  • 1. Data: 2004-01-29 17:54:45
    Temat: wyprowadzka z mBANKU!!!
    Od: bezos <a...@a...pl>

    ponoc 1 przelew kosztuje mBANK od 15 do 60 gr, a gdyby tak
    odchodzac od VW przelewac kase po 1 groszu.... moznaby to
    zautomatyzowac PHPem czy czyms takim bo przeciez do przeelwow
    zdefinowanych nie potrzeba hasel, az strach pomyslec jak
    zrobiloby to wiele zawiedzionych klientow masowo HEHE

  • 2. Data: 2004-01-29 18:09:39
    Temat: Re: wyprowadzka z mBANKU!!!
    Od: "Gondol Jerzy znad Odry" <r...@N...pierdole.to>

    Użytkownik "bezos" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > : zdefinowanych nie potrzeba hasel, az strach pomyslec jak
    > : zrobiloby to wiele zawiedzionych klientow masowo HEHE

    Chyba musisz zacząć brać coś słabszego

    --
    pozdrowienia
    R.Andrzej

  • 3. Data: 2004-01-29 18:21:01
    Od: bezos <a...@a...pl>

    "Gondol Jerzy znad Odry" <r...@N...pierdole.to> wrote in

    > Użytkownik "bezos" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Chyba musisz zacząć brać coś słabszego

    co polecasz, fuchuro?
    jak zostalo Ci troche na polce to kupie za pol ceny!

    nie pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-01-29 18:33:29
    Od: "Gondol Jerzy znad Odry" <r...@N...pierdole.to>

> [...]
    > :
    > : co polecasz, fuchuro?
    > : jak zostalo Ci troche na polce to kupie za pol ceny!
    Zrób sobie dla uspokojenia kilka przelewów po 1 gr.

    --
    pozdrowienia
    R.Andrzej

  • 5. Data: 2004-01-29 18:47:55
    Od: "qaz" <qaz@(wytnijto)w.pl>

> [...]
    > zdefinowanych nie potrzeba hasel, az strach pomyslec jak
    > zrobiloby to wiele zawiedzionych klientow masowo HEHE

    Przypomniala mi sie promocja w Geant. Za zakupy okreslonych produktow mozna
    bylo dostac punkty, ale tak ze punkty byly naliczane jednostkowo od kazdej
    pozycji na ktorej byl kod kreskowy Po uzbieraniu ok 20k tych punktow mozna
    bylo wymienic je na kino domowe. Np za zakup sera (minim. waga nie zostala
    okreslona) dostawalo sie 10 pkt.
    Jak myslicie jak dlugo taka promocja trwala?
    Po tygodniu sery i wedliny wypadly z regulaminu promocji. Bo ktos wpadl na
    pomysl typu: Prosze 1000 plasterkow sera pakowanych pojedynczo i 1000
    plasterkow szynki takze pakowanych pojedynczo...

    Kazde dzialanie ma okreslony skutek.
    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2004-01-29 20:10:37
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "bezos" <a...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > zdefinowanych nie potrzeba hasel, az strach pomyslec jak
    > zrobiloby to wiele zawiedzionych klientow masowo HEHE

    czesc.
    wiesz, generalnie dla mnie mbank pozostanie najtanszym bankiem jaki jest na
    polskim rynku.
    dlatego nie zamierzam sie wynosic.

    ale doskonale rozumiem oszukanych ludzi, ktorzy byli przez 2 lata mamieni
    bardzo agresywna reklama "wszystko za darmo", a teraz mbank kazde im sie
    walic.

    to co chcesz zrobic nie wymaga nawet PHP.
    wystarczy macro nagrywane w windows.
    definiujesz przelew.
    odpowiednim softem nagrywasz sekwencje klikniec mysza i wcisniec klawisza
    (np: klik 'przelew', 0,01 (kwota przelewu), klik 'dalej', klik 'zatwierdz')
    nastepnie kazesz windowsowi odtworzyc ta sekwencje 10.000 razy.
    przez noc powinien dac sobie rade.

    soft jest dostepny np. na TUCOWS.
    caly dzial podobnego softu: http://tucows.icm.edu.pl/macros95_default.html

    mysle ze jak tak zrobi paredziesiat albo pareset osob, to moze da im do
    myslenia ze w tym sektorze wszelkie ruchy nalezy robic bardzo delikatnie i
    wkurwiony klient moze przynosic straty.

    napisz, jak poszlo.

    rafal urbanelis
    http://szus.info

    PS. reguly mozna zmieniac. ale do tego trzeba kultury troche i szacunku dla
    klienta, a nie dwutygodniowe wyprzedzenie po 2 latach mamienia.
    skoro oni zachowuja sie "tylko" w ramach regulaminu, nie widze przeszkod,
    zeby klienci zachowywali sie podobnie.

  • 7. Data: 2004-01-29 23:09:00
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    bezos wrote:
> [...]
    > zdefinowanych nie potrzeba hasel, az strach pomyslec jak
    > zrobiloby to wiele zawiedzionych klientow masowo HEHE

    Glupota. Sobie nie pomozesz a innym zaszkodzisz (na pewno nie bankowi).
    Typowo polskie - oprawic sasiada w zlote ramki, byleby go tylko powiesic.

    Miko

  • 8. Data: 2004-01-30 11:57:11
    Od: devnull <d...@n...net>

    >PS. reguly mozna zmieniac. ale do tego trzeba kultury troche i szacunku dla
    >klienta, a nie dwutygodniowe wyprzedzenie po 2 latach mamienia.

    Po ponad 3, a nie 2. Data otwarcia 26 listopada 2000.

    dn

  • 9. Data: 2004-01-30 15:50:36
    Od: Krystek <k...@m...virtual-space.org.pl_>

    Rafal Urbanelis napisał:

    > "bezos"

    [...]

> [...]
    > (np: klik 'przelew', 0,01 (kwota przelewu), klik 'dalej', klik 'zatwierdz')
    > nastepnie kazesz windowsowi odtworzyc ta sekwencje 10.000 razy.

    Ręce opadają. Wy to macie pomysły. Nie ma co. Oby tak dalej. Zdrowia życzę.

    K.

  • 10. Data: 2004-01-30 16:30:10
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    bezos <a...@a...pl> writes:

> [...]
    > zdefinowanych nie potrzeba hasel, az strach pomyslec jak
    > zrobiloby to wiele zawiedzionych klientow masowo HEHE

    A potem pojawiłby się komunikat mbanku

    Ze względu na zlecenie w dniu 14 lutego przez klientów ogromnej
    ilości przelewów, mbank i KIR nie były w stanie zrealizować
    wszystkich zleceń. Zlecenia które nie zostały zrealizowane zostaną
    sukcesywnie wykonane w dniach 15-17 lutego(*).
    [fineprint] Dla zleceń tych zostanie zastosowana nowa taryfa
    opłat i prowizji.

    a także komunikat VW

    Ze względu na otrzymanie ogromnej ilości przelewów przychodzących VW
    i KIR nie były w stanie zaksięgować wszystkich przelewów. Przelewy
    nie zaksięgowane natychmiastowo będą księgowane cyklicznie w okresie
    od 15 lutego do 15 września 2004.

    ;-)