  • 1. Data: 2004-01-29 18:14:10
    Temat: BPHPBK - co dalej?
    Od: "dc" <d...@a...pl>

    Witam,
    Po ostatnich zmianach w TOiP zastanawiam sie co ten bank zrobi dalej. Poki co
    ma dosc sporo wad:

    - jest to chyba najdrozsza oferta na rynku (9,50 prowadzenie + 2,50 kara za
    nieuzywanie karty + 2 obsluga karty + 1 skrzynka pocztowa = 15 zl)
    - w tej cenie praktycznie brak wartosci dodanej (ubezpieczenia, fundusze, itp)
    - najnizsze bezpieczenstwo przy dostepie przez internet - tylko jedno haslo na
    wszystko
    - droga opcja "anty biurotwor zlosliwy" (patrz Wprost :)) - czyli oplata za
    potwierdzenie operacji z pieczatka i podpisem - 10 zl

    Bylem dzis w oddziale i juz jakby tam duzo luzniej ;)

    Czy BPH szykuje cos co mogloby zrekompensowac jego wady czy tez "ten model tak
    juz ma" i trzeba sie stamtad wynosic?

  • 2. Data: 2004-01-29 18:22:30
    Temat: Re: BPHPBK - co dalej?
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "dc" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > - jest to chyba najdrozsza oferta na rynku (9,50 prowadzenie + 2,50 kara
    za
    > nieuzywanie karty + 2 obsluga karty + 1 skrzynka pocztowa = 15 zl)

    Za konto mailowe na razie nie pobieraja. Maja pobierac od kwietnia. Ja juz
    poprosilem aby mi wszystkie konta mailowe pozamykali ;-)
    2PLN obsluga karty? ... Mam Vise Electron i Classic. Za Classica jest oplata
    roczna bodajze 60PLN za wydanie, a za electrona chyba 20PLN na 2 lata czy
    cos takiego... ale 2PLN miesiecznie?

> [...]
    itp)
    > - najnizsze bezpieczenstwo przy dostepie przez internet - tylko jedno

    Limi debetowy do 2,5KPLN za free i inne takie duperela. Szczegoly sa na
    stronie :
    http://www.bphpbk.pl/pl/narzedzia/oplaty_i_prowizje/
    klienci_indywidualni/tab
    ela_ko

    > Czy BPH szykuje cos co mogloby zrekompensowac jego wady czy tez "ten model
    tak
    > juz ma" i trzeba sie stamtad wynosic?

    Raczej bym nie liczyl, ale dlaczego nie ;-)
    Poki co przelewy sa za free ;-)))))

    Pozdrawiam

    Baton

  • 3. Data: 2004-01-29 19:03:50
    Od: "dc" <d...@a...pl>

    > 2PLN obsluga karty? ... Mam Vise Electron i Classic. Za Classica jest oplata
    > roczna bodajze 60PLN za wydanie, a za electrona chyba 20PLN na 2 lata czy
    > cos takiego... ale 2PLN miesiecznie?

    Tak. Zobacz tu: http://www.bphpbk.pl/resources/docs/det/1230pdf.pdf rozdzial II
    Karty Platnicze (nie jest pobierane dla kart o terminie waznosci 09/2005 i
    krotszym, ale potem...)

    > Limi debetowy do 2,5KPLN za free i inne takie duperela.

    Niby tak, ale jest tez "administrowanie zadluzeniem na rachunku - 0,11%/mies.

    > Poki co przelewy sa za free ;-)))))

    Przelewy tak, ale zlecenia stale juz nie: 1 zl od sztuki.

  • 4. Data: 2004-01-29 19:34:30
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    > Tak. Zobacz tu: http://www.bphpbk.pl/resources/docs/det/1230pdf.pdf
    rozdzial II
    > Karty Platnicze (nie jest pobierane dla kart o terminie waznosci 09/2005 i
    > krotszym, ale potem...)

    Racja. Potem zrezygnuje z kart bphu. Bede robil przelew na ekonto i wyplacal
    z bankomatow euronetu za free. Karta do ekonata jest nadal free (zdajsie...)

    > Niby tak, ale jest tez "administrowanie zadluzeniem na rachunku -
    0,11%/mies.

    Mozesz mi to 'umiejscowic' w toip bphu, patrze i znalesc nie moge...

    > Przelewy tak, ale zlecenia stale juz nie: 1 zl od sztuki.

