spowodować zdrowe
    wkurzenie klienta.

    > Tak
    > BTW: przy transakcji bankomat mi pokazal kurs i kwote za wyplate w
    > peelenach

    Wot tiechnika. I od razu rozliczyli, jak mniemam?

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 13. Data: 2003-07-09 18:59:30
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> wrote in message

    > No to już chyba przesada. I tak nie odpowiadają za transakcje z PIN-em
    > ani nie pożyczają pieniędzy*, za to taki system może spowodować zdrowe
    > wkurzenie klienta.

    Hehe... bo pewnie 2 kolejne wyplaty gotowkowe karta kredytowa to najbardziej
    typowe operacje ;).
    Taki przypadek mogl byc zakwalifikowany jako bardzo podejrzany... napad na
    cardholdera i wymuszenie podania PIN-u. Gdyby tak sie w rzeczywistosci
    zdarzylo to bysmy uslyszeli lamet jak to na biednego klienta napadli,
    pobili, wyladowal w szpitalu i w tym czasi nie mogl dokonac transakcji, a
    zlodziejski bank go obciazyl.

    Maciej

  • 14. Data: 2003-07-09 22:26:36
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    MK wrote:

    > Hehe... bo pewnie 2 kolejne wyplaty gotowkowe karta kredytowa to
    > najbardziej typowe operacje ;).

    Ależ mówimy o debetowych Maestro.
    Przy kredytówkach to ja uzasadniam istnienie takiego systemu :)

> [...]
    > klienta napadli, pobili, wyladowal w szpitalu i w tym czasi nie mogl
    > dokonac transakcji, a zlodziejski bank go obciazyl.

    Nikt rozsądnie myślący nie wpadnie na to, żeby obciążać bank winą za
    takie zdarzenie.
    Jeśli pecha miał cardholder, to trudno - bank zastosował się do swoich
    procedur i tyle.

    Poza tym, taki system musiał swoje kosztować. A przypadek który
    wymieniłeś zdarza się dosyć rzadko, jak sądzę (nie dysponuję
    statystykami).

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl