  • 1. Data: 2003-06-01 18:29:06
    Temat: BZWBK - wypowiedzenie umowy rachunku
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Witam,
    ponad 6 tygodni temu wypowiedziałem umowę rachunku w BZWBK. Sformułowałem
    poprawny tekst, wydrukowałem i wysłałem za zwrotnym potwierdzeniem do
    swojego oddziału. Po jakimś czasie przyszła zwrotka i zacząłem liczyć okres
    wypowiedzenia. Minął kilka dni temu.
    Nie mam kart ani tokena, a od kilku miesięcy nie było żadnych operacji. Co
    prawda nie spodziewałem się, że bank uzna moje wypowiedzenie i zamknie
    rachunek oraz odetnie dostęp przez net, ale myślałem, że przynajmniej
    zadzwonią i powiedzą, że trzeba przyjść do oddziału ;] Naturalnie nie mam
    zamiaru tego robić. Umowa została wypowiedziana zgodnie z Regulaminem i KC,
    przez oświadczenie woli podpisane w sposób identyczny jak na karcie wzorów
    podpisów, ale wygląda na to, że bank uznał, że jego procedury są ważniejsze
    :>
    Żeby się nikt nie czepiał: w Regulaminie nie ma ani słowa o _sposobach_
    wypowiadania umowy rachunku, więc dopuszczalne są wszystkie zgodne z KC.

    Teraz czekam tylko na wprowadzenie opłat za ten typ rachunku (Student), choć
    może się okazać, że wcześniej studia skończę, i jakichś monitów ze strony
    banku o niezapłacone prowizje ;]

    Btw - jak powinien bank zareagować na przelew wysłany na rachunek, na
    którego prowadzenie umowa wygasła?

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 2. Data: 2003-06-01 19:35:24
    Temat: Re: BZWBK - wypowiedzenie umowy rachunku
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> wrote in message

    > Btw - jak powinien bank zareagować na przelew wysłany na rachunek, na
    > którego prowadzenie umowa wygasła?

    Zwrocic do nadawcy. Nie ma umowy, nie ma podstaw do przyjecia takiego
    przelewu.

    Maciej