  • 41. Data: 2004-01-31 16:18:50
    Temat: Re: BPHPBK - co dalej?
    Od: "Pawel" <p...@u...gazeta.pl>

    > Bzdury.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Washko
    Napisałem tak jak jest. Dla mnie to najtańszy bank pod słońcem.Tańszy od
    mBanku w najlepszym okresie bo nawet na telefon nie wydaję.Oddział mam koło
    domu. Poczytaj sobie jeszcze raz to co napisałem powyżej.Jeżeli nie masz nic
    konkretnego do powiedzenia to daruj sobie.

  • 42. Data: 2004-01-31 21:52:21
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Pawel" <p...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    nic
    > konkretnego do powiedzenia to daruj sobie.

    Heh, teraz zmieniasz zdanie i starasz się to w dodatku ukryć. Trochę
    konskekwencji :P

    Napisałeś: "Sorry panowie ale tańszego banku niż BPH nie ma", co oznacza, że
    uważasz, że BPHPBK jest _najtańszy_ i _w ogóle_ nie ma tańszego banku. I nie
    jest to wycięte z kontekstu, bo podsumowało dyskusję, w której inni
    twierdzili, że są tańsze banki.
    A jak wiadomo "taniość", to tylko kwestia założeń...

    Podsumowując: głupstwo Waść palnąłeś i wystarczyło je sprostować, a nie się
    zaperzać.

    EOT

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 43. Data: 2004-01-31 22:26:01
    Od: "Pawel" <p...@u...gazeta.pl>

> [...]
    że
    > uważasz, że BPHPBK jest _najtańszy_ i _w ogóle_ nie ma tańszego banku.
    Zawsze mnie bawią ludzie którzy lepiej ode mnie wiedzą co ja uważam.
    To jest tak śmieszne,że chyba nie trzeba komentować.
    ROTFL
    > I nie
    >jest to wycięte z kontekstu, bo podsumowało dyskusję, w której inni
    > twierdzili, że są tańsze banki.
    > A jak wiadomo "taniość", to tylko kwestia założeń...
    Oczywiście. Znasz "kup Pan cegłę"? Czy cegła jest droga? Czy tylko
    naciągacz?
    > Podsumowując: głupstwo Waść palnąłeś i wystarczyło je sprostować, a nie
    się
    > zaperzać.
    Jeszcze raz czytaj i myśl. Czasem to pomaga.Polecam również kabaret O.Lip.

  • 44. Data: 2004-02-03 09:02:31
    Temat: Re: OT: Re: BPHPBK - co dalej?
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    RobertSA napisał(a):

    > Przepraszam za nieswiadomoe uzywanie Twojego nicka.
    nic sie nie stalo, wlasciwie nie byl juz uzywany na tej grupie,
    ale przez te nieszczesne 50 gr mbanku postanowilem wrocic
    i na nowo doszkolic sie w ciekawych ofertach bankowych
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt