  • 1. Data: 2004-01-29 18:01:58
    Temat: Kredyt samochodowy
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    Poszukuje kredytu na nowy samochod.
    Probowalem skorzystac z kalkulatora na bankier.pl, ale byly spore
    rozbieznosci miedzy ich wyliczeniami, a moimi, wiec zrezygnowalem.

    Chodzi o kredyt na 15000zl (reszta - 9000 wklad wlasny), oproc. stale, na 3
    lata, raty rowne.

    Moze ktos mi cos poleci?

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 2. Data: 2004-01-31 12:59:46
    Temat: Re: Kredyt samochodowy
    Od: "Agaska" <ganieszka[ciach]@[ciach]wp.pl>

    Ja niedawno też brałam kredyt i zdecydowałam się na PTF. Znalazłam wprawdzie
    banki, które miały trochę ciekawszą ofertę jeśli chodzi o oprocentowanie czy
    prowizje, ale PTF przez cały okres kredytowania daje pakiet na ubezbieczenia
    (AC+OC+NW, na auto nowe 4,5% wartości auta), które i tak przy jakimkolwiek
    kredycie trzeba wykupić. Nie mam aż takich wielkich zniżek na ubezpieczenie
    więc dlatego ich oferta wygrała. Salony też proponują podobne pakiety, ale
    tylko na pierwszy rok użytkowania, a potem trzeba płacić i to nie mało, a
    PTF dopóki kredyt to i pakiet.
    No i w PTFie to chyba jest najmniej formalności przy załatwianiu kredytu.
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał
    w wiadomości news:bvbhq3$2c40$1@mamut.aster.pl...

  • 3. Data: 2004-01-31 13:33:18
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Agaska" <ganieszka[ciach]@[ciach]wp.pl> wrote in message
> [...]
    > PTF dopóki kredyt to i pakiet.
    > No i w PTFie to chyba jest najmniej formalności przy załatwianiu kredytu.

    Czy ja dobrze zrozumialem, ze tam mozna tylko ubezpieczyc Opla, Renault i
    Skode i tylko w Hestii?
    Bo jesli tak to niestety nie jest to takie atrakcyjne. No i to
    oprocentowanie - 13,5% to nic specjalnego.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 4. Data: 2004-01-31 19:16:23
    Od: "Agaska" <ganieszka[ciach]@[ciach]wp.pl>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał
    w wiadomości news:bvgaqa$ph5$1@mamut.aster.pl...

> [...]
    > Skode i tylko w Hestii?
    > Bo jesli tak to niestety nie jest to takie atrakcyjne. No i to
    > oprocentowanie - 13,5% to nic specjalnego.

    Ja kupowałam Fiata i ubezpieczenie mam w PZU. Oprocentowanie koszmarne, ale
    które takie nie jest :) Wzięłam kredyt w CHF. W sumie to w moim przypadku
    wszystko działo się bardzo szybko i na szczęście, inaczej dalej
    przeklinałabym malucha.

    Agnieszka

  • 5. Data: 2004-01-31 19:32:56
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

> [...]
    > które takie nie jest :) Wzięłam kredyt w CHF. W sumie to w moim przypadku
    > wszystko działo się bardzo szybko i na szczęście, inaczej dalej

    W Fiat Banku znalazlem 11,5% przy takich samych warunkach jak w PTF daja
    13,5%. (w złotówkach)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 6. Data: 2004-01-31 19:56:12
    Od: "Agaska" <ganieszka[ciach]@[ciach]wp.pl>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał
    w wiadomości news:bvgvss$1efm$1@mamut.aster.pl...

    > W Fiat Banku znalazlem 11,5% przy takich samych warunkach jak w PTF daja
    > 13,5%. (w złotówkach)
    >
    > --
    >
    > Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

    Wiesz, ja Cię do niczego nie namawiam. Nie czuję się kompetenta w tej
    dziedzinie. Mówię tylko co ja zrobiłam. A kredyt brałam w pod koniec grudnia
    '03.
    PTF nie wymaga jako zabezpieczenia zastawu rejestrowego auta. Nawet dealer
    był zdziwiony, jak zobaczył, że ja mam Kartę pojazdu im FiatBank każe je
    zastrzymywać i są one własnością banku do czasu spłaty kredytu. No i to
    ubezpieczenie w pakiecie oferują tylko na pierwszy rok, potem musisz wykupić
    sobie sam.
    Przyznam się szczerze załatwiałam trochę te sprawy po znajomości. Doradzca
    kredytowy PTFu znalazł mi autko u dealera i wynegocjował rabat w wysokości
    odsetek jakie przyjdzie mi spłacić, a dodatkowo w ramach świątecznej
    promocji zapłaciłam tylko połowę za ubezpieczenie, resztę dorzucił PTF.
    Najlepiej skontaktuj się z doradcą i on już na wieść, że jesteś
    zainteresowany kredytem na uszach stanie by Cię tylko przekonać.
    Życzę udanych poszukiwań i przede wszystkim dobrej jazdy :)

    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 7. Data: 2004-01-31 20:01:29
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    > PTF nie wymaga jako zabezpieczenia zastawu rejestrowego auta. Nawet dealer
    > był zdziwiony, jak zobaczył, że ja mam Kartę pojazdu im FiatBank każe je
    > zastrzymywać i są one własnością banku do czasu spłaty kredytu.

    To co w takim razie jest zabezpieczeniem kredytu?

    > Najlepiej skontaktuj się z doradcą i on już na wieść, że jesteś
    > zainteresowany kredytem na uszach stanie by Cię tylko przekonać.

    Skoro tak mowisz to sprobuje

    > Życzę udanych poszukiwań i przede wszystkim dobrej jazdy :)

    Dzieki :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 8. Data: 2004-02-01 11:06:44
    Od: "Agaska" <ganieszka[ciach]@[ciach]wp.pl>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał
    w wiadomości news:bvh1i4$1ggc$1@mamut.aster.pl...

    > To co w takim razie jest zabezpieczeniem kredytu?
    >
    > --
    >
    > Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

    Zabezpieczenie
    FiatBank
    - zastaw rejestrowy na kredytowanym samochodzie,
    - cesja praw z polisy ubezpieczeniowej AC,
    - przewłaszczenie kredytowanego samochodu na zabezpieczenie
    wierzytelności Banku

    PTF
    - Weksel własny in blanco
    - Przewłaszczenie częściowe pojazdu na Bank, skutkiem którego Bank staje się
    współwłaścicielem pojazdu w części 49/ 100,
    - Cesja na rzecz Banku praw z tytułu zawartej przez Kredytobiorcę umowy
    ubezpieczenia pojazdu AutoCasco w pełnym zakresie, na wartość rynkową
    pojazdu (z uwzględnieniem 10% odchylenia) opłaconej maksymalnie w dwóch
    ratach.

    Pozdrawiam
    Agnieszka