    From: arcuser <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [BZWBK] awaria? ;-)
    Date: Mon, 18 Mar 2002 09:56:38 +0100

    Z bzwbk24.pl:

    "Usługi BZWBK24 telefon, BZWBK24 gsm i Infolinia chwilowo niedostępne
    Uprzejmie informujemy, że w dniach 19 - 22 marca 2002 w związku z
    pracami
    mającymi na celu podniesienie niezawodności infrastruktury technicznej
    usług
    elektronicznych BZWBK S.A. usługi BZWBK24 telefon, BZWBK24 gsm oraz
    Infolinia
    mogą być chwilowo niedostępne. Serdecznie Państwa przepraszamy za
    wszelkie
    niedogodności"

    Jakie tam podniesienie niezawodności ;-)
    Jeśli o mnie chodzi mogą jej nie podnosić - ich system nie zciągnął
    sobie rat mojego kredytu, a i sam kredyt gdzieś zniknął... ;-)))

    --
    arcuser