    No tak, ale zawsze mozna zrobic przelew odroczony za darmo i po klopocie.
    Zreszta wydaje mi sie ze zlecenia stale to juz taki bankowy archaizm... :-)

    Z nowinek to maja byc przelewy zagraniczne... No i do sezama srebrnego
    wydanie kk tez free...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 5. Data: 2004-01-29 19:55:07
    Od: "pbjs" <p...@w...pl>

    > - jest to chyba najdrozsza oferta na rynku (9,50 prowadzenie + 2,50 kara
    za
    > nieuzywanie karty + 2 obsluga karty + 1 skrzynka pocztowa = 15 zl)

    No to porównajmy:
    mBank - 20 przelewów * 0,50zł = 10zł
    Inteligo - 20 przelewów * 0,99zł = 19,80zł
    BPH - przelewy free przez Internet.

    Ponadto w opłacie miesięcznej masz debet 2500zł.

    A ponoć mBank miał być najtańszy.

    Zatem na początku określ profil klienta. Jeśli masz tylko 100zł,
    wpłacasz je na ROR i nic więcej nie robisz to wybierz mBank.
    Ja wykonuję ok. 30 przelewów miesięcznie - dla mnie srebrny Sezam
    jest najtańszy.

    pbjs

  • 6. Data: 2004-01-29 20:02:38
    Od: reineman <r...@g...pl>

    dc wrote:
> [...]
    > - najnizsze bezpieczenstwo przy dostepie przez internet - tylko jedno haslo na
    Blad, haslo do logowania i haslo do klucza do autoryzacji zlecen to drugie.
    > - droga opcja "anty biurotwor zlosliwy" (patrz Wprost :)) - czyli oplata za
    > potwierdzenie operacji z pieczatka i podpisem - 10 zl
    o jakim potwierdzeniu mowisz? Bo ostatnio wprowadzili potwierdzenie
    przelewu przez internet i kosztuje to 5 zl.

  • 7. Data: 2004-01-29 20:19:44
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Przypomnialem sobie takze ze jest jakas oplata (bodajze 10PLN) za
    poprawienie blednego przelewu. Tzn. IMO wygada to tak: My wysylamy przelew,
    popelniamy jakis blad (w danych obiorcy, numerze konta etc), przelew ten
    poprawia ktos z obslugi banku, a nas kasuja na 10PLN... oczywiscie jesli
    pieniadze mialyby pojsc na niewlasciwe konto to jestem sie w stanie z tym
    zgodzic, ale jesli 10PLN skasuja za malo istotny blad... hmmmm. No i nie
    wiem czy dotyczy to przelewow papierowych, netowych czy takich i takich...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 8. Data: 2004-01-29 20:29:23
    Od: antekant <A...@n...net>

    dc wrote:
> [...]
    >
    > - jest to chyba najdrozsza oferta na rynku (9,50 prowadzenie + 2,50 kara za
    > nieuzywanie karty + 2 obsluga karty + 1 skrzynka pocztowa = 15 zl)

    Jak robisz powyzej 10 przelewow (tu darmowych) to zupelnie inaczej to
    wyglada.
    []

    > Bylem dzis w oddziale i juz jakby tam duzo luzniej ;)

    To logiczne, ludzie maja karty lub dostep do sieci i po coz mieliby sie
    szwendac w oddziale. Ja mam konto w tym banku od dwoch i bylem w nim
    3-4 razy, na samym poczatku. Bylo pusto, niemal straszylo.

  • 9. Data: 2004-01-29 20:54:22
    Od: "Pawel" <p...@u...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Bylem dzis w oddziale i juz jakby tam duzo luzniej ;)
    >
    > Czy BPH szykuje cos co mogloby zrekompensowac jego wady czy tez "ten model
    Jak ktoś jest niedoinformowany i nie potrafi korzystać z promocji to sam
    sobie jest winien.W lecie BPH miało promocję dla nowych klientów:prowadzenie
    rachunku przez ROK za friko jeżeli w okresie trwania promocji założyłeś
    sobie u nich ROR i zadeklarowałeś wpłaty miesięczne 1500zł.Byłem wkurzony
    jak cholera bo mnie jako stałego klienta w ten sposób robili w konia.Ale 30
    min i miałem nowe konto.Rachunek przez rok DARMOWY, przelewy DARMOWE,
    prowadzenie rachunku maklerskiego w BM BPH DARMOWE, debet 2500zł w
    rachunku,wypłaty w bankomatach BPH,PBK,GBG,EURONETu BEZ PROWIZJI.Mało tego
    za friko przysyłają do domu wyciągi z konta. A za założenie konta dostałem
    jeszcze piękny prezent od banku skórkowy portfel VIP. No i karty KK i Sezam
    za friko. I nie mów mi ,że istnieje tańszy i lepszy bank.

  • 10. Data: 2004-01-29 20:56:43
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > I nie mów mi ,że istnieje tańszy i lepszy bank.

    Promocje mają chyba to do siebie, że się kończą?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn